Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Ik bied nooit. Ik heb die bij een Brusselse stripwinkel gekocht, via eBay (zonder bieden dus).
Aangezien dat deel niet in de integralen zit en mijn ouwe SC's allemaal moeten vervangen worden :) heb ik die dan maar in't Frans gekocht. Tis geen beste strip, en het begin van een nieuwe cyclus, dus geen einde. En zonder Franz...

 

Die winkel had er twee, maar gezien de schappelijke prijs zullen die nu wel weg zijn.

Ik vind toch geen goedkope meer op eBay.

 

Link naar reactie
Op 21/5/2020 om 20:12, esteban² zei:

Ik heb absoluut niets met Gilles de Geus, maar wel een mooi beeld, zeg!

Dank je.

 

Wilde eerst een post maken met: actie bij de stripboekenzaak, nu bij aankoop van de integrale het beeld van Gilles erbij.

Maar ik wist niet hoe dat hier zou vallen dus maar niet gedaan.

Ben zelf erg blij met dit beeld.

Ik heb niet veel beelden, maar deze heeft een ereplaats in de kast.

Link naar reactie

Eindelijk in de Beo geraakt vandaag, en met een volle fietstas terug naar huis gereden.

't Ging echter niet over rozen: onderweg naar Antwerpen ergens m'n mondmasker kwijtgeraakt. (sorry mensen!)

In mijn enthousiasme net iets teveel meegescharreld, nu zit ik met een dubbele integrale van Natasja.

Onderweg naar huis gemerkt dat m'n buitenband gescheurd is (door al het gewicht van die strips?), gelukkig wel thuisgeraakt.

 

De rest van de dag genoten van de nieuwe Amoras, Rode Ridder, integrales van Gilles de Geus en Yoko Tsuno.

Ook een exemplaar van de striphelden vs corona en getekende reep-magazine meegekregen.

Link naar reactie

Die posters van Silvester die je overal bij krijgt, da's nog een ergere ramp.

Je krijgt dat in je handen geschoven in de stripwinkel...En dan???

Dubbel plooien? Zonde!!! Kreukvrij oprollen? vergeet het maar!!!

Meestal zijn ze zeer mooi. Maar ik zeg: maak er maar iemand anders blij mee want

tegen dat ik thuis ben met mijn fiets schiet er toch niks meer van over.

Als ze die dingen het formaat van de strips geven zou ik er zeer blij mee zijn.

Link naar reactie
1 uur terug, linthout zei:

Die posters van Silvester die je overal bij krijgt, da's nog een ergere ramp.

Je krijgt dat in je handen geschoven in de stripwinkel...En dan???

Dubbel plooien? Zonde!!! Kreukvrij oprollen? vergeet het maar!!!

Meestal zijn ze zeer mooi. Maar ik zeg: maak er maar iemand anders blij mee want

tegen dat ik thuis ben met mijn fiets schiet er toch niks meer van over.

Als ze die dingen het formaat van de strips geven zou ik er zeer blij mee zijn.

Dat kan ik nu eens volmondig bijtreden! Op A4 zou dit een zeer leuke inlay in de strip zijn.

Nu plooi ik ze dubbel (inderdaad zonde) of laat ik ze gewoon liggen...

Link naar reactie
Op 29/6/2020 om 08:29, lukoste zei:

Iemand die Bakelandt al in zijn/haar handen gehad? 

Ben toch aan het twijfelen om hier de komende jaren €630 tegenaan te smijten... 

Ik heb alle losse albums van Baekelandt. Dus sowieso niet van plan om met die integrales te beginnen. Als je de berekening eens maakt, snap ik zeker de twijfel. Je zal niet de enige zijn met deze financiële overweging. Voor die 600 euro kan je flink wat andere strippies kopen. 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
Op 30/6/2020 om 19:22, Veto zei:

Ik heb alle losse albums van Baekelandt. Dus sowieso niet van plan om met die integrales te beginnen. Als je de berekening eens maakt, snap ik zeker de twijfel. Je zal niet de enige zijn met deze financiële overweging. Voor die 600 euro kan je flink wat andere strippies kopen. 

 Het nadeel van de serie Bakelandt helemaal in je bezit hebben zit hem vooral in de verschillende vormen van uitgaves. De zwart - wit reeks werd in oranje uitgevoerd, daarna werden de eerste kleurendrukken met een nieuwe lay-out uitgevoerd en op korrelig papier, daarna krijg je de universele rode uitgaven van de Standaard Uitgeverij, daarna weer ( vanaf album 80. een formaat wijziging en een andere kleur… Kortom een echt ratjetoe ! Dat heeft mij toen besluiten toch voor de integralen te gaan. En eerlijk is eerlijk, zoals alles van Saga uitgaven ziet het er prachtig uit!  Het belangrijkste vind ik echter de nieuwe inkleuring van de serie! Echt een meerwaarde! Zo worden de eerste albums, waarin Hec Leemans nog niet op de top van zijn kunnen functioneerde, naar anno nu geholpen. Al met al een aangename herontdekking. Zeker voor een in mijn ogen wat onterecht ondergesneeuwde serie. Verhalen zijn vaak sterk, nieuwe inkleuring top, en zeker vanaf album 30 is ook het grafisch werk zeer de moeite waard. Het dossier is overigens ook informatief en vol mooi beeldmateriaal. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...