Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Op 16/11/2020 om 22:34, shakeitupguy zei:

Waarom eigenlijk?

Men koopt zonder pinken 2 HC strips van 48 pagina's aan 20 € stuk maar een nieuwe prachtstrip van een top tekenaar met 160 pagina's aan 40€ laat men liggen.

Helaas niet zonder pinken. 

Zeker niet bij HC's. 

 

Op zich klopt de verhouding met sc's nog redelijk 40 pagina's voor 10 euro.  Dat begint gewoon te worden.

 

Het grote verschil is dat ik dan eerst deel 1 koop en bepaal of ik de strip verder koop.

Nu moet ik all-in.

 

Daar staat dan weer tegenover dat ik geen jaren hoef te wachten op het vervolg. 

 

Ja, ja, het leven van een stripliefhebber valt niet mee.😀😀😀

Link naar reactie

Ik ben enigszins verbijsterd en geschokt dat er op een liefhebbersforum als dit de kwaliteit van een meesterstuk als 'Blast' in twijfel getrokken moet worden... 

 

tenor.gif

 

En dat geklaag over de prijs / pagina ratio mag ook wel eens afgelopen zijn. Zeker zolang jullie massaal zonder blikken of blozen je geld neer kakken voor een 'Sonometer' of nieuwe 'Jommeke'. Dan is schijnbaar niets te duur...

 

Link naar reactie
14 hours ago, Neat Stuff said:

Ik ben enigszins verbijsterd en geschokt dat er op een liefhebbersforum als dit de kwaliteit van een meesterstuk als 'Blast' in twijfel getrokken moet worden... 

 

 

Wat een onzin... wat de een steengoed vind kan de ander toch bar slecht vinden? 

Quote

 

En dat geklaag over de prijs / pagina ratio mag ook wel eens afgelopen zijn. Zeker zolang jullie massaal zonder blikken of blozen je geld neer kakken voor een 'Sonometer' of nieuwe 'Jommeke'. Dan is schijnbaar niets te duur...
 

 

Dat koop ik ook niet.. maar sommige mensen zullen dat wel hele leuke albums vinden

Vreemde vergelijking overigens - stripboeken van nog geen tientje (als je de gewone versie koopt) vergelijken met een boek van € 75..

Link naar reactie
Op 20/11/2020 om 14:00, sanderg zei:

Vreemde vergelijking overigens - stripboeken van nog geen tientje (als je de gewone versie koopt) vergelijken met een boek van € 75..

Niet zo'n hele rare vergelijking als je ruim 800 meesterlijke pagina's afmeet tegen een 40-tal pagina's (zelf in te vullen) ...werk. Dan is die Blast zelfs goedkoper. Maar jullie hebben natuurlijk gelijk; 'smaken' verschillen...

 

Link naar reactie

ik heb gisteren 37 Robbedoes-omni's en 14 Kuifje-omni's opgehaald... anders waren ze naar de recylcer van oud papier gegaan en dat kon ik niet aanhoren!

 

image.thumb.png.ebe101d4e3f9be336c956a3db9f8a4b1.png

 

Dat zijn wel een paar kilo :)
Ik loop ze nog even na (Sectie R wellicht eruit pikken, die nog niet in albums zijn verschenen) en dan gaan ze uiteindelijk naar een BE-mattie :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

 

1 uur geleden, Waldorf zei:

Een nieuwe schorpioen? Ik denk dat ik het vorige album nog niet gelezen heb. Tijd om te stoppen, wat mij betreft.

De vorige Schorpioen was de laaste door Desberg en Marini. Desberg zet de reeks nu verder met een andere tekenaar en Marini behoudt zich het recht om af en toe zelf een one shot te maken.

 

Ik ging normaal de reeks niet meer volgen, maar aangezien mijn zoons de reeks nu lezen, gaan die nieuwe delen toch nog gekocht worden (net zoals Thorgal waar ik eigenlijk mee wou stoppen).

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
2 uren geleden, Waldorf zei:

Een nieuwe schorpioen? Ik denk dat ik het vorige album nog niet gelezen heb. Tijd om te stoppen, wat mij betreft.

Ja, dit is wel heel bijzonder. Het vorige deel was de grote afsluiter. 

 

Zelf was ik ook van plan om dit nieuwe deel aan mij voorbij te laten gaan. Het uitgifte tempo van de vorige delen heeft de zin grondig verziekt.

Link naar reactie
12 minutes ago, mojo said:

 

De vorige Schorpioen was de laaste door Desberg en Marini. Desberg zet de reeks nu verder met een andere tekenaar en Marini behoudt zich het recht om af en toe zelf een one shot te maken.

 

Ik ging normaal de reeks niet meer volgen, maar aangezien mijn zoons de reeks nu lezen, gaan die nieuwe delen toch nog gekocht worden (net zoals Thorgal waar ik eigenlijk mee wou stoppen).

Met De Schorpioen ga ik voorlopig mee stoppen want ze rekken het teveel.

Thorgal volg ik nog even.  Die stand-alone verhalen zijn welk welkom. En benieuwd naar komende one-shots van oa Surzhenko.

 

 

Link naar reactie
1 uur geleden, De Hollander zei:

Zelf was ik ook van plan om dit nieuwe deel aan mij voorbij te laten gaan. Het uitgifte tempo van de vorige delen heeft de zin grondig verziekt.

Simpel gesteld. Marini was zijn interesse verloren, en Desbergh wil meer en meer uitbrengen voor de poen.

Ik moet de nieuwe nog lezen, maar geef het gewoon zijn kansen als een nieuw begin. Critone is ook een zeer goede tekenaar, maar wel veel statischer in zijn plaatjes dan Marini. Eerst lezen dus. Uiteindelijk is er geen enkele goede andere Swashbuckling serie meer over.

 

 

 

Link naar reactie
Op 26/11/2020 om 14:02, Waldorf zei:

Een nieuwe schorpioen? Ik denk dat ik het vorige album nog niet gelezen heb. Tijd om te stoppen, wat mij betreft.

Same here. Marini stopt ermee, ik ook. Dat zou ik voor meerdere reeksen moeten doen. Voorlopig dus gestopt met De Schorpioen en XIII. 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
53 minuten geleden, Krimson zei:

Ik heb Blackbeard al gelezen en zou jullie de raad willen geven om de euro’s aan iets anders te besteden, Flinterdun verhaal van dertien in een dozijn.

Wat krasse knarren betreft , ben ik fan vd reeks maar dit deel kon mij eveneens niet bekoren .

 

Gelukkig had ik die blackbeard al laten liggen op basis van mijn eerste indruk in de SSZ. 

Helaas heb ik De Killer wel meegenomen. Jacamon en Matz zijn het beide helemaal kwijt. Jacamon nog erger dan Matz wat mij betreft. 

Link naar reactie
1 uur terug, lukoste zei:

Gelukkig had ik die blackbeard al laten liggen op basis van mijn eerste indruk in de SSZ. 

Helaas heb ik De Killer wel meegenomen. Jacamon en Matz zijn het beide helemaal kwijt. Jacamon nog erger dan Matz wat mij betreft. 

 

Beide ga ik aan mij voorbij laten gaan. 

 

Ik ben nog altijd teleurgesteld dat een sneltekenaar als Delitte niet netjes zijn series afmaakt, maar wel 14 oneshots over schepen maakt.

Neptunes, De Nieuwe Tsaren, Tanatos....., is Black Crow wel een afgewikkelde reeks?

 

Van de Killer vond ik de 1e cyclus tot het beste horen wat ik gelezen heb, daarna zakte dit enorm in. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...