Ga naar inhoud

Chimi Art


Chimi

Recommended Posts

Nope, mag officieel niet. Artiesten die bvb eigen marvel werk verkopen op conventies zou officieel niet mogen (maar je vindt wel ergere plagiaat op conventies) maar gelukkig doet niemand er moeilijk over (al zijn er vaak mensen die een shot uit een film of zelfs tekeningen van anderen bewerken met filters en zo op een canvas drukken en verkopen, daar heb ik persoonlijk wel moeite mee)

Link naar reactie
1 uur geleden, Lav zei:

Nope, mag officieel niet. Artiesten die bvb eigen marvel werk verkopen op conventies zou officieel niet mogen (maar je vindt wel ergere plagiaat op conventies) maar gelukkig doet niemand er moeilijk over (al zijn er vaak mensen die een shot uit een film of zelfs tekeningen van anderen bewerken met filters en zo op een canvas drukken en verkopen, daar heb ik persoonlijk wel moeite mee)

Ik heb geen moeite dat ze dat doen, ik vind het enkel zo ontzettend jammer dat mensen daar dan geld aan uitgeven. Men zou beter zijn centen dan uitgeven aan (jonge) tekenaars die wat fanart prints maken.

Ik heb zo nog een Naruto print verkocht voor €1 (€1!!!!) en hoewel veel mensen stopten aan mijn tafel en de print leuk vonden, toonden aan hun vrienden enzo, heb ik er 2 verkocht op een heel weekend.
 

Ik ben daarin het tegenovergestelde, ik koop liever de fancreaties.

 

On topic: Inderdaad goed bezig Chimi.  Ik vind de stijl van de X-men Storm super leuk.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

't Is niet veel hoor, of een drastische ingreep/verandering van het personage en houding, enkel een klein beetje meer de elleboog die uitsteekt.

Maar zoals het nu is, stoort het eigenlijk niet. Een iets te grote mouw/jas kan wel dergelijk uitzicht hebben als resultaat.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Inderdaad. Chimi begrijpt wel waarom de zaken zo moeten getekend worden. Zelfs al tekent hij waarschijnlijk wel veel naar zijn voorbeelden uit de gelijkaardige stijlen, je moet het ook snappen.

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 3 months later...
Op 10-8-2017 om 17:17, Chimi zei:

 

 

598c790cd658b_stormsketch.jpg.a9ee41dfa8bf8018d9ad1945381cec73.jpg

je riep?

 

:)

 

Seriously: erg onder de indruk van je werk. Op deze jonge leeftijd al een mooie, duidelijke stijl die ook nog van een commerciële kwaliteit getuigt.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...