Ambreville Posted September 18 Share Posted September 18 Twee grote jongens en wat klein grut. Quote Link to comment
mojo Posted September 18 Share Posted September 18 Op 12/9/2024 om 19:30, Waldorf zei: Welk album is het achterste? De cover spreekt me wel aan. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Waldorf Posted September 18 Share Posted September 18 1 uur terug, mojo zei: Welk album is het achterste? De cover spreekt me wel aan. Dat is het derde en laatste deel van Slava, van Gomont. Nog niet gelezen, maar de eerste twee delen waren uitstekend. mojo 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Jos Van Brussel Posted September 18 Share Posted September 18 Zeer blij met deze. En binnenkort nog de kerstverhalen uit Robbedoes :). cartoonesk, bouncer and fantasiooo 2 1 Quote Link to comment
mister o Posted September 18 Share Posted September 18 De lokale Bruna had er vandaag gelukkig nog 1. Quote Link to comment
Wil Posted September 18 Share Posted September 18 1 uur terug, mister o zei: De lokale Bruna had er vandaag gelukkig nog 1. Net langs een lokale stripwinkel geweest (Malaga, ben hier voor 3 maanden), maar is hier nog niet uit. Komt eind volgende week(26e gaf winkelier aan). Mooie manier om m'n Spaans te oefenen. Quote Link to comment
bouncer Posted September 18 Share Posted September 18 6 uren geleden, Jos Van Brussel zei: Zeer blij met deze. En binnenkort nog de kerstverhalen uit Robbedoes :). Leuk boek, blijkbaar gemist, waar heb je deze gekocht ? op Last Dodo zag ik geen exemplaar te koop, bij BD Must alleen nog de luxe versie blijkbaar. Wel grappig dat ze 'm Mister kuifje noemen, volgens mij heeft hij minstens zoveel voor Robbedoes gemaakt. Quote Link to comment
Jos Van Brussel Posted September 19 Share Posted September 19 17 hours ago, bouncer said: Leuk boek, blijkbaar gemist, waar heb je deze gekocht ? op Last Dodo zag ik geen exemplaar te koop, bij BD Must alleen nog de luxe versie blijkbaar. Wel grappig dat ze 'm Mister kuifje noemen, volgens mij heeft hij minstens zoveel voor Robbedoes gemaakt. Ja, het is de luxe die ik gekocht heb. Blijkbaar de enige die nog verkrijgbaar is. Ik weet niet hoeveel duurder deze is dan de gewone versie, daar heb ik geen informatie over gevonden. Quote Link to comment
bouncer Posted September 19 Share Posted September 19 21 minuten geleden, Jos Van Brussel zei: Ja, het is de luxe die ik gekocht heb. Blijkbaar de enige die nog verkrijgbaar is. Ik weet niet hoeveel duurder deze is dan de gewone versie, daar heb ik geen informatie over gevonden. Dank voor antwoord !, ik zag 'm nog bij Akim. Jos Van Brussel 1 Quote Link to comment
dutch lines Posted September 19 Share Posted September 19 Op 14/9/2024 om 14:48, sanderg zei: maar inderdaad- het tekenwerk ziet er heel mooi uit. Tekent Aimee nog met de hand of is het (ook) computerwerk? Aimée tekent digitaal maar aan Heer Van De Vliegen heeft ze op papier gewerkt. Tricken76 and sanderg 2 Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
bouncer Posted September 20 Share Posted September 20 Op 19/9/2024 om 11:10, Jos Van Brussel zei: Ja, het is de luxe die ik gekocht heb. Blijkbaar de enige die nog verkrijgbaar is. Ik weet niet hoeveel duurder deze is dan de gewone versie, daar heb ik geen informatie over gevonden. Daar ben ik weer !, je had het over de kerstverhalen uit Robbedoes, ook alleen van Mittei, en bij welke uitgeverij ? Quote Link to comment
Jos Van Brussel Posted September 20 Share Posted September 20 34 minutes ago, bouncer said: Daar ben ik weer !, je had het over de kerstverhalen uit Robbedoes, ook alleen van Mittei, en bij welke uitgeverij ? Die moet nog komen. Volgens Stripspeciaalzaak in december, terug bij BD Must: https://www.stripspeciaalzaak.be/stripnieuws/kerstverhalen-van-mittei-uit-robbedoes-december-2024-gebundeld-bij-bd-must bouncer 1 Quote Link to comment
