Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

22 uren geleden, Ambreville zei:

Daarom juist. De kloon-keizer bestaat niet bij Asimov. Net als het alien artefact. Dat zijn toevoegingen van Apple

Juist. Ik moet die boeken nog eens herlezen. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Op 7/10/2021 om 12:34, Ambreville zei:

Kleine waarschuwing die ik gisteren meegekregen heb toen ik mijn 22 exemplaren van Roodbaard 2 ging afhalen. 

Er zijn redelijk wat exemplaren van de hardcover versie met op het titelblad drukfouten. Zware lijnen die omlaag lopen of zwarte vlekken.  Kijk dat best even na als je een hardcover koopt. Vanuit Hasselt zijn er zo twee dozen hardcovers retour gegaan.

Tevens ook fout in colofon. 
Dargaud laat wat steken vallen tegenwoordig.0D8B7FD7-31D6-469E-ACAD-A0662AF90BAF.thumb.jpeg.7f5241b277ef03224eac6b23f3781658.jpeg

Link naar reactie
Op 10/10/2021 om 10:25, Ambreville zei:

Sinds de "Muisen van Leningrad" verschiet ik van niet veel meer bij Standaard Uitgeverij. Ze hebben duidelijk een probleem met kwaliteitscontrole. Zowel voor de print als tijdens de print.

Jean-Michel Charles......man-man-man......viel me ook meteen op. Best wel treurig.....

Link naar reactie

En deze 2 ook! Echt heel leuk - dit las ik vroeger altijd tijdens de lange autorit op vakantie.

Suske & Wiske, Paling & Ko EN Kari Lente & Co. Zo'n beetje mijn Heilige Drie-eenheid in die tijd.

 

Ze zijn nog onderweg, net als The Walking Dead, 2 grote boeken met originele pagina - echt benieuwd of ik het na 40 jaar nog net zo leuk vind.

 

 

Mau,Bob - KLenCo04.jpg

Mau,Bob - KLenCo37.jpg

Link naar reactie
19 minutes ago, Neat Stuff said:

Ze branden in willekeurige volgorde

LOL

mijn oudste zoon en zijn vriendin hebben een flinke collectie.
En zo zijn we gezellig een middag zoet :)


Nu alle dubbelen eruit en die dan maar gaan weggeven bij een ruilbieb (sauna of supermarkt) of minibieb (ergens in een dorp) . Keileuk, man!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
44 minutes ago, Gilles said:

dit is wel enorm goedkoop. 

heel zeker :)

Ik heb 1 stapel van 100+ die ik nog verkoop/dump op Marktplaats
dan heb ik nog 1 stapel die ik in een ruilbiblio neerzet

en 1 stapel die ik afgeef op de basiscchool hier in het dorp, denk ik

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...