Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Op 17/4/2019 om 22:41, esteban² zei:

Muriël & Schroefje (1+2)  In iets minder goede staat dan ik verwacht had, maar kom.  Ik vond dit een bijzonder fijne jeugdreeks ten tijde van het S&W weekblad en leg ze op de petekindje-stapel. :) Sarah & Robin is haar ook enorm goed bevallen.

image.png.dd1751160beff9e4979ece40418fcef5.png

Mijn petekind vond dit opvallend plezant.  Iets van het leukste dat ze ooit gelezen heeft.  Ze wil nog meer.  Maar buiten deze twee albums is er niet méér, toch?  Album 3 (Des vacances d'enfer) is nog in 't S&W weekblad vertaald, dacht ik.  Ik was wel énorm verrast dat dit van de namen achter 'Kinderen in het Verzet' en 'De Duivels van Alexia' komt.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Eigenlijk twee weken geleden maar voor de eindejaarslijstjes is het toch handig ergens een overzicht te hebben. En daarbij een mooie vonst op de Oostnederlandse stripboekenbeurs.

 

Filemon: Die verduivelde schilder

Godin wit, Godin zwart

Agent 327: Hulde aan de jarige

Strange Fruit

 

En op de beurs:

fantalia.thumb.jpg.8417c790bea706a5b24a8cb92b1c78bf.jpg

 

Ik had niet verwacht een album van Andreas aan te treffen waarvan ik niet wist dat het in het Nederlands was uitgegeven. Het blijkt om een "Franse" uitgave te gaan. Tekstloos Frans gaat me gelukkig goed af.

 

Link naar reactie

De jachtpartij op Koningsdag leverde weinig op dit jaar, afgezien van dit exemplaar.

image.png.78a016e3d7f85d55d9d0dcc7f9b7c9e5.png

Behoorlijk imposant formaat voor een "oblong boekje ", niet zo'n grote fan van Kruis maar hier spat het

tekenplezier er toch wel vanaf, de oud "Nederlandsche" teksten laten zich lastig lezen, maar de proza

van 150 jaar geleden is de moeite waard.

Link naar reactie

IMG_4266.thumb.jpg.3f0a2f71a7a0fdb4ee836f3d6ef9d7cd.jpg

Leuk dagje.

De Ravian heb ik laten liggen. Dat zou me een wrang gevoel geven aan het einde van een prachtige serie.

De Luxe van Marvano is veel indrukwekkender dan verwacht. Idem voor de gewone. Het boek beweegt snel uit de winkel. Van de gewone zijn er ook maar een 1000 gemaakt. De Luxe werd ook onder aanvraag uitgeleverd, maar ik stond boven aan de lijst ;)

De Slangengod Hardcover had ik besteld. Die zijn ook weer te weinig uitgeleverd.

 

Dat "onder" drukken begint toch een ziekte te worden bij Ballon. Naar vorm, grootte en inhoud toe is de Marvano de beste koop die je in lange tijd kan doen, en dan drukken ze er zo weinig.

 

 

 

 

Link naar reactie

Weet iemand waarin de luxe precies verschilt van de gewone bundel?

 

Deze nieuwe bundeling is er geloof ik ook gekomen omdat Marvano daar zelf al een hele tijd op aandrong. Volgens mij is de vorige integrale (enkel Eeuwige oorlog) ook nog gewoon verkrijgbaar. Daar zal in de oplages ook wel rekening mee gehouden zijn.

Link naar reactie
52 minuten geleden, Metabaron zei:

Weet iemand waarin de luxe precies verschilt van de gewone bundel?

 

Deze nieuwe bundeling is er geloof ik ook gekomen omdat Marvano daar zelf al een hele tijd op aandrong. Volgens mij is de vorige integrale (enkel Eeuwige oorlog) ook nog gewoon verkrijgbaar. Daar zal in de oplages ook wel rekening mee gehouden zijn.

ik heb gehoord dat het enkel om een ex libris gaat die bij de luxe zit.

Link naar reactie

YTHAQ #1-7 is gisteren binnengekomen.

 

Ik wilde deze serie wel 2e hands aanschaffen maar de prijzen zijn straf! Nu happy... wel #1 nu dubbel maar soit, nu heb ik een goede start!

 

SANGE #1 is vandaag binnengekomen. Laat ik met deze van Floch nu maar eens meteen vanaf het begin beginnen :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...