fazerco Posted September 22 Share Posted September 22 Kringloop mojo, bouncer, Rik and 1 other 4 Quote Link to comment
cartoonesk Posted September 24 Share Posted September 24 Wederom actueel! Dredd and Leesplezier 1 1 Quote Link to comment
Leesplezier Posted September 25 Share Posted September 25 1 uur geleden, Simon zei: Ben benieuwd naar Lord Of The Flies. Zal wel goed zijn, maar hopelijk is het geen hype (waar ik bang voor ben?) BobFish 1 Quote Link to comment
Rik Posted September 25 Share Posted September 25 35 minuten geleden, Leesplezier zei: Ben benieuwd naar Lord Of The Flies. Zal wel goed zijn, maar hopelijk is het geen hype (waar ik bang voor ben?) Ik kijk eigenlijk niet naar de inkopen maar naar die prachtige plaat van Guust op de achtergrond Leesplezier and BobFish 1 1 Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Leesplezier Posted September 25 Share Posted September 25 6 minuten geleden, Rik zei: Ik kijk eigenlijk niet naar de inkopen maar naar die prachtige plaat van Guust op de achtergrond Dan heb je nog maar de helft gezien Quote Link to comment
Rik Posted September 26 Share Posted September 26 8 uren geleden, Leesplezier zei: Dan heb je nog maar de helft gezien Maakt niet uit. De kat van Guust is mijn absolute favoriet Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Waldorf Posted September 26 Share Posted September 26 BobFish 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
BobFish Posted September 27 Share Posted September 27 Leesplezier, Lamme Goedzak and Neat Stuff 3 Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
cinco Posted September 30 Share Posted September 30 Op 24/9/2024 om 09:49, cartoonesk zei: Ah, de stock van die heruitgaves uit 2022 ligt weer aan korting in de Nederlandse supermarkten. Hoeveel moeite heb je gehad om de sticker en het plaksel te verwijderen? Quote Link to comment
cartoonesk Posted September 30 Share Posted September 30 10 minuten geleden, cinco zei: Hoeveel moeite heb je gehad om de sticker en het plaksel te verwijderen? Niet al teveel moeite, hoor! Quote Link to comment
cinco Posted September 30 Share Posted September 30 16 minuten geleden, cartoonesk zei: Niet al teveel moeite, hoor! Dan zat-ie er waarschijnlijk nog vers op. Als zulke stickers er al een tijd opzitten, dan heb je na verwijdering plakselresten gedroogd op de kaft. Quote Link to comment
cartoonesk Posted September 30 Share Posted September 30 Zojuist, cinco zei: Dan zat-ie er waarschijnlijk nog vers op. Als zulke stickers er al een tijd opzitten, dan zitten er na verwijdering al plakselresten gedroogd op de kaft. Ik weet het. Quote Link to comment
djkeos Posted September 30 Share Posted September 30 Oogst Breda, Zaterdag: Tango # 8: Trip in de Suluzee (HC) Cody # 1: Pikes Peak (HC) Apache Junction # 5: Desert trail (HC) Isa Locus # 4: Buiten de wet (HC) Wynona # 2: Het offer (Dossier editie) Nicky Saxx # 4: Complot/Loos (HC) Dutch # 2: Outlaws op de vlucht (HC) Dossier Hel (SC & HC) Koffiemok # 4 Gelderland - Het verloren hertogdom- (HC) Editie 2024 Zondag: Franka # 26: Klifhanger (HC & Dossier editie) 50 Jaar Franka (HC) Sophia Stromboli - Ciao, Bella! (HC) Dredd and Lestat 2 Quote Link to comment
Waldorf Posted October 1 Share Posted October 1 djkeos, bouncer, cartoonesk and 1 other 4 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Ambreville Posted Monday at 11:29 AM Share Posted Monday at 11:29 AM Een van de kandidaten voor mijn beste stripaankoop van dit jaar. de laatste Spartaan van Caurette. Prachtige uitgave op basis van originele platen waar mogelijk, portfolio, ex-libris, replica van de brief van Martin naar de heer Casterman, dossier. Kortom een stevig pretpakket. Waldorf, Leesplezier and BobFish 1 2 Quote Link to comment
