Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Geweldig wat er in Frankrijk verschijnt, en niet alleen qua strips. Ik heb een tijdje Franse tijdschriften gekocht omdat ik ze zo geweldig vond, over wetenschappen en geschiedenis, terwijl ik nochtans niet graag Frans lees.

En ook: Fransen zijn zich meer bewust van de waarde van boeken. Vlamingen vinden altijd dat je ze gratis moet krijgen. Vlaamse schrijvers worden na hun dood dan ook snel vergeten. Wat wil je, als het niets waard is?

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
10 uren geleden, Waldorf zei:

Ik was vroeg aan de AB gisteren, waardoor ik nog tien minuten en een dikke veertig euro kon spenderen in MultiBD op de Anspachlaan.

 

De nieuwe Corto Maltese (in Z/W) en Le faux soir, over de vermaarde actie van het Belgische verzet in de Tweede Wereldoorlog.

 

LocalImageExists_82478df5-d5fa-4ea4-9080

 

Le-faux-Soir.jpg

 

 

Hoe waren de Fleet Foxes?

Link naar reactie
15 uren geleden, lukoste zei:

Voorlopig heb ik het hier alomgeprezen Keeping Two laten liggen. Deels doordat de prijs in mijn lokale SSZ erg hoog is (€36) en deels omdat ik schrok van het m.i. kleine formaat.

Bij Bezos kost ie 32 Euro. Maar dan moet je 'm wel 3 keer heen en weer sturen voordat je een fatsoenlijk exemplaar hebt ontvangen. Bol biedt 'm niet eens aan. In een Amerikaanse boekhandel/comicstore betaal je iets soortgelijks. Het komt niet gratis de zee over. Dan gun je die paar Euros je SSZ toch liever? Wij verkopen 'm voor 29,99, maar ik ben dan ook schatrijk en heb geen marge op mijn product nodig...

Link naar reactie
33 minutes ago, Neat Stuff said:

Bij Bezos kost ie 32 Euro. Maar dan moet je 'm wel 3 keer heen en weer sturen voordat je een fatsoenlijk exemplaar hebt ontvangen. Bol biedt 'm niet eens aan. In een Amerikaanse boekhandel/comicstore betaal je iets soortgelijks. Het komt niet gratis de zee over. Dan gun je die paar Euros je SSZ toch liever? Wij verkopen 'm voor 29,99, maar ik ben dan ook schatrijk en heb geen marge op mijn product nodig...

 

Gisteren My favorite thing is monsters besteld voor €32,79, zou vandaag moeten toekomen. Kost bij mijn ssz €48. Marvels remastered besteld voor €24,99. Kost bij mijn ssz €30. Daar maak ik al eens graag een wandelingetje voor naar mijn bpost punt. En het klopt dat ze bij Amazon niet het minste respect hebben voor boeken. Dan maak ik dat wandelingetje nog eens. Ethisch misschien niet ideaal, maar het scheelt me €20. Ik ben ook niet schatrijk, maar lees wel graag strips.

Link naar reactie
8 minuten geleden, lukoste zei:

 

Gisteren My favorite thing is monsters besteld voor €32,79, zou vandaag moeten toekomen. Kost bij mijn ssz €48. Marvels remastered besteld voor €24,99. Kost bij mijn ssz €30. Daar maak ik al eens graag een wandelingetje voor naar mijn bpost punt. En het klopt dat ze bij Amazon niet het minste respect hebben voor boeken. Dan maak ik dat wandelingetje nog eens. Ethisch misschien niet ideaal, maar het scheelt me €20. Ik ben ook niet schatrijk, maar lees wel graag strips.

Ik snap het wel hoor. Wel jammer voor je SSZ. Hoewel die 30 voor Marvels dan ook weer niet nodig is. 32 voor Monsters zou ik ook niet kunnen matchen. Die kost 39,99.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...