Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

2 hours ago, bammar said:

Staat niet bij de silvester-aankondigingen van november en december. Zal dus voor Kerstmis 2019 zijn.

 

Misschien moeten ze het in hun lange termijn strategie opnemen door het in het doelstellingenkader Visie 2050 te zetten en er dan de nodige reklame rond te maken: " Sylvester gaat ervoor dat tegen 2050 elke Kobijn box volledig gevuld zal zijn. Geen half volle Kobijn boxen meer in 2050 ! Elke lege ruimte in de kast is er één te veel. Samen op weg naar een duurzamere stripkast!"

 

Link naar reactie
Op 18/11/2018 om 17:04, JJL zei:

Wat vind je van de Zorro uitgave (ben zelf nl. nooit zo gecharmeerd van ingekleurde Kresse tekeningen)?

Hangt er een beetje vanaf wie ze heeft ingekleurd. Meestal kleurde Kresse ze zelf middels een zgn. blauwdruk in. Met uitzondering van het eerste verhaal zijn de andere repro's van Pep-pagina's, wel netjes gerestaureerd, maar het komt wat flets over. De zwart-wit uitgave van Boumaar zijn ook prima. 

Link naar reactie
47 minuten geleden, JJL zei:

F1B20884-7F64-473C-ACEA-4982B4CCF94D.jpeg

Had ‘m gelukkig een tijdje geleden al gereserveerd bij m’n SSZ, want ik geloof dat het (zoals voorspeld) hard gaat met deze uitgave.

Had hem ook bij de ssz gereserveerd en via bol.com ook

via bol.com kreeg ik gisteren al een mail dat hij uitverkocht was.

Gelukkig had de ssz hem voor me apart liggen.

Link naar reactie

Gisteren op 't Arboretum mijn bestelling van 'Kalmthout in beelekes' gaan afhalen, en ineens een album van 'Kalmthout gestript' meegenomen, die had ik nog niet. De zeven verhalen zijn stuk voor stuk herkenbaar, eentje kende ik zelfs nog niet. Hoe Jan het iedere keer gedaan krijgt om tekenaars te zoeken voor zijn strips...

20181125_113924.jpg

Link naar reactie
4 uren geleden, linthout zei:

Zie je wel! Nog te vinden aan een goede prijs zoals ik zei.

Het was wel de laatste box in een CW shop. Ik zie ze zelf weinig meer worden aangeboden, af en toe nog op de CW veiling (vaak ongeveer EUR 100 incl. veilingkosten; ik betaalde zelf beduidend minder).

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...