mojo Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Het derde testament 2 Een Nacht in Rome De Schorpioen 10 Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
shakeitupguy Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Zij 2 HC; Bunker 4 HC;gency interpol 3 SC;De heren van Cornwall 1 en 2 HC;Koudlicht 1 SC; Meneer Lecram koopt zijn albums al voor Betuwse :-p Quote Link to comment
fisotteke Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 O.D.E.SS.A Jack The Ripper en dat waren mijn laatste aankopen in Roeselare De volgende zijn in Pierke en in De Striep Quote Link to comment
Veto Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Dagje Gent :- La gloire d'Héra (Rossi - Le Tendre) - integrale versie- Nieuwe avonturen van Sammy 2- Betoveringen 1 (na lezing van lovende recensie op SSZ dan toch maar gekocht !)- De Kinderen van Kapitein Grant (--> mijn allereerste strip uit het fonds van Dark Dragon Books !)- Dromen (--> hopla, mijn tweede strip van Dark Dragon Books... jaja... 't is nooit te laat !)- Kraa 1 en 2 (al tijdje gedacht om te kopen en nu er eindelijk van gekomen) Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Waldorf Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Dagje Gent : Tu quoque, Veto? Dagje Gent, dus: The property (Rutu Modan) (ik luister naar het advies van mijn verkoper) Marzi (andermaal op advies van mijn evil dope pusher) Een nacht in Rome Een mooie reis Het kortste eind Ondanks de vele nieuwe uitgaven van de laatste maand was er eigenlijk niet veel dat me aansprak. The Massive was nog niet binnen bij Epic. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Rik Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Verborgen Geschiedenis: absint Hauteville house 8 Arctica 5 Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Aaltomuoto Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Jihad, van Baranko Diosamante, van Gal & Jodorowsky District 15, van Gabus & Reutimann Scene of the Crime, van Brubaker, Lark & Phillips Quote Link to comment
retep Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Zij 2 HC; Bunker 2 HC; Agency interpol 3 SC; De helse meute 1/2 SC Vel van den beer HC Meisje van de Yukon deel 1/2 SC Quote Link to comment
Niquicho Posted April 5, 2013 Share Posted April 5, 2013 Y: the last man - deluxe edition 4 en 5 Quote www.niquicho.nl Link to comment
Waldorf Posted April 5, 2013 Share Posted April 5, 2013 Mijn stripboer raadde me dat ook aan. Maar ik moet hem nog lezen. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
djkeos Posted April 5, 2013 Share Posted April 5, 2013 Gisteren al aangeschaft: De werelden van Thorgal - Wolvin # 3: Het rijk van de chaos Quote Link to comment
Olsimar Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 In de post (erg lang onderweg geweest) 21st Century Boys deel 2 Straks nog naar de SSZ voor: Arctica 5 Millennium 1 Wolvin 3 Laatste Tempelier 4 Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 De Muren van Samaris, Schuiten & Peters Corto Maltese in Siberië, Pratt Fantalia, Andreas Quote Link to comment
Rork Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Miss Endicott Alleen 3 Dierenriem 1 Azimuth 1 (in bestelling) Onlangs op de veiling: Arq 1 De rode driehoek Quote Link to comment
Original Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Klein weekje: Ik wil een Harley, 1 Game over, 9 De rest is besteld Quote Link to comment
Jason Fly Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 -Esteban 1,2 Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
Krimson Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 De grote odalisk Wolvin 3 Ouwe Niek en Zwartbaard 11 4 Piet Pienters Quote Link to comment
Wouter Goudswaard Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Trix 1 En een paar dagen geleden ook nog enkele deeltjes van Agent 327 en Urbanus 1 Quote Studio Goudbaard Ridiculand Link to comment
Waldorf Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 In de Striep heb ik enkele pakketten op de kop getikt:Zilveren maan boven Providence 1 en 2Orbital 1 tot 4De Wind in de woestijn 1 tot 3Roze Bottel 12 Allemaal aan de helft van de prijs! Check het af!En mijn vrouw bracht het volgende mee uit Londen:Ice HavenRevival TPB 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
