Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

4 uren geleden, bouncer zei:

Met 48 bladzijden wel de "dunste"  van het stel.

 

 

Ja, Emile Bravo wou het eerst als één geheel laten uitbrengen, maar Dupuis zag het liever in verschillende delen gesplitst. Dus daarom dat het onevenwichtig verdeeld is qua bladzijden omdat er voor die opsplitsing in 4 delen rekening is moeten gehouden worden met de flow van het verhaal.

Link naar reactie
17 uren geleden, cinco zei:

 

Ja, Emile Bravo wou het eerst als één geheel laten uitbrengen, maar Dupuis zag het liever in verschillende delen gesplitst. Dus daarom dat het onevenwichtig verdeeld is qua bladzijden omdat er voor die opsplitsing in 4 delen rekening is moeten gehouden worden met de flow van het verhaal.

48 pagina's is best ok. Ben de reeks  aan het herlezen en zat bij mij toch wel leesvermoeidheid in.

Link naar reactie
15 uren geleden, Timhardt zei:

leuk, maar tegenvallend, uiteindelijk

Prachtige uitgave en een heerlijk origineel concept. Helaas hebben de makers deze verhaallijn wegens hun betrokkenheid met de verfilming ervan en het gebrek aan tijd hierdoor, besloten er 'tijdelijk een vroegtijdig einde' aan te schrijven om de lezer niet jarenlang met een onaf verhaal achter te laten. Ik heb er erg van genoten en heb deze integrale hc  altijd standaard op voorraad in de winkel.

Link naar reactie
3 uren geleden, cinco zei:

 

Wil al lang beginnen met het lezen van Bablet.

Welk vind je zijn beste werk tot op heden?

Adrastea nog niet gelezen, dus wat betreft het verhaal zou ik zeggen 'Carbon & Silicon' tot op heden. Maar, mijn god, wat zitten hier ook weer een schitterende platen tussen... Laat ik het zo zeggen; als het verhaal waardeloos zou zijn of in het geheel ontbreekt zou ik ze alsnog aanschaffen als bladerboeken. Ik betrap me erop ze regelmatig uit de kast te pikken zonder ook maar een intentie om ze daadwerkelijk te lezen.

Link naar reactie
Op 1/7/2022 om 22:05, Leesplezier zei:

Vandaag toegekomen. Ben eens benieuwd vanwege al die positieve reacties/recensies over De verboden haven. Het tekenwerk is alleszins niet volledig mijn ding. Maar ik hoop op een sterk scenario. Daar hecht ik tegenwoordig meer belang aan. 

1493B5B6-FB18-438B-83B8-AC4BBDAD7599.jpeg

De verboden haven vond ik een prachtige strip om te lezen! Het tekenwerk ligt mij ook minder, maar het verhaal maakt dit volledig goed. 

Link naar reactie
6 uren geleden, Koen Claeys zei:

Yep !  Zopas uitgelezen… Een wonder van een strip… 💖

Well done, my not so young apprentice 😉

 

Ps. Bij herlezing wordt hij nog beter. Ik had een paar details niet opgemerkt de eerste keer, overkomt me zelden. Het is subtieler dan het relatief simpele verhaal doet uitschijnen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...