Ga naar inhoud

Programma Stripgids Festival Bekendgemaakt


Recommended Posts

Zalig, vind zijn affiches echt de moeite.

Maar ook Ever Meulen, Jan Van Der Veken, Joost Swarte.

Echt een schone groep van artistieke grafische tekenaars, waarmee ik geen afbreuk wil doen aan de andere striptekenaars.

 

Maar hoe verder ik in de lijst kijk, hoe blijer ik ben.

Er komen echt enkele toffe namen.

Link naar reactie

De nieuwe stripgids, die vanaf 19 mei zou verschijnen, bevat meer info, aldus Facebook.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie
Gast Kontiki

Het overwicht van dat festival bestaat uit expo's en aanverwante beleving die je bovendien gratis kan bezoeken. Zoek er niet meer achter. Andere festivals hebben ook expo's, dat weet ik, maar het zijn vaak schaamlapjes.

Link naar reactie
Gast Kontiki

Deze film noemt eigenlijk "Project T", maar werktitel was wel "Tomorrowland"

In heel de wereld zal die film Tomorrowland heten, behalve in België waar de naam officieel geregistreerd is voor het muziekfestival.

Link naar reactie

Wow, Laurent Durieux komt signeren!

zo speciaal is dat niet hé,hij woont in Brussel.

Ik heb echter origineel tekenwerk van hem gezien die hij soms op beurzen maakt en dat is pas de moeite!

uitgebreide dédicasse van zijn werk,of zelf van films waarvan hij nog geen posters maakte.

indiana jones bv.

Link naar reactie

Zullen er dan posters te koop zijn? Zo ja, aan welke prijs?

als je er zal kunnen kopen zijn het zijn eigen posters (editions auteurs) en dat zijn z'n minder succesvolle werken,de rest is reeds lang uitverkocht.

En de exemplaren die hij dan verkoopt  (zoals in Lille) gaan duurden dan op ebay (150 euro), dus dat zou ik afraden.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...