Geinz Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 KId Paddle 13 Game over 8 Thorgal - Kriss 3 Thorgal de werelden van De schorpioen 10 Overlevenden 2 Barracuda 3 Drakenbloed 5 Quote Link to comment
niemand Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Gekocht : Fury Max vol 1 (of 2) : My War Gone By Superman Grounded 2 Uncanny X-Men by Kieron Gillen 1 & 2 B.P.R.D. Hell on Earth vol 4 : The Devil‘s Engine & The Long Death Kriss van Valnor 3 : Een Koningin Waardig Het Ontstaan van de Werelden van Thorgal HC Quote Link to comment
Krimson Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Blijkbaar heeft iedere reper toch diene Het Ontstaan van de Werelden van Thorgal HC vlot gevonden. Al die heisa overroepen of niet ? Quote Link to comment
pouco Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 KId Paddle 13 Game over 8 Thorgal - Kriss 3 Thorgal de werelden van Overlevenden 2e episode Michel Vaillant In de naam van de zoon Alter ego Darius Quote Link to comment
pouco Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Blijkbaar heeft iedere reper toch diene Het Ontstaan van de Werelden van Thorgal HC vlot gevonden. Al die heisa overroepen of niet ? Tis vooral de SC die beperkt geleverd werd. Quote Link to comment
niemand Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 In de SSZ stonden veel SC‘s en was er maar één HC. Die had ik vorige week gereserveerd. Quote Link to comment
Olsimar Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Hc staat op mij te wachten. Quote Link to comment
156 Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Ben niet van plan het te kopen. Quote Link to comment
mister o Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 de bovenbazen van marten toonder hertekend door 20 tekenaars Quote Link to comment
Krimson Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 Als ik zie hoeveel sc er in de plaatselijke carrefour of standaard boekenhandel liggen lijkt het me sterk dat het een moeilijk boekje zal worden. Mijne SSZ had 5 exemplaren van de HC binnen gekregen. Quote Link to comment
Veto Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 Ook mijn SSZ had slechts enkele HC. Ze stonden ACHTER de toog... enkel voor 'gepriviligieerde' Thorgal-freaks. Gelukkig hoor ik daarbij. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Original Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 Een hele stapel weer meegesjouwd, maar waar ik me het meest op verheug is de Walt Kelly Pogo box van Fantagraphics. Prachtig tekenwerk en vol humor en -zoals gebruikelijk bij Fanta- prachtig uitgegeven. Quote Link to comment
Nick4u Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 De twee HC van Thorgal heb ik ook gekocht. Die waren inderdaad in mindere mate voorradig. SC genoeg. Quote Link to comment
Rik Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 Schorpioen 10 Drakenbloed 5 Kriss van Valnor 3 HC Empire USA 6 Hauteville House 7 Werelden van Thorgal HC Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Aaltomuoto Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 Niet zo, maar zo! (integraal) - Joost Swarte Quote Link to comment
shakeitupguy Posted December 10, 2012 Share Posted December 10, 2012 Blijkbaar heeft iedere reper toch diene Het Ontstaan van de Werelden van Thorgal HC vlot gevonden. Al die heisa overroepen of niet ? Ik denk het wel want zowel SC en HC lagen met hopen in de Fnac. Quote Link to comment
linthout Posted December 10, 2012 Share Posted December 10, 2012 de bovenbazen van marten toonder hertekend door 20 tekenaars Is dat ergens te koop in Belgie? Quote Link to comment
jeroen. Posted December 10, 2012 Share Posted December 10, 2012 - de laatste trojaan, integraal - sherman 6 - Empire USA 2 - 6 - Overlevenden 2 - De Lemen Troon 5 - Barracuda 3 - Godfried van Bouillon 1 Quote Link to comment
kid Posted December 10, 2012 Share Posted December 10, 2012 - Succubus 2 (SC). de Hc is helaas nergens te vinden - Drakenorde 0 (HC) - Agent 327, Making of. (HC) Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 - Succubus 2 (SC). de Hc is helaas nergens te vinden Die was inderdaad in een mum van tijd uitverkocht. Quote Link to comment
kid Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Die was inderdaad in een mum van tijd uitverkocht. Dan maar de SC, ga geen hoofdprijs betalen voor een album. Quote Link to comment
fenip Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Vandaag gearriveerd Moi René Tardi, prisonnier du stalag 2B. Quote http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=33998 http://www.2dgalleries.com/browse/profile?id=190 Link to comment
