Ga naar inhoud

Babes! (Nsfw)


Olsimar

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jep, wat Bonte zegt. Voor Die Antwoord hadden Waddie "Ninja" Jones en Anri "Yolandi Vi$$er" Du Toit al erg actief bezig met o.a. de trip hop-achtige Constructus Corporation en als het post-modern typetje Max Normal. Het typetje Ninja is pas later ontstaan toen Waddie meer begon te experimenteren met accenten.

 

 

Overigens hebben Jones en Du Toit samen een dochter, Sixteen Jones. Ze is te zien in de videoclip voor "Alien". :D

 

Untitled-1-68.jpg

Link naar reactie
2 hours ago, The Alderwood said:

Dat het een toneelspelletje is, dat is duidelijk, maar ik heb al vele interviews gezien en daaruit bleek voor mij dat er geen intelligente cel in haar lichaam zit. De man, Ninja, daarentegen, speelt ook een dom individu, maar daar bespeur ik wél tekenen van een grote intelligentie.

Heb je zo'n interview waar ze aan het woord is? Het is altijd Ninja die spreekt en aan Yolandi vragen ze dan zaken over haar ratten. Volgens mij is ze eerder hyper intelligent met wel wat beperkte social skills.

 

d198626de05f6ba8bbe05841b425ff6b.jpg

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...