shakeitupguy Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Orbital 1 tot 4 De Wind in de woestijn 1 tot 3 Roze Bottel 12 Allemaal aan de helft van de prijs! Check het af! Ligt dus al gewoon in promotie. En dan zijn er die versteld staan dat de vertaling van Orbital gestopt is. Quote Link to comment
Kool Thing Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Ligt dus al gewoon in promotie. En dan zijn er die versteld staan dat de vertaling van Orbital gestopt is. Wat was er het eerst. Het promotiepakket of het nieuws rond de stopzetting? @Koen: Azimut gekocht :-) Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Krimson Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Morgen naar Aalst , liggen klaar : Wolvin 3 Miss Endicot De grote Odalisk Millenium 1 Het konvooi 1 en 2 Silas Corey Alles van Dylan Dog en ik denk dat ik er nog een paar ontbreek , tzal pikken aan de kassa Quote Link to comment
Krimson Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Mij hebben ze ook overhaald , idem wat betreft Silas Corey ( I blame Kool Thing ) Quote Link to comment
niemand Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 En wie blamet ge voor uw Spidey-stop, die (euh) gestopt is. Quote Link to comment
niemand Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 jadda jadda jadda Heeft er eigenlijk iemand de SC van Aquablue 13 al in de winkel zien liggen ? (kwam die niet 13 april uit, of zo ? ) Quote Link to comment
niemand Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 eerst de vorige herlezen ! Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 4 x EC bundels van Fantagraphics (Kurtzman, Wood, Williamson & Davis) Pebble Island van Jon McNaught Quote Link to comment
Aaltomuoto Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Die stond zowaar nog in het schap bij de American Book Store in Amsterdam. Uiteraard meteen meegenomen Quote Link to comment
fenip Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 http://www.nobrow.net/2916 Is bij mijn weten nog makkelijk te krijgen. Quote http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=33998 http://www.2dgalleries.com/browse/profile?id=190 Link to comment
fenip Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Kwam dit net nog tegen: http://jonmcnaught.blogspot.nl/2013/04/ive-been-printing-lot-recently-for-new.html Quote http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=33998 http://www.2dgalleries.com/browse/profile?id=190 Link to comment
Aaltomuoto Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Net binnen via de post: Marshall Law Deluxe edition (Mills & O'Neill) @fenip: Op de Nobrow pagina waar je naar linkt staat dat Pebble Island "Out of Stock" is. Dat maakt hem uiteraard niet meteen onmogelijk te vinden, maar wel iets lastiger. Quote Link to comment
John Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Queen Sonja 5: Ascendancy Modesty Blaise: The girl in the iron mask 50 girls 50, Al Williamson Quote Link to comment
Original Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Arnoldussen: Poes in verdrukking en verzet 1940-1945 Bartoll / Frisco: MX-22, 6: Dynastie de Wilde Convard / Falque: De Wachters van het bloed, 5: Acta Est Fabula van Damme: Vriend over vijand Ersel / Renot: Sluiers, 2: Het Labyrint Funke: Pinky & The Monster Factory Lax: De Eekhoorn van VEL'D'HIV Quote Link to comment
Veto Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Esther Verkest 9 (Duchateau)Chlorophylle - intégrale 3 (Macherot)Autobio 2 (Pedrosa) Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Rik Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Wolvin 3 Wachters van het bloed 5 IRS 14 Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Elvis Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 De bijna laatste delen van Asterix La grande collection.Na vele jaren komt met nog 4 albums een einde aan de serie. Sublieme uitgave !! Quote Link to comment
niemand Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Gekocht : Manhattan Projects vol. 2 Happy! Astonishing X-men vol. 8 : Children of the Brood (goed) Aquablue 13 : Het Hoge Noorden (zeer goed!) Quote Link to comment
Recommended Posts