Jump to content

Vandaag Gekocht

Skinny

Recommended Posts

Op 12/9/2024 om 19:30, Waldorf zei:

IMG_0982.thumb.jpeg.42a25e406e1154d14f0fb29d89bc0746.jpeg

Welk album is het achterste? De cover spreekt me wel aan. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

1 uur terug, mister o zei:

De lokale Bruna had er vandaag gelukkig nog 1.

20240918_161551.jpg

Net langs een lokale stripwinkel geweest (Malaga, ben hier voor 3 maanden), maar is hier nog niet uit. Komt eind volgende week(26e gaf winkelier aan). Mooie manier om m'n Spaans te oefenen.

6 uren geleden, Jos Van Brussel zei:

Zeer blij met deze. En binnenkort nog de kerstverhalen uit Robbedoes :).

1726651397318.thumb.jpg.05ce95921d4de44c38ec42af4958f35d.jpg1726651397307.thumb.jpg.76f6a13204bb5378cde594505715336c.jpg

Leuk boek, blijkbaar gemist, waar heb je deze gekocht ? op Last Dodo zag ik geen exemplaar te koop, bij BD Must

alleen nog de luxe versie blijkbaar.

Wel grappig dat ze 'm Mister kuifje noemen, volgens mij heeft hij minstens zoveel voor Robbedoes gemaakt.

17 hours ago, bouncer said:

Leuk boek, blijkbaar gemist, waar heb je deze gekocht ? op Last Dodo zag ik geen exemplaar te koop, bij BD Must

alleen nog de luxe versie blijkbaar.

Wel grappig dat ze 'm Mister kuifje noemen, volgens mij heeft hij minstens zoveel voor Robbedoes gemaakt.

Ja, het is de luxe die ik gekocht heb. Blijkbaar de enige die nog verkrijgbaar is. Ik weet niet hoeveel duurder deze is dan de gewone versie, daar heb ik geen informatie over gevonden.

Op 19/9/2024 om 11:10, Jos Van Brussel zei:

Ja, het is de luxe die ik gekocht heb. Blijkbaar de enige die nog verkrijgbaar is. Ik weet niet hoeveel duurder deze is dan de gewone versie, daar heb ik geen informatie over gevonden.

Daar ben ik weer !, je had het over de kerstverhalen uit Robbedoes, ook alleen van Mittei, en bij welke uitgeverij ?

Oogst Breda, Zaterdag:

Tango # 8: Trip in de Suluzee (HC)

Cody # 1: Pikes Peak (HC)

Apache Junction # 5: Desert trail (HC)

Isa Locus # 4: Buiten de wet (HC)

Wynona # 2: Het offer (Dossier editie)

Nicky Saxx # 4: Complot/Loos (HC)

Dutch # 2: Outlaws op de vlucht (HC)

Dossier Hel (SC & HC)

Koffiemok # 4

Gelderland - Het verloren hertogdom- (HC) Editie 2024

Zondag:

Franka # 26: Klifhanger (HC & Dossier editie)

50 Jaar Franka (HC)

Sophia Stromboli - Ciao, Bella! (HC)

21 uren geleden, Neat Stuff zei:

Als troost voor je aankoop...?

Door dit soort opmerkingen van bepaalde stripwinkeliers bezoek ik hun winkels niet meer. Ik heb een paar keer meegemaakt dat een stripwinkelier een denigrerende opmerking maakte over de strips die ik kocht of informeerde naar de beschikbaarheid. Ik begrijp niet waarom dat nodig is, genoeg klanten blijkbaar.

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

23 minuten geleden, dutch lines zei:

Door dit soort opmerkingen van bepaalde stripwinkeliers bezoek ik hun winkels niet meer. Ik heb een paar keer meegemaakt dat een stripwinkelier een denigrerende opmerking maakte over de strips die ik kocht of informeerde naar de beschikbaarheid. Ik begrijp niet waarom dat nodig is, genoeg klanten blijkbaar.

Haha, Jezus, just kidding... We zouden het product niet verkopen als we vonden dat we ons publiek tegen zichzelf moesten beschermen. Ieder het zijne. (Hoewel ik zeker weet dat wanneer je 'Mister O' vraagt om een S&W of Storm top 10 te maken, deze titels beide niet op de lijst zullen voorkomen...)

16 minutes ago, Neat Stuff said:

Haha, Jezus, just kidding... We zouden het product niet verkopen als we vonden dat we ons publiek tegen zichzelf moesten beschermen. Ieder het zijne. (Hoewel ik zeker weet dat wanneer je 'Mister O' vraagt om een S&W of Storm top 10 te maken, deze titels beide niet op de lijst zullen voorkomen...)

Suske en Wiske verkopen moet toch voor een striphandelaar aanvoelen als wat voor Trump stemmen is voor een diepgelovige, puriteinse christen.

2 uren geleden, Neat Stuff zei:

Zelf niet in de top 25,  maar sommige series hou ik graag compleet. Daar ben ik hier vast niet de enige in.