Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Op 5/3/2019 om 08:04, The Alderwood zei:

Jawel, het is eigenlijk een prachtige blik achter de schermen. Maar je kan niet alles bijhouden. 

Voor zover ik weet is 'de graaf is verstrooid' een strip van 14 pagina's.

Maar je hebt het over een blik achter de schermen? De schermen van Robbedoes of de schermen van de bloedgevers?

Link naar reactie
51 minuten geleden, Krimson zei:

tyl Uilenspiegel ( antiquariaat )

Van Vandersteen? Ik heb er hier nog eentje liggen waar mijn moeder destijds van die plastic ringetjes in gestoken heeft tegen het uiteenvallen. :e002:

Als kind heb ik die vaak herlezen.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Ik kocht vandaag het vierde deel van De Macht der Onschuldigen, cyclus II. Ik zag ook dat in het Frans de drie eerste delen van cyclus III ook recent verschenen. 

 

Ik hoop dat Saga, binnenkort al deel 5 (afsluiter van de tweede cyclus) op het programma zet, want deze reeks blijft ook in de tweede cyclus echt een topper!

Link naar reactie
2 uren geleden, Marinelli zei:

Ik kocht vandaag het vierde deel van De Macht der Onschuldigen, cyclus II. Ik zag ook dat in het Frans de drie eerste delen van cyclus III ook recent verschenen. 

 

Ik hoop dat Saga, binnenkort al deel 5 (afsluiter van de tweede cyclus) op het programma zet, want deze reeks blijft ook in de tweede cyclus echt een topper!

Inderdaad een absolute topreeks. Alles wat ik van Brunschwig gelezen heb is goed.

Link naar reactie
11 uren geleden, Marinelli zei:

Ik kocht vandaag het vierde deel van De Macht der Onschuldigen, cyclus II. Ik zag ook dat in het Frans de drie eerste delen van cyclus III ook recent verschenen. 

 

Ik hoop dat Saga, binnenkort al deel 5 (afsluiter van de tweede cyclus) op het programma zet, want deze reeks blijft ook in de tweede cyclus echt een topper!

Volgens het colofon van de 2e reeks bestaat de 2e cyclus uit 6 delen. Klopt dit nog?

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
Op 11/3/2019 om 12:15, lukoste zei:

Gerelteerd aan Brunschwig: ik wou net Makabi tweedehands kopen, maar zie dat daar enkele delen niet van vertaald werden. Was deze reeks de moeite. Vormen delen 1-4 een afgeronde cyclus?

Zeker de moeite. Ik heb de rest in het Frans gekocht, maar bij momenten ging me dat toch boven de pet, dus ik blijf hopen op een mooie integrale. 

Link naar reactie
Op 11-3-2019 om 11:15, lukoste zei:

Gerelteerd aan Brunschwig: ik wou net Makabi tweedehands kopen, maar zie dat daar enkele delen niet van vertaald werden. Was deze reeks de moeite. Vormen delen 1-4 een afgeronde cyclus?

Bij mijn weten zijn het 2 cycli van 3 delen. Ik heb mij deel 4 daarom nooit gekocht. 1tm 3 is een afgerond geheel. 5 en 6 zijn nooit vertaald.

Link naar reactie
37 minuten geleden, linthout zei:

Wat er staat: terug een dédi van Walthéry nodig!

Wat er hoort te staan: Het zou wel leuk zijn als Walthéry mijn boek zou willen signeren!

🙁

 

Maar zoals het er nu staat, is het een levensbehoefte en dat is toch best grappig. Hebben we alles in huis voor het weekend? Nee, we moeten nog een flesje Nutroma, wat plakken kookham en een dédi. 

Link naar reactie
2 uren geleden, linthout zei:

Wat er staat: terug een dédi van Walthéry nodig!

Wat er hoort te staan: Het zou wel leuk zijn als Walthéry mijn boek zou willen signeren!

🙁

 

Niet zo vlug op uw artistieke tenen laten trappen Willy. Er staat totaal geen disrespect over François die wat mij betreft de laatst levende reus van het Belgisch stripverhaal is. Eerder een ongelukkige inside joke. Ik heb vorige zaterdag nog met hem zitten praten over langs de 4Bras of Braham te gaan om de rest te laten signeren. Ook met hem nog geluld over de Costa Magica. Sinds 1983 heb ik heb al heel wat kusjes op mijn neus gekregen van Natacha :)

 

Btw mijn laatste nieuwe : 

IMG_4076.thumb.jpg.3a0fce67013a7a64a90a54592b30c05d.jpg

 

 

 

 

 

Link naar reactie
5 uren geleden, Vittorio zei:

Maar zoals het er nu staat, is het een levensbehoefte en dat is toch best grappig. Hebben we alles in huis voor het weekend? Nee, we moeten nog een flesje Nutroma, wat plakken kookham en een dédi. 

Bovenstaande vind ik schitterend geschreven. Perfect wat ik bedoelde! 🙂

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...