Ga naar inhoud

Catawiki Zaagdraad


Gast Natte aap

Recommended Posts

On 5/22/2020 at 7:39 PM, schoeren said:

Ik heb ook de mail gekregen en al lang niks meer aangeboden.

Dit is de enige reden volgens mij.

vind dit niet correct naar de trouwe aanbieders toe.

Ik heb de mail nu ook ontvangen en al een paar items ingediend. Laatste keer dat ik iers aanbood was december dus nog niet echt lang geleden.

Link naar reactie
1 uur terug, schoeren zei:

Mensen die de mail nu ontvangen hebben: hoe lang de tijd heeft u om kavels in te dienen?

kwestie om te bepalen of ze hun actie aangepast hebben.

ik heb een vermoeden dat ze misschien actie ondernomen hebben tov hun trouwe aanbieders.

Nog niks voor trouwe aanbieders,zijn gewoon stront in hun ogen....

Link naar reactie
3 uren geleden, schoeren zei:

Mensen die de mail nu ontvangen hebben: hoe lang de tijd heeft u om kavels in te dienen?

 

"Nu je je hebt aangemeld, is het tijd om voor 2 juni 2020 zoveel mogelijk kavels in te dienen."

 

(Ben ik overigens niet van plan, ik heb wel wat beters te doen dit weekend.)

 

Het is hetzelfde als met providers van telefoon en internet of energieleveranciers: nieuwe klanten krijgen de meest fantastische aanbiedingen, maar als je al jaren braaf je abonnement betaalt zullen ze je nooit waarschuwen als het ook goedkoper kan.

Link naar reactie
1 uur terug, Boekenmagazijn zei:

 

"Nu je je hebt aangemeld, is het tijd om voor 2 juni 2020 zoveel mogelijk kavels in te dienen."

 

(Ben ik overigens niet van plan, ik heb wel wat beters te doen dit weekend.)

 

Het is hetzelfde als met providers van telefoon en internet of energieleveranciers: nieuwe klanten krijgen de meest fantastische aanbiedingen, maar als je al jaren braaf je abonnement betaalt zullen ze je nooit waarschuwen als het ook goedkoper kan.

2 juni is nog dezelfde aanbieding, niks gewijzigd dus

Link naar reactie
1 uur terug, Boekenmagazijn zei:

Het is hetzelfde als met providers van telefoon en internet of energieleveranciers: nieuwe klanten krijgen de meest fantastische aanbiedingen, maar als je al jaren braaf je abonnement betaalt zullen ze je nooit waarschuwen als het ook goedkoper kan.

Inderdaad. Aanbiedingen zijn altijd bedoeld om nieuwe klanten binnen te hengelen. 

Link naar reactie
Op 20/5/2020 om 10:27, Rene zei:

Stug vol blijven houden!

Vroeg of laat betaalt er wel iemand! 😀

Ik heb gisteren bericht gekregen dat er betaald is. Meteen boeken verzonden. Zijn vandaag afgeleverd. Dus als het goed is dan is het volgende week afgerond :)

 

Zou het misschien zolang hebben geduurd omdat de koper op salaris moest wachten?

 

Link naar reactie
53 minuten geleden, JPAR zei:

Ik heb gisteren bericht gekregen dat er betaald is. Meteen boeken verzonden. Zijn vandaag afgeleverd. Dus als het goed is dan is het volgende week afgerond :)

 

Zou het misschien zolang hebben geduurd omdat de koper op salaris moest wachten?

 

Laat ons dat zeker niet weglachen. Heb dat ook al eerder voorgehad als verkoper. Is geen toeval m.i.

Link naar reactie

 

6 minuten geleden, lukoste zei:

Laat ons dat zeker niet weglachen. Heb dat ook al eerder voorgehad als verkoper. Is geen toeval m.i.

Ik denk ook serieus dat het zo is. Het ging om een behoorlijk bedrag. En als een koper weet hoe het proces van Catawiki werkt, dan kan hij er prima gebruik van maken, toch?

Link naar reactie
Op 22/5/2020 om 19:39, schoeren zei:

Ik heb ook de mail gekregen en al lang niks meer aangeboden.

Dit is de enige reden volgens mij.

vind dit niet correct naar de trouwe aanbieders toe.

