Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Durango 16 in HC , en weeral een gelijmd exemplaar !Na alle Swolf albums in hc gebonden uit te geven (wat gewoon moet in hc ) hebben ze de laatste 3 van Girod

in gelijmde versie uitgegeven , verdomme toch. (back to the miserabele Arboris uitgaves van 20 jaar terug )

 

En Weena deel 2 is er na jaaaaren , maar er zijn wel 8 delen in totaal verschenen.Ik durf het niet aan te kopen met dit verschijningsritme van Arboris.

Link naar reactie

Li'L Abner 5: 1943-1944

Ik zal die boeken toch ook een keer moeten kopen...Ze zijn namelijk gedrukt aan de hand

van mijn eigen Li'l Abnercollectie...Ik had een paar jaar geleden een volledige verzameling sundaypages van Li'l Abner...

Denis Kitchen heeft die toen overgenomen in ruil voor originelen van Will Eisner...

Tot mijn verbazing vond hij nergens een bruikbare collectie voor zijn herdrukken.

En nu worden die boeken daarmee gedrukt...

Link naar reactie

Ik zal die boeken toch ook een keer moeten kopen...Ze zijn namelijk gedrukt aan de hand

van mijn eigen Li'l Abnercollectie...Ik had een paar jaar geleden een volledige verzameling sundaypages van Li'l Abner...

Denis Kitchen heeft die toen overgenomen in ruil voor originelen van Will Eisner...

Tot mijn verbazing vond hij nergens een bruikbare collectie voor zijn herdrukken.

En nu worden die boeken daarmee gedrukt...

 

Tis een beetje laat dag, maar in Brussel aan het centraal station (Maison de la BD) is er tot 3 februari (ik weet het) een expo met oa originelen van Eisner (de "guest star" :), maar ook vele andere (oa. enkele Little Nemo's). http://www.jije.org

Enkele foto's op dit topic van bdgest: http://www.bdgest.com/forum/viewtopic.php?f=61&t=58571

Link naar reactie

Magasin general 8 (sc)

Durango 16 (sc)

Svoboda 2

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Robbedoes en kwabbernoot,53 : Vip, Viper, Vipst

Jommeke 263 : de keizer van Tuktut.

Beroep: Leraar 2 : Het rad van onfortuin.

Dokters, 2 : De vogende

Assassin's Creed, 4 : Hawk

De rode ridder, 237 : de wederopstanding.

De Kiekeboes, 135 : Code E.

Insiders, Genesis, 2 : Salsa Colombiana.

De jonge jaren van Thorgal, 1 : De drie zussen Minkelsonn.

De eeuw der schimmen, 2 : de grot.

Saria, 1 : de drie sleutels.

De Helse Meute, 3 : Het geheim van de Sibille.

Ik weet dat het weer veel te veel is, maar 't is toch zo verleidelijk :e011: om te laten liggen!! :e005:

Link naar reactie

@ Rick , nee hoor wel degelijk de dossiereditie maar zonder prent , vandaag gekocht : 2 blacksadbeeldjes en Kriss van Valnor 1 HC

Dit werd wellicht verkocht door de Franstalige brusselaar die aanwezig was op de vrijdag signeersessie van Hub in Ten Bosch. Is een grote Hub-liefhebber die dan ook de ex-librissen zelf wilde houden maar dus niets is met die Nederlandstalige uitgaves..

Link naar reactie

miljard die was nog niet binnen in de boekenwolf en helaas was de nieuwe van alary al weer uitverkocht (wel al nieuwe in bestelling)

 

maar er was nog genoeg nieuws over:

parker 3

Hannibal meriadec 3

whaligoe

verre werelden 5

thorgal junior

asgard 2

sektor: 3

 

en dan nog getwijfeld over ander nieuw spul waaronder deep, dat ziet er wel erg carthago uit zeg!

Link naar reactie

miljard die was nog niet binnen in de boekenwolf en helaas was de nieuwe van alary al weer uitverkocht (wel al nieuwe in bestelling)

 

maar er was nog genoeg nieuws over:

parker 3

Hannibal meriadec 3

whaligoe

verre werelden 5

thorgal junior

asgard 2

sektor: 3

 

en dan nog getwijfeld over ander nieuw spul waaronder deep, dat ziet er wel erg carthago uit zeg!

 

Beus, je bent net terug uit Angouleme en dan gelijk weer winkelen :D , en dat voor een bescheiden Belg.

Link naar reactie

Ik ga morgen naar Aalst , hopelijk vind ik er geen carnavalslijken meer :e005:

 

Wees gerust, buiten een berg afval langs de weg (nog meer dan anders) was er niks meer van te merken, en mijn stripspeciaalzaak heeft ook dit jaar de idioterie overleefd! Iedere keer weer een opluchting als ik zie dat het gebouw nog overeind staat. :)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...