Ga naar inhoud

Blueberry 2X Sherpa Uitgaven Hc


lukoste

Recommended Posts

Omdat ik op mijn PM geen reactie meer krijg post ik het nog maar een keer.

Ik heb eventueel belangstelling.
Ik wilde er ongeveer EUR 65 voor kwijt zijn inclusief verzending naar NL.

Bij een vraagprijs van 70 bij afhalen vond ik dit nu niet echt een belachelijk bod of zo...

Maar goed ... ik wil hierbij een bod doen van EUR 70 inclusief verzending naar NL.

Link naar reactie

Wat is dat toch met die Nederlanders en afdingen? Als de regel is dat er een vaste prijs wordt opgegeven, hou je daar dan ook aan.

 

 

Iets minder belerend zou wel mogen.

Op het moment dat jij zelf binnen een dag je prijs laat zakken lijkt het er voor mij toch echt op dat de prijs niet helemaal vast stond.

Je kunt ook gewoon zeggen of erbij zetten dat het een voor jou vaste prijs is en dat is prima, maar in dit geval leek dat voor mij in ieder geval niet zo.

Link naar reactie

Wat is dat toch met die Nederlanders en afdingen? Als de regel is dat er een vaste prijs wordt opgegeven, hou je daar dan ook aan. Bovendien is de prijs redelijk. Ik stel voor dat je ze hier eens probeert te kopen:

 

Die Nederlanders? Daar gaan me de nekharen van overeind staan.

Er zijn gewoon 2 forumleden die je een (veel) te lage prijs bieden en toevallig komen ze uit Nederland. Om vervolgens zo te generaliseren is dan ook weer niet nodig.

Link naar reactie

Die Nederlanders? Daar gaan me de nekharen van overeind staan.

Er zijn gewoon 2 forumleden die je een (veel) te lage prijs bieden en toevallig komen ze uit Nederland. Om vervolgens zo te generaliseren is dan ook weer niet nodig.

 

Bayesiaanse statistiek toegepast!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...