Juist. Toevallig net een mail binnengekregen met enquete 'zou u catawiki aanbevelen'.

Ik heb ze aangeraden een nieuwe marketing manager te zoeken.

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Theoak werkt bij Catawiki. En volgens mij kun wel via mail contact opnemen.

25 minuten geleden, Waakwater zei:

Ik heb een kavel ingediend (en goedgekeurd) (niet stripgerelateerd) en ben nu nog een item tegengekomen dat erbij hoort. Het kan de waarde verhogen. Er is echter geen manier om Catawiki of de experten te contacteren. Iemand een idee? Hier zitten toch mensen van Catawiki, nee?

 

Edit: je kunt het nog terugtrekken voor de veiling door contact op te nemen met de expert https://www.catawiki.nl/help/i-want-to-withdraw-my-lot/my-lot-has-been-approved-for-auction-but-it-is-no-longer-available-can-i-withdraw-it

Link naar reactie
1 uur terug, Waakwater zei:

Ik heb een kavel ingediend (en goedgekeurd) (niet stripgerelateerd) en ben nu nog een item tegengekomen dat erbij hoort. Het kan de waarde verhogen. Er is echter geen manier om Catawiki of de experten te contacteren. Iemand een idee? Hier zitten toch mensen van Catawiki, nee?

Als je naar een item gaat die je aanbiedt kun je bij 1 van de laatste stappen de veilingmeester contacteren

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Net deze mail gekregen:

 

Quote

Beste steelke,

We brengen enkele wijzigingen aan in het Catawiki Verzamelaarsplatform. Maar maak je geen zorgen—deze wijzigingen hebben geen invloed op de manier waarop je het Verzamelaarsplatform of Catawiki gebruikt. Of hoe je Catawiki als geheel gebruikt.

Je kunt dus doorgaan met het verkennen van collecties en je eigen collecties delen. En je kunt zoals gewoonlijk bieden, kopen, verkopen en je passies nastreven.

Wat verandert er?
We dragen het eigendom van ons Verzamelaarsplatform over van Catawiki als bedrijf naar onze oprichters, René Schoenmakers en Marco Jansen. Dit omvat de licentie op het gebruikersmateriaal dat we van je hebben gekregen.

Dit betekent dat de gegevens van het Verzamelaarsplatform worden overgedragen aan LastDodo B.V. dat wordt beheerd door onze oprichters. Je kunt er zeker van zijn dat ze je persoonsgegevens veilig zullen verwerken, in overeenstemming met hun privacybeleid.

We blijven je persoonsgegevens ook veilig verwerken, aangezien je een Catawiki-gebruiker bent.

De persoonsgegevens die naar LastDodo B.V. worden overgedragen, omvatten (indien van toepassing) je naam, gebruikers-id, gebruikersnaam/nickname en adres/contactgegevens.

Wat dit voor jou betekent
Er verandert niets aan de manier waarop je Catawiki of het Verzamelaarsplatform gebruikt. Je bent nog steeds een gewaardeerd gebruiker van Catawiki en je kunt gewoon doorgaan met het gebruiken van Catawiki en het Verzamelaarsplatform.

Wil je niet dat je persoonsgegevens worden overgedragen aan LastDodo B.V., klik dan binnen 7 dagen na ontvangst van deze e-mail op deze link. Je kunt dan geen gebruik meer maken van je Verzamelaarsplatform-account en je persoonlijke gegevens en je verzameling en shop in het verzamelaarsplatform worden verwijderd. Het is niet mogelijk om deze informatie te herstellen. Een opt-out heeft op geen enkele manier invloed op het gebruik van je Catawiki-account.

Volgende week ontvang je meer informatie van René Schoenmakers en Marco Jansen over hoe zij het Verzamelaarsplatform nieuw leven gaan inblazen. 

We raden je aan om op de onderstaande knop te klikken voor meer informatie.

Ontdek meer

Met vriendelijke groet,

Ravi Vora
CEO Catawiki

 

Link naar reactie
11 minuten geleden, Rik zei:

Yep, het verzamelaarsplatform en de veilingen gaan ieder hun eigen weg vanaf 1 juli.

