lukoste Posted September 5 Share Posted September 5 Pagina 2… wordt vertaald als “In welk wapen zat je”. BobFish 1 Quote Link to comment
cinco Posted September 5 Share Posted September 5 27 minuten geleden, lukoste zei: Pagina 2… wordt vertaald als “In welk wapen zat je”. Het lettertype van de vertaling vult de tekstballonnen ook minder uit. Quote Link to comment
Ambreville Posted September 5 Share Posted September 5 1 hour ago, cinco said: Het lettertype van de vertaling vult de tekstballonnen ook minder uit. Zouden ze Google Translate gebruikt hebben? De andere zin lijkt me ook heel slecht vertaald te zijn. BobFish 1 Quote Link to comment
BobFish Posted September 5 Share Posted September 5 9 minuten geleden, cinco zei: Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
JPAR Posted September 5 Share Posted September 5 Dit getuigt toch niet van het serieus nemen van je klanten. De kwaliteit holt achteruit. djkeos 1 Quote Link to comment
lukoste Posted September 5 Share Posted September 5 2 hours ago, JPAR said: Dit getuigt toch niet van het serieus nemen van je klanten. De kwaliteit holt achteruit. Helaas is de hele strip een opeenstapeling van clichés. De tekeningen zijn ook bijzonder matig. Spijtig, want ik heb beide auteurs graag. Soit, er verschijnen genoeg leuke dingen, ik zou alleen de rommel moeten leren vermijden. Koen Claeys 1 Quote Link to comment
WILCO Posted September 5 Share Posted September 5 Vandaag besteld. fantasiooo 1 Quote Link to comment
JPAR Posted September 5 Share Posted September 5 1 uur geleden, lukoste zei: Helaas is de hele strip een opeenstapeling van clichés. De tekeningen zijn ook bijzonder matig. Spijtig, want ik heb beide auteurs graag. Soit, er verschijnen genoeg leuke dingen, ik zou alleen de rommel moeten leren vermijden. Het lastige is om de krenten uit de pap te kiezen. Tegenwoordig wordt er veel middelmaat of slechter uitgebracht. Als dan vervolgens de vertalingen, kwaliteit papier etc ook achterblijven...... Leesplezier, Koen Claeys and Tricken76 3 Quote Link to comment
Waldorf Posted September 6 Share Posted September 6 14 uren geleden, JPAR zei: Tegenwoordig wordt er veel middelmaat of slechter uitgebracht. Tegenwoordig? Dat is toch van alle tijden, en over alle sectoren zo? Rik 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted September 6 Share Posted September 6 een pakketje NL ontvangen. Af en toe vind ik dat wel leuk cartoonesk 1 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Rik Posted September 6 Share Posted September 6 10 minuten geleden, Richard Boom-vavavoom zei: een pakketje NL ontvangen. Af en toe vind ik dat wel leuk Veel vintage albums. Mooi Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted September 6 Share Posted September 6 4 minutes ago, Rik said: Veel vintage albums. Mooi ja, dat ben ik zelf dus ook. Vintage Dit zijn een beetje mijn jeugd-series... ik las ze in de bibliotheek denk ik. En nu zie ik af en toe iets wat me triggert... maat van me had een original page van Ian Kaledine en ach... toen herinnerde ik me de serie en had zo iets van "die was erg goed" en nu kon ik ze 2ehands scoren. Nog wat HEIN erbij (altijd leuk) en dan wat ARIA (las ik vroeger wel eens, maar heb er zelf bijna niets van) om het af te sluiten. En dan iets nieuws (Walkure oneshot) en iets painted art (MaDNESS) Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
djkeos Posted September 6 Share Posted September 6 Vandaag weer eens langs de SSZ: Nicky Saxx # 4: Complot/Loos Team Rafale # 14: Een winterse oorlog De 'U' straal XIII Trilogy - Jones # 2: Rood Alcatraz Stripmunk # 14 (aug-okt 2024) Reeds in de vakantie ontvangen: Tanguy & Laverdure Classic # 4: De piloot die te veel wist Quote Link to comment
BobFish Posted September 7 Share Posted September 7 Ik kan ze niet laten liggen... Neat Stuff and Air 2 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
