Ga naar inhoud

Chimi Art


Chimi

Recommended Posts

Op 30/4/2017 om 15:25, fazerco zei:

Lara Croft van tomb raider.

Lara Croft heeft weliswaar de schatten in de happy meal ontdekt, en ik heb enkele vormelijke fouten gemaakt, maar ze is er helemaal klaar voor :P

 

5909d96591e83_laracroft.thumb.png.f111ab3fa38ef0c5c0e5c7f87838a98e.png

 

Dat prutsgeweermachine komt natuurlijk ook uit zo'n Happy Meal (ik kan geen geweren zonder voorbeeld tekenen) ;)

Link naar reactie
2 uren geleden, Chimichanga zei:

Lara Croft heeft weliswaar de schatten in de happy meal ontdekt, en ik heb enkele vormelijke fouten gemaakt, maar ze is er helemaal klaar voor :P

 

5909d96591e83_laracroft.thumb.png.f111ab3fa38ef0c5c0e5c7f87838a98e.pngg

 

 

Dat prutsgeweermachine komt natuurlijk ook uit zo'n Happy Meal (ik kan geen geweren zonder voorbeeld tekenen) ;)

 

Goed bezig. Enne ze heeft een boog tegenwoordig, misschien makkelijker voor je?

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Versleten pennen hebben hun waarde. Vooral als ze zo van dat gebroken lijnwerk beginnen  te leveren. Alsof je een kopie neemt van een slecht ingescande slechte copie waarvan de inktlijnen al aan het vervagen zijn. Als je dat dan nog weet te combineren met een penseel of penbrush...

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Gast Kameraad Mauser

Alweer opmerkelijke vooruitgang.

Je gezichten komen nu wel pakken beter tot hun recht, vooral doordat je de neus meer definieert en het niet blijft bij 'iets' dat zweeft zo ergens in het midden van het gezicht.

Die kop helemaal linksboven, tussen vooraanzicht en 3/4 perspektief, met zijn kraagje in schapenwol ( het ziet er zo uit ), met de neus vanuit zijn voorhoofd als het ware, die is gewoon keigoed.

Die zou je nog wat moeten uitwerken, als in: hem kunnen weergeven in alle standpunten. En er een bijpassend lichaam bij construeren.

Werk je nu met penseelstift of pen? Of beide?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...