Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

14 minuten geleden, djkeos zei:

De nieuwe avonturen van Roodbaard # 1: Gehangen maar niet dood (HC)

Zonde van die veel te vrije vertaling. Oorspronkelijke titel is "Pendu haut et court", wat zoveel betekent als Hoog en kort opgeknoopt. Kort staat voor het korte eindje touw, dan val je niet om vervolgens je nek te breken, maar je blijft hangen en gaat heel veel langzamer dood.

 

yendor.thumb.jpg.df9d97024e12f2875cb615412de270cf.jpg

Link naar reactie
1 hour ago, Tweetie said:

Ah, de nummering begint bij 1. 

 

Waarschijnlijk om aan te geven dat delen van de oude Roodbaard serie niet meer heruitgegeven zullen worden, behalve dan in de integrales. 

Het heet ook "De nieuwe avonturen van Roodbaard", niet "De avonturen van Roodbaard" of "Roodbaard".

Link naar reactie
1 uur geleden, Tweetie zei:

Ah, de nummering begint bij 1. 

 

Waarschijnlijk om aan te geven dat delen van de oude Roodbaard serie niet meer heruitgegeven zullen worden, behalve dan in de integrales. 

De nieuwe avonturen van oa Rik Ringers, Bob Morane, Oliver Blunder beginnen ook bij 1, Wat heeft dat te maken met heruitgeven van de originele reeks?

Link naar reactie
3 minuten geleden, JPAR zei:

😳

 

Maar zijn het er echt 1600?

Dit meldt SSZ op de site:

 

Quote

Het album van 56 pagina's verschijnt bij Dargaud in zowel softcover als een hardcover op een kleinere oplage. De oplage is fors met 12.000 softcoverexemplaren en 1.600 hardcovers (bron: Stefano Carloni). De gezamenlijke oplage in het Nederlands is hoger dan de Franse oplage van 12.000 exemplaren... en die al zijn uitverkocht. Er komt spoedig een Franse herdruk.

 

Wel een opmerkelijke bron weer, de tekenaar in plaats van de uitgever..........

Link naar reactie
8 hours ago, Paul_NL said:

€10,50 voor 56 pagina's...moet niet gekker worden..

Net daarom heb ik em niet gekocht. Tijd om te kappen met de reeks.

 

Is het mijn verbeelding of zijn de Natasja integrales ook sterk in prijs gestegen? Eerste jaar 25, vorig jaar 28 en nu 30. Dat is toch geen indexering meer. Als ze elk jaar 2€ aan de prijs gaan toevoegen mogen ze het uitgeeftempo serieus opvoeren van mij.

Yoko blijft wel aan 28 en dat zijn toch ook 3 verhalen + dossier.

 

Link naar reactie
20 minuten geleden, Lamme Goedzak zei:

Net daarom heb ik em niet gekocht. Tijd om te kappen met de reeks.

 

Is het mijn verbeelding of zijn de Natasja integrales ook sterk in prijs gestegen? Eerste jaar 25, vorig jaar 28 en nu 30. Dat is toch geen indexering meer. Als ze elk jaar 2€ aan de prijs gaan toevoegen mogen ze het uitgeeftempo serieus opvoeren van mij.

Yoko blijft wel aan 28 en dat zijn toch ook 3 verhalen + dossier.

 

Die 30 euro was al een tijdje zo. Ze hebben de prijzen in België gelijk getrokken met die in Nederland dit jaar.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...