Ambreville Posted September 7 Share Posted September 7 De Strips… de Auteur… het souveniertje… de auteur zijn volgende project… en daarna terug naar Engeland met een H.G.Wells-verstripping. zwendel is bevestigd als dood en begraven. Leesplezier, Waldorf, mojo and 1 other 2 2 Quote Link to comment
Leesplezier Posted September 7 Share Posted September 7 1 uur geleden, Ambreville zei: zwendel is bevestigd als dood en begraven. Die 3 albums heb ik pas verkocht. Ik vond die eerste 2 delen echt leuk. 3de iets minder, maar zijn tekenstijl is gewoon zo mooi. Petje af voor deze artiest! Quote Link to comment
Neat Stuff Posted September 8 Share Posted September 8 Stapeltje voor deze week... BobFish, Ambreville and lukoste 3 Quote Link to comment
Neat Stuff Posted September 8 Share Posted September 8 En deze kleine jongen. De zevende in Taschen's fantastische Marvel Library. BobFish and Ambreville 1 1 Quote Link to comment
WILCO Posted September 8 Share Posted September 8 Vandaag gekocht op de rommelmarkt, voornamelijk omwille van het verhaal van J.C. Servais, een van mijn favoriete tekenaars. Quote Link to comment
Rataplan Posted September 9 Share Posted September 9 Vandaag ontvangen. Geen strip maar toch een boek met illustraties: Quote Link to comment
lukoste Posted September 10 Share Posted September 10 On 9/8/2024 at 8:56 AM, Neat Stuff said: Stapeltje voor deze week... Is die van The Simpsons de moeite? Zelfde niveau als de reguliere serie? Quote Link to comment
Neat Stuff Posted September 11 Share Posted September 11 22 uren geleden, lukoste zei: Is die van The Simpsons de moeite? Zelfde niveau als de reguliere serie? Het is natuurlijk een bundel met allemaal korte verhaaltjes. De één wat beter geslaagd dan de ander. Ik koop ze omdat het, ten eerste, prachtige uitgaves zijn en bovendien leuk is om een groot scala aan niet-Simpson artiesten hun interpretatie op deze legendarische serie te zien geven. lukoste 1 Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted September 11 Share Posted September 11 1 hour ago, Neat Stuff said: bovendien leuk is om een groot scala aan niet-Simpson artiesten hun interpretatie op deze legendarische serie te zien geven. Dit keer weer een Dan Brereton erin toevallig? On 9/10/2024 at 2:03 PM, lukoste said: Is die van The Simpsons de moeite? Zelfde niveau als de reguliere serie? mooie afwisseling van stijlen lukoste 1 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted September 11 Share Posted September 11 1 hour ago, Neat Stuff said: Het is natuurlijk een bundel met allemaal korte verhaaltjes. Just now, Richard Boom-vavavoom said: Dit keer weer een Dan Brereton erin toevallig? never mind. Ik zie net dat het 3 omnibussen zijn die alle 23 losse issues bij elkaar stoppen. (als ik het goed heb) en ik dacht dat Dan Brereton dan in Omni #1 zou zitten Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
BobFish Posted September 12 Share Posted September 12 Toch wel zeer mooi project door BD Must ! Le Chat van Greg uit de legendarische pre-code jaren '50 Héroïc-Albums! Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
cinco Posted September 12 Share Posted September 12 Net gehaald. Een (korte) review volgt later deze week of volgende week. Waldorf and BobFish 1 1 Quote Link to comment
Waldorf Posted September 12 Share Posted September 12 BobFish 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
lukoste Posted September 12 Share Posted September 12 Slava zal ik ook niet lang meer laten liggen. Waldorf 1 Quote Link to comment
Neat Stuff Posted September 14 Share Posted September 14 Ik geloof niet dat we eerder in twee dagen zoveel exemplaren van één album hebben verkocht... Bizar. Quote Link to comment
