Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Op 22/3/2021 om 20:34, lukoste zei:

En, een waardige afsluiter van het drieluik?

Afgesloten is het 3-luik niet echt. Het virusgebeuren wel (zoals verwacht), maar er is een aardige cliffhanger voor komende 2-luik: Bucks nieuwe vriendin Jane "Lady-X" Hamilton landde namelijk met haar parachute net aan de Amerikaanse zijde van die (Donald) Trump muur tussen Mexico en de VS; kon dus niet naar Mexico vluchten en zit nu veilig in een zwaar bewaakte gevangenis. "Nieuwe" vijand voor Buck & co. en ook Jane is Sato Yamasaki (van "Le CIRCLE") uit reeds het vorige 2-luik (deel 54 en 55). Ondanks die geleende Colt Python 357 Magnum (zie album-cover),  kon Buck hem daarmee niet voorgoed uitschakelen. (De volgende keer toch maar de Glock-19 van de US-Navy?!)

Natalya Semyova heeft ditmaal slechts een cameo, maar haar inbreng is zeker niet onbelangrijk.

Met 3 strips per pagina en veel actiescènes ben je wel snel door het album; je wacht er anderhalf jaar op en binnen 20 minuten heb je het uit... En nu wachten op Angel Wings deel 7 (najaar 2021).

 

Preview Buck Danny #59: de 4 vijanden van Le CIRCLE en Sako Yamasaki:

 

BD59-preview1.jpg

© G. Formosa, maart 2021

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Alle tijd om dan weer de verhaallijn op te pikken, van zowel Buck, want op 12 mei verschijnt de NL-versie, als van Angel Wings. In de tussentijd nog volop vermaak met Natasja Integraal 6, T&L Integraal 10 (slot), Black Squaw # 2 en dat zijn alleen nog maar de luchtvaartstrips....Zullen er nog veel meer (denk oa aan Code Kimono, January Jones, Team Rafale) zijn vermoed ik, maar ja ik kan ze niet allemaal gaan volgen: heb nog wat andere hobby's...

Link naar reactie
6 uren geleden, cinco zei:

 

Franse versie of is die al in het Nederlands verkrijgbaar?

De Franse versie; de NL versie komt op dezelfde dag als Buck Danny #58: 12 mei a.s.

 

Dit album verschijnt in deze periode in diverse Europese landen en diverse talen...

img

L-L-Bonhomme-2021-9-9-UK.jpg

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
Op 8/4/2021 om 19:25, cinco zei:

 

Welke albums heb je van de reeks?

 

Ik heb de 1e cyclus (dus 1 tm 4) en deel 5 (dus eigenlijk deel 1 van de 2e cyclus). 

Ik zag dat deel 5 van 2003 is.

Als deel 8 van 2018 is.

Dan zegt dat genoeg. Elke 5 jaar 1 album, belachelijk dat kan in mijn ogen echt niet meer. 

Als in 2023 het laatste deel komt, zal ik eens kijken of ik nog over ga tot het aanschaffen van de ontbrekende delen.

Link naar reactie

 

 

10 minuten geleden, De Hollander zei:

 

Ik heb de 1e cyclus (dus 1 tm 4) en deel 5 (dus eigenlijk deel 1 van de 2e cyclus). 

Ik zag dat deel 5 van 2003 is.

Als deel 8 van 2018 is.

Dan zegt dat genoeg. Elke 5 jaar 1 album, belachelijk dat kan in mijn ogen echt niet meer. 

Als in 2023 het laatste deel komt, zal ik eens kijken of ik nog over ga tot het aanschaffen van de ontbrekende delen.

 

een overzicht

 

Samber 1 : 1986

Samber 2 : 1990

Samber 3 : 1993

Samber 4 : 1997

Samber 5 : 2003

Samber 6 : 2011

Samber 7 : 2016

Samber 8 : 2018

 

 

 

Link naar reactie
Op 13/4/2021 om 11:52, shakeitupguy zei:

Ik heb deze ook gekocht in het Frans want is een prachtalbum en dan mag dat wel in Hardcover zijn.

Helemaal mee eens!  En er is meer belangstelkling voor dit album...

Top3-05042021.png

 

Alleen een beetje frusty, dat 2 van de 3 speciale, gelimiteerde "Wanted" uitgaves (ook in HC) extra pagina's bevatten, met daarop een andere afloop van het verhaal.

Hier impressie van pagina 71, die dus niet uit ons 68 pagina tellend album kan komen:

 

L-L-Bonhomme-2021-pag-71.jpg

N.B. Ook hier consequent $  50.000 als beloning; dacht dat het in de standaarduitgave een drukfout zou zijn, omdat in de Engelse "Wanted" uitgave die beloning "slechts" $ 5.000 is...

L-L-Bonhomme-2021-9-4d2-UK.jpg

Die Engese uitgave is trouwens ook op glossy papier afgedrukt, wat de kleuren wat feller maakt, tov van -in elk geval- de Franse (standaard) uitgave....

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz114.png

 

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
23 uren geleden, Hardcover zei:

Alleen een beetje frusty, dat 2 van de 3 speciale, gelimiteerde "Wanted" uitgaves (ook in HC) extra pagina's bevatten, met daarop een andere afloop van het verhaal.

Hier impressie van pagina 71, die dus niet uit ons 68 pagina tellend album kan komen:

 

Ben nu ook wel benieuwd naar die 3 andere pagina's (want er zijn 4 epiloog pagina's).

 

Volgens deze site zijn er 4 speciale édities

https://bangbangluckyluke.com/wp/2021/03/01/wanted-lucky-luke-les-editions-speciales/

 

Link naar reactie
Op 16/4/2021 om 09:20, shakeitupguy zei:

 

Ben nu ook wel benieuwd naar die 3 andere pagina's (want er zijn 4 epiloog pagina's).

Volgens deze site zijn er 4 speciale édities

https://bangbangluckyluke.com/wp/2021/03/01/wanted-lucky-luke-les-editions-speciales/

 

Bdgest geeft hier een opsomming van de huidige 4 albumversies, met ook de extra's/verschillen:  https://tinyurl.com/yavdy379

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...