Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Zojuist, Ambreville zei:

Ontboezemingen aan Allah lijkt me toch de onverwachte hit te zijn van deze week.

 

Heb 'm ook gekocht en zit toch een beetje met een dubbel gevoel. De hoofdrolspeelster probeert hardnekkig zichzelf te overtuigen dat zij in controle is van haar keuzes en in zekere zin is dat ook, maar ze kiest vooral om niets wezenlijks te veranderen aan zichzelf. Het feit dat zij dit doet in een islamitische setting zou het shockerend element moeten zijn, maar eerlijk gezegd wordt daar wel heel oppervlakkig over gegaan en valt het wat plat. Haar relatie met god is ook heel oppervlakkig en ik snap het niet zo goed wat de oorspronkelijke monoloog beoogde: een aanklacht of een afrekening. 

 

 

Link naar reactie
33 minuten geleden, De Hollander zei:

Toch eens benieuwd, waarom de ene integrale vervangen met de andere integrale?

Een terecht vraag. 

In dit geval omdat die eerste integrale reeks niet zo heel erg mooi vormgegeven werd. 

Voor het dossier koop ik geen integrales, dus dat maakt het verschil niet.

 

@Hardcover heeft ooit een aantal nadelen opgesomd van deze nieuwe integrale. Zou zijn post eens moeten terugvinden.

Link naar reactie
7 uren geleden, lukoste zei:

Een terecht vraag. 

In dit geval omdat die eerste integrale reeks niet zo heel erg mooi vormgegeven werd. 

Voor het dossier koop ik geen integrales, dus dat maakt het verschil niet.

 

@Hardcover heeft ooit een aantal nadelen opgesomd van deze nieuwe integrale. Zou zijn post eens moeten terugvinden.

Ik kan het even niet nakijken. Ik heb alle bundels in een doos moeten opbergen. Ik dacht te herinneren dat het best mooie uitgaven waren. Niet bijzonder, maar wel degelijk.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...