WAdriaensen Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Alles wat je moet weten over vrijdag 12, zaterdag 13 en zondag 14 juni op één adres verzameld: http://www.festival.stripgids.org/ Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Wow, Laurent Durieux komt signeren! Quote Link to comment
devilcreator Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Zalig, vind zijn affiches echt de moeite. Maar ook Ever Meulen, Jan Van Der Veken, Joost Swarte. Echt een schone groep van artistieke grafische tekenaars, waarmee ik geen afbreuk wil doen aan de andere striptekenaars. Maar hoe verder ik in de lijst kijk, hoe blijer ik ben. Er komen echt enkele toffe namen. Quote Link to comment
Kool Thing Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 Wow, Laurent Durieux komt signeren! wow!!!! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
linthout Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 En gelukkig is er ook een stripbeurs! Quote Link to comment
devilcreator Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 En de tentoonstellingen hé Quote Link to comment
Frodo Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 Zal Cromheecke dan de Adhemar winnen??? Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Zou eigenlijk wel logisch zijn, want is er niet telkens een expo voor de winnaar? Quote Link to comment
fenip Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Mezzo is een aanrader. Jammer dat ik dan ergens in het hol van pluto ben. Quote http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=33998 http://www.2dgalleries.com/browse/profile?id=190 Link to comment
Peter Moerenhout Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 De winnaar van de Bronzen Adhemar is nog niet bekend. De jurering moet nog plaatsvinden... Quote http://petermoerenhout.be Link to comment
Kool Thing Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Wow, Laurent Durieux komt signeren! Zullen er dan posters te koop zijn? Zo ja, aan welke prijs? Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Jason Fly Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 De nieuwe stripgids, die vanaf 19 mei zou verschijnen, bevat meer info, aldus Facebook. Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
Marinelli Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Zullen er dan posters te koop zijn? Zo ja, aan welke prijs? ... en een overzichtsboek, please please Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Een schoon artbook, ja! Quote Link to comment
Kool Thing Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Een schoon artbook, ja! en een paar posters. Er is nog plaats in mijn keuken... Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
beus Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 zo zal koolthing meer tijd doorbrengen in de keuken :-) zijn vrouw zal content zijn Quote Link to comment
Kool Thing Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 zo zal koolthing meer tijd doorbrengen in de keuken :-) zijn vrouw zal content zijn ( Het is niet voor mij schatje dat ik dat gekocht heb, maar om meer bij u te zijn.... ) Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Krimson Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Ik ben ook benieuwd dat er gaan posters zijn en zoja aan welke prijs Quote Link to comment
devilcreator Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 en gisteren heb ik het origineel gezien van de affiche door Jan Van Der Veken op zijn tentoonstelling. Echt een magnifieke tekening. Quote Link to comment
Snow Leopard Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Op de stripspeciaalzaak.be wordt geen reclame gemaakt voor stripfestivals. Kan ik me wel iets bij voorstellen gezien de conflicterende belangen. Waarom wordt er dan wel voor dit festival reclame gemaakt? Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Het overwicht van dat festival bestaat uit expo's en aanverwante beleving die je bovendien gratis kan bezoeken. Zoek er niet meer achter. Andere festivals hebben ook expo's, dat weet ik, maar het zijn vaak schaamlapjes. Quote Link to comment
Snow Leopard Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Het overwicht van dat festival bestaat uit expo's en aanverwante beleving die je bovendien gratis kan bezoeken. Zoek er niet meer achter. Andere festivals hebben ook expo's, dat weet ik, maar het zijn vaak schaamlapjes. Rechtpraten wat krom is is ook een vak. Quote Link to comment
Bonte Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Binnenkort is deze Laurent Durieux te koop, geen film maar wel mooi. http://www.retropolis.bigcartel.com/product/visit-tomorrowland-today-regular-version Quote Link to comment
TDPB Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Binnenkort is deze Laurent Durieux te koop, geen film maar wel mooi. Dit jaar verschijnt er een film onder de titel 'Tomorrowland'. Dus misschien is het wel degelijk als filmposter bedoeld. Quote Link to comment
devilcreator Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Deze film noemt eigenlijk "Project T", maar werktitel was wel "Tomorrowland" Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Deze film noemt eigenlijk "Project T", maar werktitel was wel "Tomorrowland" In heel de wereld zal die film Tomorrowland heten, behalve in België waar de naam officieel geregistreerd is voor het muziekfestival. Quote Link to comment
TDPB Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Deze film noemt eigenlijk "Project T", maar werktitel was wel "Tomorrowland" Neen, deze film heet in Belgie 'Projet T' maar in de rest van de wereld 'Tomorrowland'. edit: KOntiki was me net voor Quote Link to comment
chico 2 Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Alles wat je moet weten over vrijdag 12, zaterdag 13 en zondag 14 juni op één adres verzameld: http://www.festival.stripgids.org/ Is er op zondag ook festival? Op de affiche staat alleen 12 en13 juni. Quote Link to comment
schoeren Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Wow, Laurent Durieux komt signeren! zo speciaal is dat niet hé,hij woont in Brussel. Ik heb echter origineel tekenwerk van hem gezien die hij soms op beurzen maakt en dat is pas de moeite! uitgebreide dédicasse van zijn werk,of zelf van films waarvan hij nog geen posters maakte. indiana jones bv. Quote Link to comment
schoeren Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Zullen er dan posters te koop zijn? Zo ja, aan welke prijs? als je er zal kunnen kopen zijn het zijn eigen posters (editions auteurs) en dat zijn z'n minder succesvolle werken,de rest is reeds lang uitverkocht. En de exemplaren die hij dan verkoopt (zoals in Lille) gaan duurden dan op ebay (150 euro), dus dat zou ik afraden. Quote Link to comment
Bonte Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Waw, Blade Runner, hopelijk is dat ook voor een nieuwe film zoals Tomorrowland. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 Is er op zondag ook festival? Op de affiche staat alleen 12 en13 juni. Verandering van aanpak, op zondag geen festival meer. Quote Link to comment
marioboon Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 De meeste tekenaars hadden op zondagochtend toch een kater van jewelste Quote Link to comment
Tom MDP Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 De vorige keer is de adhemaruitreiking toch ook uitgelopen tot half 4 's nachts hoor. Quote Link to comment
marioboon Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 De vorige keer is de adhemaruitreiking toch ook uitgelopen tot half 4 's nachts hoor. Doe mij die striptekenaars kennen! Langharig, werkschuw zuiptuig! Quote Link to comment
Hardcover Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 Alternatief: Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." Link to comment
Marinelli Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Mooie lijst met namen, ben wel benieuwd naar hun programma. Quote Link to comment
Hardcover Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 "Wahl macht qual": Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." Link to comment
TDPB Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Hebben de collega's alhier een uitnodiging voor het gala op vrijdagavond gekregen? Quote Link to comment
Recommended Posts