Ga naar inhoud

Babes! (Nsfw)


Olsimar

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
3 uren geleden, Tanuki zei:

Is dat echt of AI?

Zie je dat niet meteen aan de textuur (vooral van het decor) die er wel héél computerig uitziet.

Maar zelfs moest dat perfect zijn, zijn er nog hints bij AI afbeeldingen. Meestal zie je het meteen aan de handen, maar hier zijn die foutloos. De rand van de tafel waarop ze zit is echter de grootste hint. Je kan mooi zien dat die achter haar niet doorloopt in een rechte lijn. Daar heeft AI een steek laten vallen.

Link naar reactie
34 minuten geleden, TDPB zei:

De rand van de tafel waarop ze zit is echter de grootste hint.

 

Bij dit soort foto's focussen de ogen echter niet meteen op tafelranden. :ph34r:

Ik zag het aan haar gezicht (toevallig recent de live-action Beauty & the Beast van 2017 gezien) en ik denk ook niet dat zij ooit voor dit type van foto's heeft geposeerd.

 

37 minuten geleden, TDPB zei:

Meestal zie je het meteen aan de handen

 

Net als voor tekenaars zijn handen ook voor AI de moeilijkste lichaamsdelen om te tekenen. :P

 

Link naar reactie
2 uren geleden, TDPB zei:

Zie je dat niet meteen aan de textuur (vooral van het decor) die er wel héél computerig uitziet.

Maar zelfs moest dat perfect zijn, zijn er nog hints bij AI afbeeldingen. Meestal zie je het meteen aan de handen, maar hier zijn die foutloos. De rand van de tafel waarop ze zit is echter de grootste hint. Je kan mooi zien dat die achter haar niet doorloopt in een rechte lijn. Daar heeft AI een steek laten vallen.

 

Volgens mij scheelt er ook iets aan de linkerhand, alsof er een extra nagel van de middelvinger zit, dwars op de vinger.

Trouwens: ik vraag me ook af waarom Emma Watson zo'n foto zou laten maken?

I.p.v. AI kan het ook nog altijd een look-a-like zijn. Dat is waarschijnlijk nog stukken goedkoper ook. Een of andere Russische del die een brood hoopt te krijgen.

Link naar reactie
5 uren geleden, cartoonesk zei:

Okay. Dan ben ik gefopt door een fake sexy celeb-foto. Daar staat het internet vast vol van! Daarom dat ik het op deze topic liever houd bij getekende babes. 

 

(art : Ignacio Noe)

 

pin up ignacio noe art.jpg

 

Ze hebben je weer beet: da's AI. Een echte tekenaar weet dat katten niet naar groente grijpen, laat staan naar tekeningen van groente.

Link naar reactie
32 minuten geleden, TDPB zei:

Goedkoper dan wat? AI? Dat kost helemaal niets.

.

 

Artistieke AI zou meer op de proef gesteld moeten worden.

Bijvoorbeeld een afbeelding van een mens creëren die door alle geslachten en geaardheden als seksueel aantrekkelijk wordt beschouwd. Een androgyn figuur dat diverse prikkels naar diverse doelgroepen stuurt.

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...