Ga naar inhoud

Weeskinderen In Je Collectie


Gast Kontiki

Recommended Posts

Daar is het vervolg wel degelijk vanĀ in de maak. Op een Frans forum wordt het op de voet gevolgd en het ziet er goed uit. De tekenaar moet er telkens aan werken tussen twee delen van het lucratievere Het Derde Testament - Julius.

Link naar reactie

Van 'Het Grote Schandaal' is in het Frans nog Ć©Ć©n deel verschenen maar het laatste geplande deel is idd nooit in album verschenen.

Het volgende album van 'Axel Moonshine' is helemaal af, inkleuring inclusief maar Godard is nog op zoek naar mogelijke uitgever...

Ā 

post-69-0-39769800-1435574529_thumb.png

post-69-0-37250300-1435574530_thumb.jpg

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dƩdicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Cuervos en Meesters van het spel zou ik graag voltooid zien.

Sasmira spant wel de kroon en daar zitten er velen al jaren op te wachten.

Toch goed nieuw hierover , ik las in DBM (Frans magazineĀ ) dat ze bezig zijn aan deel 3.

Dit zou ergens begin volgend jaar verschijnen....

Link naar reactie
Gast Kontiki

Mja, als aanvulling las ik dat het al lang geen prioriteit meer is voor een derde tekenaar (een illustratrice) die erbij betrokken is na de ruzie tussen Vicomte en Pellet. Het blijft windstil bij haar.

Link naar reactie

Onlangs Vuur 1 gekocht, ook al wist ik dat de geplande vervolgen er nooit gaan komen.

250_14112006113430-cover.jpg

Ā 

Het enige vervolg dat er maar niet kwam en waarnaar ik jarenlang heb uitgekeken was Arkel 5. Maar de makers hebben tƩ lang gewacht. Toen het na dertig jaar eindelijk verscheen heb ik het langs mij heen laten passeren.

Link naar reactie
Gast Kontiki

Van Vuur 2 zijn er 90 pagina's getekend (en netjes betaald), maar de collectie Cosmo, dat het kruispunt wilde vormen tussen Franco-Belgische strips, comics en manga, flopte genadeloos.

Link naar reactie

Zoals deze kruisbestuiving?

Ā 

Ā 

dyn003_original_416_640_pjpeg_2581036_7e

Ā 

Nou, dit was niet meteen een kruisbestuiving want die stijl is geĆÆnspireerd door Bruce Timm/ Mike Oeming/Mike Wieringo en voor de Amerikaanse markt bedoeld.

Als ik deze reeks hier zou maken (wat de intentie ook was), dan was je correct.

Ā 

Tiens, jouw werk valt toch ook in die categorie?

Ā 

Helaas bewijzen mijn royalty-afrekeingen mijn theorie :(

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...