Ga naar inhoud

Chimi Art


Chimi

Recommended Posts

En Hij heeft tot Mij gezegd: Gij zijt Mijn Knecht, Israel, door Welken Ik verheerlijkt zal worden.

Doch Ik zeide: Ik heb te vergeefs gearbeid, Ik heb Mijn kracht onnuttelijk en ijdellijk toegebracht; gewisselijk, Mijn recht is bij den Heere, en Mijn werkloon is bij Mijn God.

 

Er dient niemand aanbeden te worden (wellicht gewaardeerd). Daar komen enkel nare dingen van. Geloof in uzelf is het voornaamste.

(En wetenschap...voor mij)

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie

Allez dan, om Air een plezier te doen...

 

:e012: :e012: :e012:

 

Schetsen voor een vrouwelijk personage voor een script waar ik aan werk. Bijgaande nog een headsketch van een nevenpersonage en morsige indruk van de achtergrond.

 

post-783-0-24597600-1487501953_thumb.jpg

 

post-783-0-19711500-1487501964_thumb.jpg

 

post-783-0-35422900-1487501976_thumb.jpg

 

post-783-0-35529100-1487501985_thumb.jpg

 

post-783-0-58811000-1487502000_thumb.jpg

 

post-783-0-47779400-1487502012_thumb.jpg

 

Sommige van die afbeeldingen zijn 2 keer zo groot als het formaat waarop ze getekend zijn...

 

Soit, ik doe echt mijn best om dat script uit te tekenen. Maar aangezien ik het al heb uitgeschreven voelt het aan alsof ik mijn ei al heb gelegd, en heb ik geen behoefte meer om het verhaal te vertellen.

 

Nog een schets waar ik best tevreden over was, of toch dat de beweging er iets minder slecht uitkwam dan anders.

 

post-783-0-39250000-1487502133_thumb.jpg

 

Zo dat was het weer met mijn armzalige updates, het was een slechte week...

Link naar reactie

Soit, ik doe echt mijn best om dat script uit te tekenen. Maar aangezien ik het al heb uitgeschreven voelt het aan alsof ik mijn ei al heb gelegd, en heb ik geen behoefte meer om het verhaal te vertellen.

Als je 't niet uittekent, is 't geen strip. :P

 

Ik vind 't er heel tof en veelbelovend uitzien, ik ben benieuwd om die personages in hele pagina's te zien.

Link naar reactie

Soms begrijp ik niet waarom je zo streng bent voor jezelf, maar los daarvan (opnieuw) vlotte tekeningen.

 

De 2e headsketch vind ik de leukste maar het gaat wellicht de moeilijkste zijn om in verschillende perspectieven te tekenen.

In dating for geeks worden ook zo'n 'losse' neuzen gebruikt. Hoe goed de reeks ook is (héél goed) toch lijken de neuzen vaak te zweven.

Link naar reactie

Soms begrijp ik niet waarom je zo streng bent voor jezelf, maar los daarvan (opnieuw) vlotte tekeningen.

 

De 2e headsketch vind ik de leukste maar het gaat wellicht de moeilijkste zijn om in verschillende perspectieven te tekenen.

In dating for geeks worden ook zo'n 'losse' neuzen gebruikt. Hoe goed de reeks ook is (héél goed) toch lijken de neuzen vaak te zweven.

Dat streng zijn zit in mijn natuur, ik heb dat met alles (school, tekeningen, naar de winkel gaan...).

Over de headsketches heb je gelijk, persoonlijk denk ik dat de laatste versie het vloeiendste, het meest beweeglijke is. Maar dat is enkel mijn blik, dus als iemand zin heeft ongezouten zijn mening te geven? (jullie moeten je echt niet inhouden omdat ik zo onzelfzeker ben, hoor) :)

Dating for Geeks, ondanks dat er soms inderdaad wat verwrongen tekeningen in staan als er voor een gewaagder perspectief wordt gekozen, lees ik dat ook heel graag. Deze week sloot ook weer af met een cliffhanger van jewelste (nu neem ik aan dat je hem ook dagelijks volgt?).

Link naar reactie

Dat streng zijn zit in mijn natuur, ik heb dat met alles (school, tekeningen, naar de winkel gaan...).

Over de headsketches heb je gelijk, persoonlijk denk ik dat de laatste versie het vloeiendste, het meest beweeglijke is. Maar dat is enkel mijn blik, dus als iemand zin heeft ongezouten zijn mening te geven? (jullie moeten je echt niet inhouden omdat ik zo onzelfzeker ben, hoor) :)

Dating for Geeks, ondanks dat er soms inderdaad wat verwrongen tekeningen in staan als er voor een gewaagder perspectief wordt gekozen, lees ik dat ook heel graag. Deze week sloot ook weer af met een cliffhanger van jewelste (nu neem ik aan dat je hem ook dagelijks volgt?).

Dating for geeks probeer inderdaad ik dagelijks te lezen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Het potloodschetsje is het beste, feitelijk van je updates. En die eerste (wazig beeld )hoofdschets.

Het is eraan te merken dat je eigenlijk op alle vlak iets wil doen: een zekere anatomie zoeken en neerzetten voor je personages met bijhorende decors en het geheel in een bepaalde stijlrichting trachten te laten onderkomen. In uw geval dating for geeks, Skottie Young, etc...

Wat zeker niet slecht is, aangezien het getuigt van een reeds aanwezig bewustzijn aangaande stijl, karaktervorming enz...
Nu nog het stap voor stap onder de knie zien te krijgen. Wat je wel zal lukken. Ook zal je wel onderhevig worden aan andere stijlinvloeden, doorheen de komende jaren. Wat ook niet slecht is.

Die 2e schets/inktpoging, daar laat je wel zien hoe je snapt hoe kledij rond een lichaam zit.

Anatomieoefeningen met rudimentaire vormen zoals bol, kegel, balk, cilinder en de afgeleiden ervan zijn zeker aan te raden.

Arceerpogingen zou ik momenteel wat achterwege laten.

Link naar reactie

Bedankt voor je mooie bericht kameraad! :)

 

Ik probeer inderdaad op alle vlakken wat te doen. Ik ben blij dat jij er meer gerust in bent dat mij dat uiteindelijk zal lukken dan ikzelf ;)

 

Anatomie-oefeningen is inderdaad iets waar ik mij harder op wil toeleggen, ik ben het ook met u eens om arceerpogingen achterwege te laten. Ik probeer iets cleaner te gaan werken, iets opener ook.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...