striphooligan Posted July 10, 2015 Share Posted July 10, 2015 Mijn manier, de juiste tenaamstelling; liever zelfs II i.p.v. 2, maar dan krijg ik ongetwijfeld opmerkingen als 'elf' ? In dit draadje t.z.t. nieuws over dit festival. Hopelijk zo min mogelijk andere zaken Tweetie bedankt trouwens voor de vooraankondiging Quote Link to comment
Warson Posted July 11, 2015 Share Posted July 11, 2015 De vorige was nochtans correcter, hooligan (stripfestival t.o.v. strip festival) Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
striphooligan Posted October 2, 2015 Author Share Posted October 2, 2015 De vorige was nochtans correcter, hooligan (stripfestival t.o.v. strip festival) Ach, er is het Internationale Film Festival Rotterdam (I.F.F.R.) en in navolging is er gekozen voor Internationaal Strip Festival Rotterdam (I.S.F.R.). Maar gelukkig begrijpen jullie wat de bedoeling is Quote Link to comment
striphooligan Posted October 2, 2015 Author Share Posted October 2, 2015 De voorbereidingen zijn al een tijdje geleden gestart; inmiddels al een flink aantal toezeggingen van auteurs ontvangen! De zaal indeling wordt gewijzigd en er komt 'fellere' verlichting. Het wordt weer een mooi evenement Quote Link to comment
striphooligan Posted October 29, 2015 Author Share Posted October 29, 2015 Al meer dan 15 auteurs hebben hun komst bevestigd Quote Link to comment
Tweetie Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Al meer dan 15 auteurs hebben hun komst bevestigd Zolang je niet zegt welke, is dat niet echt een zinvol statement. Quote Link to comment
Mr.EGO Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 Hoezo niet zinvol? Dat vind ik een rare opmerking.... auteur = auteur Je weet trouwens best dat hij altijd met grote internationale namen komt...... Quote Link to comment
Lecram Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 15 is een prima vooruitzicht Quote Link to comment
Guest Silvester Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Zolang je niet zegt welke, is dat niet echt een zinvol statement. ik krijg steeds meer sympathie voor de kat????. ..maar ik weet ook dat katten kieskeurig zijn???? Quote Link to comment
Boschtradamus Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 Zolang je niet zegt welke, is dat niet echt een zinvol statement. Persoonlijk vind ik deze opmerking net zo zinloos... Striphooligan geeft aan dat men achter de schermen bezig is en dat de bevestigingen binnen lopen. Wanneer deze melding niet was geplaatst zijn er altijd reepers die gaan vragen of er namen zijn of wanneer er nieuws is ... Ik heb mijn agenda al geblokkeerd!! Tot in Rotterdam.. Quote Link to comment
Snow Leopard Posted October 30, 2015 Share Posted October 30, 2015 De eerste editie in Rotterdam was in alle opzichten memorabel. Ik verwacht in 2016 niet anders...... Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Al meer dan 15 auteurs hebben hun komst bevestigd wie? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Tweetie Posted December 12, 2015 Share Posted December 12, 2015 Het wordt in ieder geval langzaamaan tijd om de site aan te passen. Datum vervangen. Auteurs 2015 verwijderen en een begin maken met auteurs 2016. Quote Link to comment
Guest Sander G Posted December 21, 2015 Share Posted December 21, 2015 Ik begrijp dat sowieso Matteo Guerrero komt - voor mij toch wel dé ontdekking van 2015. Ik heb hem teken-technisch op dezelfde hoogte staan als Marini Quote Link to comment
Guest Helmut Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 Het wordt in ieder geval langzaamaan tijd om de site aan te passen. Datum vervangen. Auteurs 2015 verwijderen en een begin maken met auteurs 2016. Ik maak me pas zorgen als de kas en het wisselgeld wel op tijd zijn ???? Quote Link to comment
Guest Rebar Posted December 26, 2015 Share Posted December 26, 2015 Is dank&ondanks de organisatie een aantrekkelijke beurs voor ons dedisten. Herken de bijdrage hiervoor daarom wel. Het resultaat is wat telt. Ik hoop toch zo langzamerhand wel op wat meer informatie als er al zolang toezegingen zijn. Quote Link to comment
Martin Posted December 30, 2015 Share Posted December 30, 2015 Er is hier nog niet vernoemd waar exact de locatie van het stripfestival is... Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Johan de Neef Posted December 30, 2015 Share Posted December 30, 2015 Die vraag is anders al wel beantwoord.op 2 oktober door Striphooligan in deze topic. Quote www.windmill-comics.com Link to comment
Martin Posted December 30, 2015 Share Posted December 30, 2015 Ach, er is het Internationale Film Festival Rotterdam (I.F.F.R.) en in navolging is er gekozen voor Internationaal Strip Festival Rotterdam (I.S.F.R.). Maar gelukkig begrijpen jullie wat de bedoeling is Er is sprake van een filmfestival maar niet van een locatie. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Johan de Neef Posted December 30, 2015 Share Posted December 30, 2015 Er staat : De zaal indeling wordt gewijzigd en er komt fellere verlichting. Daaruit concludeer ik dat het dezelfde locatie is als begin van dit jaar. Quote www.windmill-comics.com Link to comment
Martin Posted December 30, 2015 Share Posted December 30, 2015 En waar was die locatie? Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