lukoste Posted September 14 Share Posted September 14 26 minutes ago, Neat Stuff said: Ik geloof niet dat we eerder in twee dagen zoveel exemplaren van één album hebben verkocht... Bizar. Terwijl het eerlijk gezegd wel wat overroepen is. Wel een heel mooie uitgave. Een licht boek dat erg fijn in de hand ligt. Quote Link to comment
BobFish Posted September 14 Share Posted September 14 41 minuten geleden, Neat Stuff zei: Ik geloof niet dat we eerder in twee dagen zoveel exemplaren van één album hebben verkocht... Bizar. Ik vind dit eigenlijk niet zo raar. Ze vinkt alle hokjes af dus makkelijk te marketen. Daarnaast tekent ze mooi en heeft ze goede smaak Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
sanderg Posted September 14 Share Posted September 14 1 uur terug, Neat Stuff zei: Ik geloof niet dat we eerder in twee dagen zoveel exemplaren van één album hebben verkocht... Bizar. Toch wel opvallend! Heb het boek ooit voor mijn boekenlijst op de middelbare school gelezen en wat ik me ervan herinner vond ik het verhaal behoorlijk deprimerend.. Niet direct iets wat ik snel weer zou pakken.. maar inderdaad- het tekenwerk ziet er heel mooi uit. Tekent Aimee nog met de hand of is het (ook) computerwerk? (Trouwe lezertjes hier weten dat ik niet van computergepruts houd maar ambachtelijk handwerk verkies). Inkleuring zal sowieso wel weer computer zijn.. Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
sanderg Posted September 14 Share Posted September 14 Op 29/8/2024 om 13:38, shakeitupguy zei: Zal hem ook kopen maar toch lang getwijfeld want Surzhenko is een grote Poetin-aanhanger. Reden genoeg voor mij om deze zeker niet te kopen.. vind het al erg jammer en kwalijk dat Surzhenko dit überhaupt nog heeft mogen maken. Jammer dat Rosinski (die ook gebrouilleerd is met m) dit niet heeft kunnen voorkomen blijkbaar Het feit alleen al dat met de verkoopopbrengst van dit album de Russische economie (hoe klein ook) gestimuleerd wordt staat me tegen.. Leesplezier and Dredd 2 Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Waldorf Posted September 16 Share Posted September 16 Op 14/9/2024 om 13:48, Neat Stuff zei: Ik geloof niet dat we eerder in twee dagen zoveel exemplaren van één album hebben verkocht... Bizar. Ik vind het geweldig dat een strip zo goed verkoopt. Vooral omdat het een hele klepper is, waarvoor mensen naar een SSZ of een boekhandel moeten tenen. Dit is uitstekende promotie voor het medium. BobFish 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
WILCO Posted September 16 Share Posted September 16 Op 14/9/2024 om 14:57, sanderg zei: m Wie is m? Quote Link to comment
Waldorf Posted September 16 Share Posted September 16 5 minuten geleden, WILCO zei: Wie is m? Surzhenko sanderg 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
lukoste Posted September 16 Share Posted September 16 2 hours ago, Waldorf said: Ik vind het geweldig dat een strip zo goed verkoopt. Vooral omdat het een hele klepper is, waarvoor mensen naar een SSZ of een boekhandel moeten tenen. Dit is uitstekende promotie voor het medium. Akkoord. Er zijn dit jaar wel tig betere strips verschenen. Mooi werk dus van de uitgeverij om dit zo te promoten. Ik zie dat de eerste reviews op goodreads erg positief zijn. Ikzelf vind de tekeningen te kinderlijk (no pun intended) om de juiste sfeer te scheppen. Laat je ook niet misleiden door de dikke 300 pagina’s. Dit boek is uit in een wip. Ik probeer me voor te stellen wat dit zou geven als bv een Miville-Deschênes dit zou tekenen in Zaroff-stijl. Quote Link to comment
sanderg Posted September 16 Share Posted September 16 1 uur terug, Waldorf zei: Surzhenko Waldorf mag door voor de koelkast Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
sanderg Posted September 16 Share Posted September 16 Erg fijn dat ook de Volkskrant aandacht blijft besteden aan strips! Quote https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Recommended Posts