Guest Kameraad Mauser Posted February 28, 2021 Share Posted February 28, 2021 Autootjes tekenen gaat al iets beter. Met dit onder de knie is praktisch alles mogelijk qua weergeven inzake decors. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted February 28, 2021 Share Posted February 28, 2021 Stereotiepe Chinezen...werd daar nog niet over geklaagd door de woke sneeuwvlokjes? Want ik pas niets aan in mijn werk. Communistische Chinezen blijven niet te vertrouwen gele spleetogen en Kwo Min Tang/Hong Kong/Taiwan zijn onze Aziatische medemensen. Sue my ass, if y'all got the fucking balls... Quote Link to comment
Aleksandr Posted February 28, 2021 Share Posted February 28, 2021 14 minuten geleden, Kameraad Mauser zei: Autootjes tekenen gaat al iets beter. Met dit onder de knie is praktisch alles mogelijk qua weergeven inzake decors. blijkbaar heb je mensen die heel goed paarden konden tekenen, zoals Franz, maar die waren heel slecht met autoos, en vica verse je bent er bijna Quote Link to comment
cinco Posted February 28, 2021 Share Posted February 28, 2021 1 minuut geleden, Aleksandr zei: blijkbaar heb je mensen die heel goed paarden konden tekenen, zoals Franz, maar die waren heel slecht met autoos, en vica verse En als geen van beiden lukt, dan laat je je personages gewoon te voet verplaatsen van punt A naar punt B. Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted February 28, 2021 Share Posted February 28, 2021 Jeeps, Land Rovers en zijspannen zijn nu eenmaal zo cool en uitnodigend om te tekenen. Zelfde voor vliegtuigen en paarden. Quote Link to comment
Hamirubi Posted February 28, 2021 Share Posted February 28, 2021 2 uren geleden, Kameraad Mauser zei: Verder vind in Conrad wel niet slecht in zijn Asterix-tekenwerk. Daan was ook al lovend over Conrads Asterix. Heden waren ongeloof en verwondering rond ten huize Hamirubi. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted February 28, 2021 Share Posted February 28, 2021 Is het dan zo verschrikkelijk hetgeen Conrad neerzet? Quote Link to comment
Hamirubi Posted March 6, 2021 Share Posted March 6, 2021 Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 Wilt ge daar ook een tekening van? Quote Link to comment
Hamirubi Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 Als dat zou kunnen! Maar ik zou een betere afbeelding van Morriez moeten voorleggen. Ik heb trouwens nog een verzoekje, of twee. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted March 29, 2021 Share Posted March 29, 2021 Eens wat foto's gedowned. Als ik wat tijd heb dan zie ik eens voor een portret van onzen Maurice. Opwarming van vandaag, direct met balpen en dan met fijn penseeltje en inkt: Quote Link to comment
Aleksandr Posted April 10, 2021 Share Posted April 10, 2021 en waar heeft ze dan haar geheime gadgets zitten? Quote Link to comment
Guest Kameraad Mauser Posted April 12, 2021 Share Posted April 12, 2021 Op 10/4/2021 om 10:29, Aleksandr zei: en waar heeft ze dan haar geheime gadgets zitten? Beroepsgeheim. Enkel voor ingewijden. Quote Link to comment
cinco Posted April 15, 2021 Share Posted April 15, 2021 Heeft hij deze plek verlaten?? Quote Link to comment
Recommended Posts