dutch lines Posted December 30, 2015 Share Posted December 30, 2015 En waar was die locatie? Staat gewoon op de site: http://wps.stripfestivalrotterdam.nl/ Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Tweetie Posted December 30, 2015 Share Posted December 30, 2015 Staat gewoon op de site: http://wps.stripfestivalrotterdam.nl/ Je bedoelt: "28 februari en 1 maart 2015 in het Hulstkamp gebouw te Rotterdam"? Quote Link to comment
dutch lines Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 Je bedoelt: "28 februari en 1 maart 2015 in het Hulstkamp gebouw te Rotterdam"? Ja, want Martin vroeg waar de locatie WAS. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Tweetie Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 Ja, want Martin vroeg waar de locatie WAS. Quote Link to comment
striphooligan Posted December 31, 2015 Author Share Posted December 31, 2015 Voor een ieder die het nog niet weet Gebouw Hulstkamp Maaskade 120 Rotterdam 23 & 24 april 2016 Quote Link to comment
Martin Posted December 31, 2015 Share Posted December 31, 2015 Er staat : De zaal indeling wordt gewijzigd en er komt fellere verlichting. Daaruit concludeer ik dat het dezelfde locatie is als begin van dit jaar. Ja Michel, want er werd gezegd dat het op dezelfde locatie is als waar ze vorig jaar was. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Fawkes Posted January 2, 2016 Share Posted January 2, 2016 Erg leuk, het Hulstkamp gebouw is een schitterende locatie. Ik ben er zeker bij. Laat 23 april maar komen! Quote Link to comment
dutch lines Posted January 2, 2016 Share Posted January 2, 2016 Ja Michel, want er werd gezegd dat het op dezelfde locatie is als waar ze volgend jaar was. Dat wist ik. Heb toch ook je vraag beantwoord.. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Sssneraul Posted February 5, 2016 Share Posted February 5, 2016 Ben even nieuwsgierig of de beurs nog doorgaat? So much to do and so little time .... Handig om rekening mee te houden nu we hier thuis e.e.a voor het voorjaar plannen Quote Link to comment
Tweetie Posted February 5, 2016 Share Posted February 5, 2016 Ben even nieuwsgierig of de beurs nog doorgaat? So much to do and so little time .... Handig om rekening mee te houden nu we hier thuis e.e.a voor het voorjaar plannen Ben even nieuwsgierig of jij in Angouleme bent geweest en wat je daar hebt meegemaakt? Quote Link to comment
marioboon Posted February 5, 2016 Share Posted February 5, 2016 En? Gaat ie nog door? En word ik uitgenodigd? ;-) Quote Link to comment
Guest Drebar Posted February 6, 2016 Share Posted February 6, 2016 Hoe spijtig ook, ik heb het al doorgehaald in mijn agenda. Quote Link to comment
Snow Leopard Posted February 6, 2016 Share Posted February 6, 2016 Hoe spijtig ook, ik heb het al doorgehaald in mijn agenda. Sorry maar dit vind ik echt veel te voorbarig. Het is immers nog ruim 2 maanden. Waar ik het wel mee eens ben is dat er wel enige informatie mag komen over aanwezige tekenaars/programma. Quote Link to comment
Sssneraul Posted February 6, 2016 Share Posted February 6, 2016 Dus blijft de vraag... gaat het door? Tekenaars vind ik op dit moment minder belangrijk maar zoals gezegd zijn er ook andere dingen waar mensen rekening mee moeten houden en gezien alle activiteiten rond strips die in het voorjaar gepland zijn moet je keuzes maken.... Omdat het zo stil bleef leek me de vraag terecht maar ik zeg oprecht dat ik niet doorgaan erg jammer zou vinden! (al geeft dat weer wel wat lucht in de agenda ;-) Quote Link to comment
Snow Leopard Posted February 6, 2016 Share Posted February 6, 2016 Ik hoop ook dat het door gaat. Vooral omdat deel 1 een memorabele ervaring was (in meerdere opzichten). Quote Link to comment
Tweetie Posted February 6, 2016 Share Posted February 6, 2016 Dus blijft de vraag... gaat het door? Tekenaars vind ik op dit moment minder belangrijk maar zoals gezegd zijn er ook andere dingen waar mensen rekening mee moeten houden en gezien alle activiteiten rond strips die in het voorjaar gepland zijn moet je keuzes maken.... Omdat het zo stil bleef leek me de vraag terecht maar ik zeg oprecht dat ik niet doorgaan erg jammer zou vinden! (al geeft dat weer wel wat lucht in de agenda ;-) Ik ga er nog steeds van uit dat het doorgaat, zoals laatst gemeld in Hooligans post van 31 December. Maar het zou wel helpen om op de festivalsite op de pagina Welkom de juiste datum en wat info neer te zetten. Quote Link to comment
Mr.EGO Posted February 7, 2016 Share Posted February 7, 2016 Geduld is een schone zaak. Zolang er geen tegenbericht is dat het niet doorgaat is er niks aan de hand. Bovendien heeft hij al ruim van te voren aangekondigd om welke datum het gaat, dus heb je sindsdien al de tijd gehad om met die datum rekening te houden. En wie hem kent weet dat hij altijd met tekenaars komt die de moeite waard zijn. Hij heeft nog ruim 11 weken de tijd om de namen bekend te maken.....hahahahha!!!!! Maar dat neemt niet weg dat de nieuwe datum wel aangepast had mogen worden op de website! Quote Link to comment
Johan de Neef Posted February 18, 2016 Share Posted February 18, 2016 Gisteren van facebook geplukt. Quote www.windmill-comics.com Link to comment
striphooligan Posted February 18, 2016 Author Share Posted February 18, 2016 Met de juiste tijden Quote Link to comment
Recommended Posts