mister o Posted Wednesday at 02:10 PM Share Posted Wednesday at 02:10 PM Met gratis sleutelhanger Quote Link to comment
Neat Stuff Posted Wednesday at 02:33 PM Share Posted Wednesday at 02:33 PM 22 minuten geleden, mister o zei: Met gratis sleutelhanger Als troost voor je aankoop...? Ambreville, BobFish, lukoste and 1 other 3 1 Quote Link to comment
Waldorf Posted Wednesday at 03:29 PM Share Posted Wednesday at 03:29 PM 55 minuten geleden, Neat Stuff zei: Als troost voor je aankoop...? Slechte mens. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Neat Stuff Posted Thursday at 11:46 AM Share Posted Thursday at 11:46 AM 20 uren geleden, Waldorf zei: Slechte mens. Het spijt me. Ik kan het niet laten... Quote Link to comment
dutch lines Posted Thursday at 12:05 PM Share Posted Thursday at 12:05 PM 21 uren geleden, Neat Stuff zei: Als troost voor je aankoop...? Door dit soort opmerkingen van bepaalde stripwinkeliers bezoek ik hun winkels niet meer. Ik heb een paar keer meegemaakt dat een stripwinkelier een denigrerende opmerking maakte over de strips die ik kocht of informeerde naar de beschikbaarheid. Ik begrijp niet waarom dat nodig is, genoeg klanten blijkbaar. Neat Stuff 1 Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Neat Stuff Posted Thursday at 12:20 PM Share Posted Thursday at 12:20 PM 23 minuten geleden, dutch lines zei: Door dit soort opmerkingen van bepaalde stripwinkeliers bezoek ik hun winkels niet meer. Ik heb een paar keer meegemaakt dat een stripwinkelier een denigrerende opmerking maakte over de strips die ik kocht of informeerde naar de beschikbaarheid. Ik begrijp niet waarom dat nodig is, genoeg klanten blijkbaar. Haha, Jezus, just kidding... We zouden het product niet verkopen als we vonden dat we ons publiek tegen zichzelf moesten beschermen. Ieder het zijne. (Hoewel ik zeker weet dat wanneer je 'Mister O' vraagt om een S&W of Storm top 10 te maken, deze titels beide niet op de lijst zullen voorkomen...) Quote Link to comment
Ambreville Posted Thursday at 12:38 PM Share Posted Thursday at 12:38 PM 16 minutes ago, Neat Stuff said: Haha, Jezus, just kidding... We zouden het product niet verkopen als we vonden dat we ons publiek tegen zichzelf moesten beschermen. Ieder het zijne. (Hoewel ik zeker weet dat wanneer je 'Mister O' vraagt om een S&W of Storm top 10 te maken, deze titels beide niet op de lijst zullen voorkomen...) Suske en Wiske verkopen moet toch voor een striphandelaar aanvoelen als wat voor Trump stemmen is voor een diepgelovige, puriteinse christen. Quote Link to comment
Waldorf Posted Thursday at 02:28 PM Share Posted Thursday at 02:28 PM 1 uur geleden, Ambreville zei: Suske en Wiske verkopen moet toch voor een striphandelaar aanvoelen als wat voor Trump stemmen is voor een diepgelovige, puriteinse christen. Beetje stripwinkelier moet toch meer dan één keer in de vier jaar een Sus&Wis verkopen. Neat Stuff 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
mister o Posted Thursday at 03:10 PM Share Posted Thursday at 03:10 PM 2 uren geleden, Neat Stuff zei: Haha, Jezus, just kidding... We zouden het product niet verkopen als we vonden dat we ons publiek tegen zichzelf moesten beschermen. Ieder het zijne. (Hoewel ik zeker weet dat wanneer je 'Mister O' vraagt om een S&W of Storm top 10 te maken, deze titels beide niet op de lijst zullen voorkomen...) Zelf niet in de top 25, maar sommige series hou ik graag compleet. Daar ben ik hier vast niet de enige in. Neat Stuff and BobFish 2 Quote Link to comment
Recommended Posts