Tanuki Geplaatst: 29 maart Share Geplaatst: 29 maart RTS titels zijn bv de Command&Conquer-reeks, nauwelijks babes te zien op Natasja na: Quote Link naar bericht
Waldorf Geplaatst: 29 maart Share Geplaatst: 29 maart Van al die games heb ik geen verstand. Manillen doe ik wel graag. Quote Link naar bericht
Tanuki Geplaatst: 29 maart Share Geplaatst: 29 maart Zeker dat het manillen is? Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: 29 maart Share Geplaatst: 29 maart 48 minuten geleden, Tanuki zei: RTS titels zijn bv de Command&Conquer-reeks, nauwelijks babes te zien op Natasja na: Pikmin kan ook als RTS beschouwd worden. Advance Wars is dan weer turned based. Dit is het type spel dat ik ook zou aanraden voor mensen die graag schaken of stratego spelen. De simpele vormgeving houdt het overzichtelijk voor degenen die minder met videogames vertrouwd zijn. Er bestaat ook heel wat fan-art van deze reeks. (zo wordt er aan de verwachtingen van deze thread voldaan) Quote Link naar bericht
Waldorf Geplaatst: 29 maart Share Geplaatst: 29 maart Zelf ben ik meer het type dat aan een oude auto zit te knoeien. Quote Link naar bericht
Kameraad Mauser Geplaatst: 29 maart Share Geplaatst: 29 maart 1 uur terug, Tanuki zei: Zeker dat het manillen is? Ziet er mij een huisvrouw uit die ook deeltijds poetshulp is. Komt zij ook aan huis in de Vlaanders? Mijn robocleaner heeft het nl. begeven...aan de foto te zien lijkt me dat een mamzeltje dat aardig wat competenties in huis heeft... Quote Link naar bericht
Kameraad Mauser Geplaatst: 29 maart Share Geplaatst: 29 maart 1 uur geleden, Tanuki zei: RTS titels zijn bv de Command&Conquer-reeks, nauwelijks babes te zien op Natasja na: Vrouwen in uniform. Wat moet je nog meer... Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 29 maart Share Geplaatst: 29 maart 2 uren geleden, Kameraad Mauser zei: Vrouwen in uniform. Wat moet je nog meer... euh, vrouwen UIT hun uniform misschien? Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 29 maart Share Geplaatst: 29 maart 3 uren geleden, Tanuki zei: Zeker dat het manillen is? en een manil is een tien zeker, want die heeft ze niet? Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 29 maart Share Geplaatst: 29 maart 3 uren geleden, Waldorf zei: Zelf ben ik meer het type dat aan een oude auto zit te knoeien. een mechaniker die zich in het zweet werkt, hahaha, dat zal wel een heel oude foto zijn enig idee van het wagentje? Quote Link naar bericht
cartoonesk Geplaatst: 30 maart Share Geplaatst: 30 maart Een artiest toevallig ontdekt die leuke pin-ups tekent : Dean Yeagle. Quote Link naar bericht
Kameraad Mauser Geplaatst: 30 maart Share Geplaatst: 30 maart Pedro Perez is er ook zo eentje, met zijn Trizia: Quote Link naar bericht
cartoonesk Geplaatst: 30 maart Share Geplaatst: 30 maart Die ken ik dan wel. Ook leuk! Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 1 april Share Geplaatst: 1 april oH, op het strand geweest, en dat mocht niet van onze minister!!! Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 3 april Share Geplaatst: 3 april dedju, ze kijkt naar de verkeerde kant, ik zit hier, hierhier!!! Quote Link naar bericht
Kameraad Mauser Geplaatst: 4 april Share Geplaatst: 4 april Feitelijk mag Druuna niet ontbreķen in deze draad: Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: 5 april Share Geplaatst: 5 april en nog sportief en dus gezond bezig! Quote Link naar bericht
Hardcover Geplaatst: 6 april Share Geplaatst: 6 april ("Betty & Dodge", Thomas du Caju) Quote Link naar bericht
