Ga naar inhoud

Weeskinderen In Je Collectie


Gast Kontiki

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Het zijn gewoon de prijzen waaraan ik ze in 2008 heb gekocht in een 2de-handswinkel. Of ik ben toen afgezet, of ze zijn achteraf duchtig gekelderd.

Nou ja, enkele van die titels zijn bij De Striep verkrijgbaar aan een vierde van mijn prijs, en die geraken blijkbaar ook niet verkocht. Er zijn wel enkele Nederlanders die nog het dubbele vragen van mijn prijs.

Dus ik denk niet dat het echt veel uitmaakt welke prijs ik erop plak: ze blijven hier staan.

Weet je wat ik vreemd vind? Er is één album bij, "Een stap naar de sterren", en dat verhaal is wel compleet. En ook daarvan is de prijs erg laag. Het is dus vooral een kwestie van onbekendheid.

Link naar reactie

Dus ik denk niet dat het echt veel uitmaakt welke prijs ik erop plak: ze blijven hier staan.

 

Eén voorbeeld van de Catawiki site laat zien dat de gevraagde prijzen zeer uitlopen: http://www.catawiki.nl/catalogus/strips/series-helden/stap-naar-de-sterren-een/91365-een-stap-naar-de-sterren?area=de969fc0f38890c9e136d2be5112162c6b99158e#open

 

Bij het Gele teken kun je zelfs kiezen of het album je 2,95 of 20,00 waard is in Nieuwstaat.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Onverkoopbaarheid is voor mij geen reden om strips te vernietigen. Ik ben tenslotte geen handelaar.

Ik vernietig wel eens bibliotheekboeken (met te veel bibliotheekboeken lijkt het of je bibliotheek een vuilnisbak is, alleen zeldzaam werk zou ik als bibliotheekboek kopen), of vuile boeken en onherstelbaar beschadigde boeken die niet erg relevant zijn (romannetje nummer zoveel van middelmatige auteur nummer zoveel), inhoudelijk irrelevante boeken (id.), of inhoudelijk ongewenste boeken (genre "Waren de goden kosmonauten" en dat soort bedrieglijke zwijmelarij).

Link naar reactie

Hebben ze daar ook geen strip van gemaakt van die von Daniken? Opzich wel leuke boeken zolang je maar niet alles gelooft. Met bepaalde zaken heeft ie wel een punt. Zelfs op Discovery vonden ze dat niet alles wat de man schreef ongein was. 

BIj mij is het ook ruimtegebrek en sommige strips die zijn zo slecht die durf ik niet eens te verkopen.

Wel een parodie met Agent 327 dossier zondagskind/dossier zevenslaper..

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Vanaf de start van dit onderwerp kon ik mijn collectie geen weeskinderen vinden, nou ja op suske, wiske, de Lulu's en een trein vol na dan.

Maar vandaag er toch 1 ontdekt. Nu denk ik niet dat het zo ramp dat het vervolg nooit vertaald is, zo goed was het namelijk niet. Maar toch knaagt er altijd iets van binnen als je niet weet, al valt het te raden, hoe het afloopt...Het is een vrij ongewild weesje dus ik zal het ben ik bang toch moeten houden.

 

post-796-0-82473600-1444241029_thumb.jpg

Link naar reactie
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...