Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

2 uren geleden, Ambreville zei:

Volgens die foto lijkt het er op dat ze Morse gebruiken. 

.. -.- / --.. --- ..- / -.. .. . / ... - .-. .. .--. / - --- -.-. .... / --- --- .. - / . . -. ... / -- --- . - . -. / .-.. . --.. . -. .-.-.- / --.. .. . - / . .-. / .-- . .-.. / . . -. / -... . . - .--- . / ... .- .- .. / ..- .. - .-.-.-

🤣

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
8 uren geleden, Ambreville zei:

Volgens die foto lijkt het er op dat ze Morse gebruiken. 

.. -.- / --.. --- ..- / -.. .. . / ... - .-. .. .--. / - --- -.-. .... / --- --- .. - / . . -. ... / -- --- . - . -. / .-.. . --.. . -. .-.-.- / --.. .. . - / . .-. / .-- . .-.. / . . -. / -... . . - .--- . / ... .- .- .. / ..- .. - .-.-.-

Bwah, is een afrader.

Overigens: --. --- . -.. . / .... ..- -- --- .-. -.-.--

Link naar reactie
24 minuten geleden, Timhardt zei:

Astra lost in space, wat is dat?

Manga over een groep tieners die op kamp gaan naar een andere planeet maar door een mysterieuze bol ver weg in de ruimte gedumpt worden. Ze moeten dan aan een lange reis naar huis beginnen en onderweg in leven zien te blijven en het mysterie oplossen. Is zo een beetje mengeling van lost in space met de werelden van Aldebarran.

Link naar reactie
3 uren geleden, Willem II zei:

Lettertype?? Niks mis mee. Als je daar al door afhaakt...

Tekst en tekeningen zijn toch bovengemiddeld?

 

Ik haak daar zeker op af. Het lettertype is deel van het totaalpakket.

Waar ik nog harder op afhaak is zo'n dwaas taaltje, zoals hieronder geïllustreerd. 

Bovendien lijken die tekst en tekeningen vandaag allesbehalve bovengemiddeld.

Niet alle strips zijn goed hè jongens.

 

image.thumb.png.4cbc2ecf642b0d61c58995ec57f64958.png

 

 

 

 

Link naar reactie
6 uren geleden, cinco zei:

 

Hoe vind je die? Ik heb daar uiteenlopende meningen over gehoord.

Ik moet hem nog lezen, wss deze week. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
17 uren geleden, cinco zei:

 

Hoe vind je die? Ik heb daar uiteenlopende meningen over gehoord.

Ondertussen Een seconde later gelezen. 
 

Ik begrijp sommigen hun frustratie met het verhaal. Er wordt geen verklaring gegeven voor de verdwijningen, maar ik denk dat onderstaand prentje eigenlijk aangeeft wat Zidrou met zijn verhaal wou bereiken:

 

90E1917E-7C98-4A99-9C06-9450D3826846.jpeg

 

Zelf vond ik het best een toffe strip. Er zat trouwens ook een leuke cameo in van Maarten Milaan. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Op 15/2/2021 om 19:49, lukoste zei:

 

Ik haak daar zeker op af. Het lettertype is deel van het totaalpakket.

Waar ik nog harder op afhaak is zo'n dwaas taaltje, zoals hieronder geïllustreerd. 

Bovendien lijken die tekst en tekeningen vandaag allesbehalve bovengemiddeld.

Niet alle strips zijn goed hè jongens.

 

 

 

 

 

 

Ja taaltje was niet politiek correct, zullen we maar zeggen. Sjors en Sjimmie van Frans Piet ook niet.

Maar jammer dat iemand afhaakt om zoiets pietluttigs als het lettertype. Als het maar goed leesbaar is.

Link naar reactie
38 minuten geleden, hego zei:

en in deel 3 is extra 2/3 in plaats van deel 3/3 Gratis erbij door de redaktie dank u

Sorry ik begrijp niet wat je wil zeggen? 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...