Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Op 18/3/2020 om 19:17, Lamme Goedzak zei:

Zijn die Natasja's de moeite? Leuke dossiers? Ik twijfel al tijden om die aan te schaffen.

Leuke, spannende en luchtige verhalen en steeds virtuozer getekend door Walthery.

 

Dossiers uiteraard aandacht aan periode bij Peyo, informatief.

 

Vandaag aangeschaft:

 

- Natasja Integrale # 2

- Natasja Integrale # 3

- Natasja Integrale # 4

- Team Rafale # 4: Op jacht in Afghanistan

Link naar reactie

Bij silvester (https://www.silvesterstrips.nl/) hebben ze een actie met gratis strippakketten bij bestellingen vanaf 25 euro (duurt tot 7 april meen ik)

Nu stond er toch al een aantal te kopen op mijn lijstje, dus gisteren besteld. Krijg nu 4 pakketten erbij als het goed is

 

Zeven  17 - Zeven Magiërs  

Het masker van Fudo  3 - Vuur

Walking Dead  26 - Roep om actie

Walking Dead  27 - De fluisteraarsoorlog

Walking Dead  28 - Een zeker noodlot

Walking Dead  29 - Over grenzen gaan

Link naar reactie
3 uren geleden, Wil zei:

Bij silvester (https://www.silvesterstrips.nl/) hebben ze een actie met gratis strippakketten bij bestellingen vanaf 25 euro (duurt tot 7 april meen ik)

Nu stond er toch al een aantal te kopen op mijn lijstje, dus gisteren besteld. Krijg nu 4 pakketten erbij als het goed is

 

Zeven  17 - Zeven Magiërs  

Het masker van Fudo  3 - Vuur

Walking Dead  26 - Roep om actie

Walking Dead  27 - De fluisteraarsoorlog

Walking Dead  28 - Een zeker noodlot

Walking Dead  29 - Over grenzen gaan

Ik heb ook gekeken, maar vond de actie geen echte bijzonderheden bevatten. 

Link naar reactie
On 3/25/2020 at 7:03 PM, djkeos said:

Leuke, spannende en luchtige verhalen en steeds virtuozer getekend door Walthery.

 

Dossiers uiteraard aandacht aan periode bij Peyo, informatief.

 

Vandaag aangeschaft:

 

- Natasja Integrale # 2

- Natasja Integrale # 3

- Natasja Integrale # 4

- Team Rafale # 4: Op jacht in Afghanistan

Dik tegen mijn gewoonte in, vandaag de eerste 3 online besteld bij De Poort. Nu maar hopen dat de reviews hen de waarheid aandoen en ik ongehavende en onbekraste boeken krijg. Vooral dat laatste is bij mijn vaste SSZen al eens een opgave om te vinden. In de Makro lagen ze ook maar stevig bekrast, gedeukt en krom gebogen...

Link naar reactie
1 uur terug, Lamme Goedzak zei:

Dik tegen mijn gewoonte in, vandaag de eerste 3 online besteld bij De Poort. Nu maar hopen dat de reviews hen de waarheid aandoen en ik ongehavende en onbekraste boeken krijg. Vooral dat laatste is bij mijn vaste SSZen al eens een opgave om te vinden. In de Makro lagen ze ook maar stevig bekrast, gedeukt en krom gebogen...

Ik ga voor je duimen en veel leesplezier.

 

Overigens zowel in deel 1 als in 2 zit een behoorlijke blunder (niet storend voor het lezen en genieten van deze bundelingen maar toch...) ...hebben mederepers die ook al opgemerkt?

Link naar reactie
Op 30/3/2020 om 21:11, linthout zei:

Ik heb vandaag een pakket ontvangen van De Poort.

Boeken waren ZEER stevig verpakt

 

Hetzelfde gedaan voor Worlds' End.  Ik ga liever zelf naar de winkel maar het ziet ernaar uit dat ik minstens een maand niet meer in een winkel geraak dus...  Zeer tevreden : zo'n stevige Diamond Comics-doos met daarin meerdere lagen bescherming. 

Link naar reactie
1 uur terug, Willem zei:

Ik zie Locke en Key weer doorgaan.

Je hebt de smaak echt te pakken.

Wat vind je ervan?

Ja, inderdaad. Ik vind het erg goed, zowel karakterdiepgang als mysterieus horrorerig verhaal komen goed samen denk ik. Daarnaast heb ik er een soort "cross media" dingetje van gemaakt door tegelijkertijd de Netflix serie te kijken, wat opgeleverd heeft dat twee anderssoortige verhalen met dezelfde strekking mooi versmolten. Dat gezegd hebbende is wat mij betreft de comic superieur.

Link naar reactie
2 uren geleden, shakeitupguy zei:

Welke uitgave is dat? 

Het betreffen 3 HC's, 1e drukken, resp. 1977 en 2x 1979. Tweedehands gekocht via eBay en Marktplaats.

Had altijd deze spin-off reeks links laten liggen. Laat het ook bij de albums getekend door Giraud.

 

Blueberry, De Jonge Jaren van, 2-4, HC.jpg

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
4 minuten geleden, Hardcover zei:

Het betreffen 3 HC's, 1e drukken, resp. 1977 en 2x 1979. Tweedehands gekocht via eBay en Marktplaats.

Had altijd deze spin-off reeks links laten liggen. Laat het ook bij alleen de albums getekend door Giraud;

dus nu alleen nog het 4e deel.

4e deel van Giraud?

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...