Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

13 hours ago, Royalflush87 said:

Heb hem vanwege die in vooruitbestelling gekocht. Ik hoop dat het een mooi verhaal is en dat men deftig werk heeft gemaakt van de vertaling.

Het verhaal belooft. Het einde was totaal niet wat ik verwacht had. Enfin toch al wat platen gezien van deel 2 en dat gaat vlot vooruit. De hele serie zou 6 delen worden. In principe komt hij uit in het Frans half october, snel gevolgd door het game op Steam. De Nederlandse volgt op 12 december. Er komt van de Nederlandstalige ook een luxe op 150 exemplaren. Van de Franse komt een Tirage de Tête bij BD Empher.

 

 

 

Link naar reactie
10 uren geleden, Ambreville zei:

Het verhaal belooft. Het einde was totaal niet wat ik verwacht had. Enfin toch al wat platen gezien van deel 2 en dat gaat vlot vooruit. De hele serie zou 6 delen worden. In principe komt hij uit in het Frans half october, snel gevolgd door het game op Steam. De Nederlandse volgt op 12 december. Er komt van de Nederlandstalige ook een luxe op 150 exemplaren. Van de Franse komt een Tirage de Tête bij BD Empher.

Bedankt @Ambreville. Die zullen we dan maar eens meepikken in december ;) 

Link naar reactie
47 minuten geleden, lukoste zei:

In feite vorige week al: S&W integraal besteld via stripweb. Had echt spijt dat ik de crowdfunding had laten passeren. Nu heeft stripweb een berpekt aantal ter beschikking staat er.

Ze zijn bij iedere stripspeciaalzaak aangeboden. Binnenkort zijn die dingen gewoon overal verkrijgbaar. Zo ook met  'De Geuzen'. Lullig voor degene die dacht dat hij met de crowdfunding iets speciaals in handen zou hebben. 

Link naar reactie
33 minutes ago, Neat Stuff said:

Ze zijn bij iedere stripspeciaalzaak aangeboden. Binnenkort zijn die dingen gewoon overal verkrijgbaar. Zo ook met  'De Geuzen'. Lullig voor degene die dacht dat hij met de crowdfunding iets speciaals in handen zou hebben. 

Aha. Des te meer mensen die er gelukkig mee kunnen zijn...

Ik kan me wel herinneren dat de eerste Jommeke-integrale (die voor cera-aandeelhouders tot nr. 275) nadien aan (nog belachelijkere) spotprijzen beschikbaar was in dreamland. Hoop dat dit hier niet het geval is. Nu ja, sowieso is €249 minder dan €1 per strip.

Link naar reactie
7 uren geleden, Neat Stuff zei:

Ze zijn bij iedere stripspeciaalzaak aangeboden. Binnenkort zijn die dingen gewoon overal verkrijgbaar. Zo ook met  'De Geuzen'. Lullig voor degene die dacht dat hij met de crowdfunding iets speciaals in handen zou hebben. 

 

Allee, zo weten we ook hoe ze er in geslaagd zijn dat hoge doel te bereiken. Volgende keer zal ik ook wel twee keer denken voor ik deelneem. Gelukkig heb ik me bij Sus en Wis tijdig teruggetrokken. 

Link naar reactie
37 minuten geleden, kbellon zei:

Wat Leo gekocht op de stripbeurs in Wilrijk

243754592_1467491766982794_7274183903426598032_n.jpg

Ik ben er gisteren geweest. Was fijn om nog eens een stripbeurs te bezoeken. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Kleine waarschuwing die ik gisteren meegekregen heb toen ik mijn 22 exemplaren van Roodbaard 2 ging afhalen. 

Er zijn redelijk wat exemplaren van de hardcover versie met op het titelblad drukfouten. Zware lijnen die omlaag lopen of zwarte vlekken.  Kijk dat best even na als je een hardcover koopt. Vanuit Hasselt zijn er zo twee dozen hardcovers retour gegaan.

 

 

 

Link naar reactie
14 minutes ago, Krimson said:

Ik heb dat eigenlijk nog nooit gelezen ☺️

Hiervoor ben ik zelfs verontwaardigd. De incal is zowat de absolute topper van Moebius & Jodorowski. Maar ik zou het daarbij laten als je er niet mee vertrouwd bent. De prequels en sequels zijn wel... prequels en sequels. 

Neem wel niet deze voor een eerste lezing. Ga voor kleur. Deze is voor als je later van Moebius zijn kunst wil gaan genieten.

 

Het valt me trouwens op dat ze bij de Apple TV+ versie van Foundation een beetje leentjebuur zijn gaan spelen bij Jodo. Bv. de clone-keizers.

 

 

 

Link naar reactie
24 minuten geleden, Ambreville zei:

Hiervoor ben ik zelfs verontwaardigd. De incal is zowat de absolute topper van Moebius & Jodorowski. Maar ik zou het daarbij laten als je er niet mee vertrouwd bent. De prequels en sequels zijn wel... prequels en sequels. 

Neem wel niet deze voor een eerste lezing. Ga voor kleur. Deze is voor als je later van Moebius zijn kunst wil gaan genieten.

 

Het valt me trouwens op dat ze bij de Apple TV+ versie van Foundation een beetje leentjebuur zijn gaan spelen bij Jodo. Bv. de clone-keizers.

Het zal eerder omgekeerd zijn. De Foundation boeken v Asimov dateren uit de jaren 40. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...