Ga naar inhoud

Internationaal Strip Festival Rotterdam 2 - 23 & 24 April 2016


Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Zolang je niet zegt welke, is dat niet echt een zinvol statement.

 

 

Persoonlijk vind ik deze opmerking net zo zinloos... :e012: 

Striphooligan geeft aan dat men achter de schermen bezig is en dat de bevestigingen binnen lopen.

Wanneer deze melding niet was geplaatst zijn er altijd reepers die gaan vragen of er namen zijn of wanneer er nieuws is ...

 

Ik heb mijn agenda al geblokkeerd!! Tot in Rotterdam..

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Het wordt in ieder geval langzaamaan tijd om de site aan te passen.

Datum vervangen. Auteurs 2015 verwijderen en een begin maken met auteurs 2016.

Ik maak me pas zorgen als de kas en het wisselgeld wel op tijd zijn ????
Link naar reactie

Is dank&ondanks de organisatie een aantrekkelijke beurs voor ons dedisten. Herken de bijdrage hiervoor daarom wel.

Het resultaat is wat telt.

Ik hoop toch zo langzamerhand wel op wat meer informatie als er al zolang toezegingen zijn.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Dus blijft de vraag... gaat het door? Tekenaars vind ik op dit moment minder belangrijk maar zoals gezegd zijn er ook andere dingen waar mensen rekening mee moeten houden en gezien alle activiteiten rond strips die in het voorjaar gepland zijn moet je keuzes maken.... Omdat het zo stil bleef leek me de vraag terecht maar ik zeg oprecht dat ik niet doorgaan erg jammer zou vinden! (al geeft dat weer wel wat lucht in de agenda ;-)

Link naar reactie

Dus blijft de vraag... gaat het door? Tekenaars vind ik op dit moment minder belangrijk maar zoals gezegd zijn er ook andere dingen waar mensen rekening mee moeten houden en gezien alle activiteiten rond strips die in het voorjaar gepland zijn moet je keuzes maken.... Omdat het zo stil bleef leek me de vraag terecht maar ik zeg oprecht dat ik niet doorgaan erg jammer zou vinden! (al geeft dat weer wel wat lucht in de agenda ;-)

 

Ik ga er nog steeds van uit dat het doorgaat, zoals laatst gemeld in Hooligans post van 31 December.  Maar het zou wel helpen om op de festivalsite op de pagina Welkom de juiste datum en wat info neer te zetten. 

Link naar reactie

Geduld is een schone zaak. Zolang er geen tegenbericht is dat het niet doorgaat is er niks aan de hand. Bovendien heeft hij al ruim van te voren aangekondigd om welke datum het gaat, dus heb je sindsdien al de tijd gehad om met die datum rekening te houden. En wie hem kent weet dat hij altijd met tekenaars komt die de moeite waard zijn. Hij heeft nog ruim 11 weken de tijd om de namen bekend te maken.....hahahahha!!!!!

Maar dat neemt niet weg dat de nieuwe datum wel aangepast had mogen worden op de website!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...