Ah, goeie zaak. Ik was altijd al bang dat de catalogus, werk van zoveel verzamelaars in handen zou vallen van een of andere ‘financiele constructie’.

 

Goed zo Rene en Marco! :cheerf2:

Link naar reactie
  1. Het pakket is verstuurd.
  2. Het pakket is aangekomen en de verpakking is niet beschadigd.
  3. Het beeld is beschadigd.

De vraag is of het beschadigd is opgestuurd of dat de gelukkige winnaar van het kavel het beeldje uit zijn klauwen heeft laten vallen...

Jij hebt foto's van een onbeschadigd beeld en hij van een kapot beeld.

 

Nogmaals Paul, lastig aan te tonen welke partij gelijk heeft...

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
1 minuut geleden, Paul_NL zei:

Zonder een beschadigd pakket en foto's van mij van moment van verzending inclusief het gehele beeld in perfecte staat?

Dus ik kan bij Catawiki iets bestellen, claimen dat het kapot is en dan vindt Catawiki het lastig en krijgt...de koper gelijk?

Dat zou toch wel erg bijzonder zijn.

Dan kan iedereen voortaan wel bij Catawiki kopen, nul repercussies als je claimt dat het beschadigd is.

 

Ik weet niet wat Catawiki gaat beslissen in deze casus. Ze zullen in eerste instantie altijd kijken of koper en verkoper er samen uitkomen maar zo niet dan zal er een knoop moeten worden doorgehakt.

Is de betaling van het kavel richting jou al doorgevoerd of houden ze het bedrag nog vast?

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
2 minuten geleden, Paul_NL zei:

Hij heeft al geclaimd voor ik uberhaupt kon reageren dus dat geld staat nu inderdaad vast. 

Neem contact met de veilingmeester /klantenservice op, geef jouw kant van de zaak helder en uitgebreid aan + jouw bereidheid om een compromis van 20% reductie af te sluiten en wacht af wat er besloten wordt..

 

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

De klantenservice zal contact opnemen met beide partijen, maar het is niet zo dat de koper automatisch gelijk krijgt. Het aanbod om 20 procent korting te geven vind ik zelf niet zo handig, want dat impliceert dat er wel iets is mis gegaan. Er zal bij welles-nietes vast ook worden gekeken naar eerdere transacties van koper en verkoper.

Link naar reactie
5 uren geleden, Waakwater zei:

Ik verkocht een kavel. De betaling liet op zich wachten. Uiteindelijk kwam die er. De adresgegevens werden vrijgegeven en ik vond al dat het adres (vooral de naam) nogal vreemd was, maar goed, het was een Nederlander en die hebben soms vreemde namen.

Het pakket is echter nog steeds niet afgeleverd. Het zit ergens vast bij het distributiecentrum, wellicht vanwege een valse naam / vals adres?

Hoe ga ik om met zoiets?

als het via postnl is, is dat niet verwonderlijk, heb dat ook al verschillende malen ondervonden, het heeft in één zending 3 weken geduurd vooraleer het afgeleverd werd

Link naar reactie
8 uren geleden, Waakwater zei:

Ik verkocht een kavel. De betaling liet op zich wachten. Uiteindelijk kwam die er. De adresgegevens werden vrijgegeven en ik vond al dat het adres (vooral de naam) nogal vreemd was, maar goed, het was een Nederlander en die hebben soms vreemde namen.

Het pakket is echter nog steeds niet afgeleverd. Het zit ergens vast bij het distributiecentrum, wellicht vanwege een valse naam / vals adres?

Hoe ga ik om met zoiets?

Het adres kan ook onleesbaar zijn.

 

Dan zul je even moeten bellen met de klantenservice en de gegevens van het pakket doorgeven. Ze starten dan een intern onderzoek en snorren het pakje op waarna jij beslist wat er mee moet gebeuren. 

Link naar reactie
5 minuten geleden, Retardi zei:

Het adres kan ook onleesbaar zijn.

 

Dan zul je even moeten bellen met de klantenservice en de gegevens van het pakket doorgeven. Ze starten dan een intern onderzoek en snorren het pakje op waarna jij beslist wat er mee moet gebeuren. 

Maakt iedereen tegenwoordig niet een verzending online aan en laat het label printen bij het afgiftepunt? Er hoeft toch geen adres meer op?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...