Aleksandr Geplaatst: Dinsdag om 18:28 Share Geplaatst: Dinsdag om 18:28 enig idee wie dat nu echt is, aangezien Thomas Betty & Sabbatini & Anka hetzelfde hoofd heeft meegegeven? (wie is Thomas du Caju, heeft zelfs geen wiki pagina in het Nederlands, raar, en waarom denk ik altijd een beetje aan VanderSteen/ Du Caju?) André Juillard heeft dat ook, oftewel kan die man maar 1 kop tekenen, ofwel mag hij van zijn vrouw niemand anders als model gebruiken (Lena, Wuivende veder, Ariane de Troïl, etc ) Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: Dinsdag om 19:00 Share Geplaatst: Dinsdag om 19:00 32 minuten geleden, Aleksandr zei: (wie is Thomas du Caju?) Maker van de strips die je vermeld hebt en heeft ook enige tijd Kiekeboes getekend. (die Fanny is niet noodzakelijk door Du Caju getekend, ik heb haar er gewoon maar bij gezet omwille van de thread) Quote Link naar bericht
Kameraad Mauser Geplaatst: Dinsdag om 19:27 Share Geplaatst: Dinsdag om 19:27 Met sigaret! We love you Dottie. Quote Link naar bericht
cartoonesk Geplaatst: Woensdag om 09:47 Share Geplaatst: Woensdag om 09:47 Natasja... Quote Link naar bericht
Daan Geplaatst: Woensdag om 11:17 Share Geplaatst: Woensdag om 11:17 Waar staan de letters 'nsfw' in de naam van dit subforum eigenlijk voor? Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: Woensdag om 11:17 Share Geplaatst: Woensdag om 11:17 Zojuist, Daan zei: Waar staan de letters 'nsfw' in de naam van dit subforum eigenlijk voor? not safe for work Quote Link naar bericht
cinco Geplaatst: Woensdag om 11:27 Share Geplaatst: Woensdag om 11:27 Een internationaal gebruikte afkorting om mensen duidelijk te maken dat een bepaald item content bevat dat je best niet opent als er anderen toevallig kunnen meekijken. Quote Link naar bericht
Daan Geplaatst: Woensdag om 14:54 Share Geplaatst: Woensdag om 14:54 3 uren geleden, cinco zei: Een internationaal gebruikte afkorting om mensen duidelijk te maken dat een bepaald item content bevat dat je best niet opent als er anderen toevallig kunnen meekijken. Ah, thanks! Die kende ik niet. Quote Link naar bericht
Kameraad Mauser Geplaatst: Woensdag om 17:19 Share Geplaatst: Woensdag om 17:19 Gevonden toen ik zocht op manga curves: Quote Link naar bericht
Kameraad Mauser Geplaatst: Woensdag om 17:21 Share Geplaatst: Woensdag om 17:21 5 uren geleden, cinco zei: Een internationaal gebruikte afkorting om mensen duidelijk te maken dat een bepaald item content bevat dat je best niet opent als er anderen toevallig kunnen meekijken. Of juist wel... Quote Link naar bericht
Kameraad Mauser Geplaatst: Woensdag om 17:57 Share Geplaatst: Woensdag om 17:57 Alhoewel het een communistje is...voor deze ene keer dan... Quote Link naar bericht
Suske Geplaatst: Woensdag om 19:10 Share Geplaatst: Woensdag om 19:10 Moet er nog zand zijn? Quote Link naar bericht
Hardcover Geplaatst: Donderdag om 06:44 Share Geplaatst: Donderdag om 06:44 Romain Hugault maakt van zijn busty vrouw (Claire Bouci) een pin-up.... Quote Link naar bericht
Hardcover Geplaatst: Donderdag om 06:49 Share Geplaatst: Donderdag om 06:49 Brad IJzerdraad (de zoon van wijlen Phil IJzerdraad) heeft het gemunt op de 3 schonen van (Un-) lucky Luke: Lucky Luke met Cherry, Bonnie en Angie... Quote Link naar bericht
Tanuki Geplaatst: Donderdag om 08:28 Share Geplaatst: Donderdag om 08:28 Zei er iemand manga curves? Lala Satalin Deviluke Quote Link naar bericht
Hardcover Geplaatst: Donderdag om 09:24 Share Geplaatst: Donderdag om 09:24 actrice Claire Kelly (part 1) Quote Link naar bericht
Kameraad Mauser Geplaatst: Donderdag om 10:08 Share Geplaatst: Donderdag om 10:08 Deborah Harry. Quote Link naar bericht
Recommended Posts