Ga naar inhoud

Tablet Voor Comixology


shiraz

Recommended Posts

Vandaag is de laatste dag dat Comixology een mooie promotie heeft voor Walking Dead.

Ik ga deze aanchaffen. Ook al omdat alle 20+ WD bundel toch veel plaats innemen in de kast ;-)

 

Ik lees voorlopig digital op een groot LCD scherm, maar zou een tablet willen aanschaffen.

 

De vraag is welk formaat van tablet is het beste of gebruiken jullie het liefst

- 4:3 van iPad Air 2

- 16:10 van bv Samsung Tab S

 

 

Edit: Tab S is 16:10 idpv 16:9

Link naar reactie

Strips in 16:9 ?

 

Ik ben uiteraard een Apple iPad fan maar op een 4:3 is de strip sowieso groter afgebeeld op een scherm van dezelfde inch, als je er natuurlijk ook films op wil bekijken is 16:9 zeker geen slechte optie. De Samsung Tab S is wel een iets groter toestel dus uiteindelijk ga je de comics even groot zien, ik zou kijken naar andere aspecten zoals de prijs en de apps die je wil gebruiken.

 

De tablets van Samsung hebben wel een eigen schil bovenop de interface, het best koop je een ander merk met dezelfde resolutie als je een Android toestel wil. De Asus Transformer Pad lijkt me een beter toestel.

 

16:9 of 4:3 voor comics:

http://www.reddit.com/r/comicbooks/comments/2f8sm2/best_tablet_screen_ratio_for_comic_book_reading/

 

16-9 strips.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...