Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Op 4/2/2020 om 22:02, Retardi zei:

Aangezien jouw avatar uit deze reeks is geknipt, weet je vast ook wel of dit de moeite waard is? De strip bedoel ik. :D 

Om daar nog even op terug te komen, het is in de kern wel degelijk een jeugdreeks.  Vandaar ook die jeugdige sidekicks soms.  Inspecteur Bayard won dan ook de Prix Jeunesse du festival d'Angoulême (7-8 jarigen) in 2003.  Het verscheen in het Franse Astrapi, stripmagazine gericht op de jeugd. En op de cover prijkte al eens de zin:  "Aan jou om de puzzels op te lossen".  Máár het is wél een jeugdreeks die kinderen niet als idioten behandelde en waar volwassenen bijgevolg, volgens mij althans, evenveel plezier zullen aan beleven.  Ik zie het meer als een 9 tot 99 reeks, een reeks voor alle leeftijden, waar zowel de jongsten als oudsten iets aan hebben.

Dat gezegd zijnde, dit eerste album (eigenlijk het 4de album in de reeks) verschijnt in mei.  Ik hoop écht op een softcover.  Mijn petekind (11) is ook al benieuwd op basis van de (Franse) pagina's die ik liet zien.  Die hond en dat meisje doen 't hem, denk ik.
 

image.thumb.png.02572486a4df544643463cff83660258.png

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Op 21/2/2020 om 18:40, linthout zei:

Ze komt er niet in met die kleren aan.

En toch werd er de afgelopen week €45 neergelegd voor de hardcover van dit album. Stripliefhebbers zijn soms echt ...

 

 

48 minuten geleden, esteban² zei:

Dat gezegd zijnde, dit eerste album (eigenlijk het 4de album in de reeks) verschijnt in mei.  Ik hoop écht op een softcover.  Mijn petekind (11) is ook al benieuwd op basis van de (Franse) pagina's die ik liet zien.  Die hond en dat meisje doen 't hem, denk ik.

 Een beetje peetoom neemt gewoon de hardcover. 😛 (Het is wel een fraaie plaat)

Link naar reactie

Een beetje peetoom kan twee maal zoveel geven als het softcover is! 😛  Anders waren de zeer gewaardeerde Hilda en Cérise albums er niet gekomen, ook van bij haar thuis uit niet.  Maar ook voor mijzelf verkies ik SC hoor.  HC loopt aan het eind van de rit véél te hoog op voor een serie als dit.

Elke gelegenheid die je noemde, brengt zeker een strip mee, Ambreville, das waar.  :)  Maar met een tempo van 2 albums per jaar is ze 21 wanneer de laatste avonturen verschijnen.  Héhé.  Ik denk dat die interesses dan toch iets verschoven zullen zijn.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Gisteren voor het eerst in de winkel van  Neat Stuff geweest 😅

Ik ken Bjorn al lang vanuit zijn vorige job bij een SSZ maar zag de afgelopen 2 jaar geen kans om weer eens naar Den Bosch te gaan.

Hij is gelukkig nog niets veranderd en zijn kennis, zeker van Amerikaanse comics, is nog steeds fenomenaal.

 

Op zijn advies "Kill or be killed" gekocht met terugbrenggarantie als ik het niet mooi zou vinden.

Een echte aanrader deze Titel! Die gaat echt niet retour....

7838571-1-Kill-or-be-Killed-The-Deluxe-Edition-2019.jpg

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
19 uren geleden, Rik zei:

Gisteren voor het eerst in de winkel van  Neat Stuff geweest 😅

Ik ken Bjorn al lang vanuit zijn vorige job bij een SSZ maar zag de afgelopen 2 jaar geen kans om weer eens naar Den Bosch te gaan.

Hij is gelukkig nog niets veranderd en zijn kennis, zeker van Amerikaanse comics, is nog steeds fenomenaal.

 

Op zijn advies "Kill or be killed" gekocht met terugbrenggarantie als ik het niet mooi zou vinden.

Een echte aanrader deze Titel! Die gaat echt niet retour....

7838571-1-Kill-or-be-Killed-The-Deluxe-Edition-2019.jpg

Thanks, Rik! Fijn je weer te mogen zien. Hopelijk snel tot een volgende keer!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
19 uren geleden, Paul_NL zei:

Ja, ik heb veel weggedaan (wat ik ook niet meer terug hoef ooit) maar een aantal series miste ik toch. Daarom dus opnieuw aangeschaft. Het kost wel gelijk veel geld maar dan heb je ook wat :) en omdat ik enorm veel digitaal lees (en blijf lezen) kan het wel een keer :)

Zijn die Smurfen nog tegen normale prijzen te vinden?!

 

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Is die box van Orbital met 8 softcovers alleen nog maar in Nederland geraakt? En hoe zit het met de hc van "Tot de laatste"?

 

Uit dit bericht van SSZ.be maak ik op dat die hc toch verschenen is?

 

"Van Saga Uitgaven zijn de albums van maart deze week gedistribueerd. De volgende titels die in april zouden verschijnen, worden voor alle zekerheid uitgesteld. Daarna wordt van maand tot maand bekeken, afhankelijk van eventueel gewijzigde situaties, of de daaropvolgende albums doorschuiven. De nu uitgestelde titels van april zijn Dag en Heidi 12, de Pagnol-verstripping Marius 1, Maidan Love 1, De Mentors 1 en de softcovereditie van de western Tot de Laatste waarvan de hardcover deze week nieuw is."

Link naar reactie
28 minuten geleden, lukoste zei:

Is die box van Orbital met 8 softcovers alleen nog maar in Nederland geraakt? En hoe zit het met de hc van "Tot de laatste"?

 

Uit dit bericht van SSZ.be maak ik op dat die hc toch verschenen is?

 

"Van Saga Uitgaven zijn de albums van maart deze week gedistribueerd. De volgende titels die in april zouden verschijnen, worden voor alle zekerheid uitgesteld. Daarna wordt van maand tot maand bekeken, afhankelijk van eventueel gewijzigde situaties, of de daaropvolgende albums doorschuiven. De nu uitgestelde titels van april zijn Dag en Heidi 12, de Pagnol-verstripping Marius 1, Maidan Love 1, De Mentors 1 en de softcovereditie van de western Tot de Laatste waarvan de hardcover deze week nieuw is."

DE HC van "Tot de laatste "is deze week nog verschenen, samen met de andere titels van Saga, Daedalus en Indruk. Je kan deze online bestellen bij de meeste SSZ.

 

Link naar reactie

 

Zojuist, bammar zei:

DE HC van "Tot de laatste "is deze week nog verschenen, samen met de andere titels van Saga, Daedalus en Indruk. Je kan deze online bestellen bij de meeste SSZ.

 

Thanks, waar ik kijk is ie al uitverkocht en op de webshop van mijn SSZ niet te vinden. Had em thanks besteld. Zowaar op stripweb.be moeten bestellen 😀

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...