Guest Kontiki Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 In het Belgisch Stripcentrum konden aspiranttekenaars voor de tweede keer hun werk voorleggen aan Franstalige en Nederlandstalige uitgevers. Het was opnieuw een succes volgens de organisatie. Zijn er forumers die er vandaag heen gingen? Wat zijn de ervaringen? Quote Link to comment
Tom MDP Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Veel volk en echt wel hoog niveau.Ook internationaal volk, iemand van Portugal en Spanje enzo. Enkelen zullen binnenkort sowieso in Stroke staan. Quote Link to comment
Kristof Berte Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Inderdaad een goeie organisatie. Kortere wachttijden dan verleden jaar, terwijl de (meeste) uitgevers toch ruim de tijd namen om het werk door te nemen. Ik hoorde ook van een uitgever dat ze positief verrast waren over het niveau. Voor mij persoonlijk: 1 minder en 3 positieve gesprekken gehad. Een paar goeie contacten gelegd, tips gekregen en een uitzicht op een mogelijke uitgave. Tevreden over de hele lijn. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Recommended Posts