mister o Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 Is dat ergens te koop in Belgie? http://www.lambiek.net/shop/series/marten_toonder/de_bovenbazen.html dat weet ik niet, t is wel een erg nederlanse strip Quote Link to comment
fenip Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 http://www.lambiek.n...bovenbazen.html dat weet ik niet, t is wel een erg nederlanse strip De Bezige Bij is nu ook niet zo'n obscure uitgever. Quote http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=33998 http://www.2dgalleries.com/browse/profile?id=190 Link to comment
eriktex Posted December 11, 2012 Share Posted December 11, 2012 In de SSZ stonden veel SC‘s en was er maar één HC. Die had ik vorige week gereserveerd. Ik heb vandaag nog een HC gevonden bij Dick Bos. Zowel hc als sc lijken snel uitverkocht te zijn, vreemd. Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Waldorf Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 In de bus: Blue Estate 3 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Daan Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 Wow, Waldorf koopt zijn strips in het openbaar vervoer ;-) Quote Link to comment
Olsimar Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 Wow, Waldorf koopt zijn strips in het openbaar vervoer ;-) speciaal voor Daan Quote Link to comment
Freakzilla Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 LUCKY LUKE Ieder voor zich ESTHER Aan gene zijde GODFRIED VAN BOUILLON Deel 1 En in occasie MAGNUM 20 Daarin staat onder meer het kortverhaal 'De Poesjenel' door Bik, het alter ego van Karel Biddeloo Quote I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR Link to comment
Waldorf Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 In de brievenbus lag vandaag een pakje met Donald Duck - A christmas for Shacktown (Fantagraphics) Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
mister o Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 thorgal - het ontstaan van de werelden thorgal - kriss 2 en 3 de jongen met het mes door campert en matena Quote Link to comment
Skinny Posted December 13, 2012 Author Share Posted December 13, 2012 In de brievenbus lag vandaag een pakje met Donald Duck - A christmas for Shacktown (Fantagraphics) Ah, is dat een kerstcadeautje voor mij? :P Quote Link to comment
jeroen Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 met de post vandaag de kuifje archieven de sigaren van de faro in de winkel de grappigste avonturen van donald duck 39 Quote Link to comment
Daan Posted December 13, 2012 Share Posted December 13, 2012 HP De Tijd met de Jongen met het Mes (DANK VOOR DE TIP!) Duisternis 3 Contessa 2 Trollen van Troy 16 Roos & het Kruis 2 en 3 Jacobs Teken en ook hier vandaag afgegeven Kuifje Archieven Faraosigaren Quote Link to comment
Lothar Matthias Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 Na ruim een kwartaal weer eens m'n (net verhuisde) SSZ bezocht: - Love de vos (prachtige tekstloze dierenstrip) - Amulet 2 en 3 - Thorgal - Kriss van Valnor 2 - De cyclus van Cyann (integraal) 1&2, 2&3 - Robin Hobb - de boeken van de zieners 5 - Bravo Brothers - Tessa 3 - Capricornus 11 en 12 en de box - De klaagzang van de verloren gewesten (integraal) - Rork 0 - Kenya (integraal) - Piratenvlag 2 - De grote dode 4 - Sneeuw - het begin 3 - de eenhoorn 4 en box - de kronieken van de zwarte maan 14 (grappig, al die cover-varianten van de SC's en deze HC is ook al anders) - Arzak - Dwarf 2 - Servitude 3 - Thorgal - Wolvin 2 - Philemon 1 Een aanslag op de portemonnee, maar zóveel moois kon ik niet laten liggen... Quote Link to comment
Krimson Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 Kan je u nog steedsabonneren op die Kuifje archieven want ik vind ze supermooi ? Quote Link to comment
jeroen Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 Ja hoor dat kan nog steeds zie voor meer info: http://www.atlaseditions.nl/ Quote Link to comment
retep Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 Gekocht bij Miep: Boeven op de kermis Bravo Brothers Michel Vailllant niewe stijl Yoko 26 Ytacq 9 Schorpioen 10 Die hele slechte Blake en M. Quote Link to comment
Zoutman Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 Bone, the complete cartoon epic in one volume, via Ebay. Quote Link to comment
Roque Ja Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 De dagelijkse worsteling - integraal Jim Morrison - dichter van de chaos Quote Link to comment
Recommended Posts