Mr.EGO Posted March 12, 2016 Share Posted March 12, 2016 Maar was dat dan al niet eerder bekend van de huurprijs voor de ruimte? Dat komt dan toch niet opeens als een verrassing? Is er meer gevraagd dan vorig jaar? Quote Link to comment
Sssneraul Posted March 12, 2016 Share Posted March 12, 2016 Ik vind het jammer dat de beurs niet door gaat maar ik had er 2 pagina's geleden al grote twijfels over... Ondanks alle aandachtspuntjes die een beurs van de striphooligan had voor ALLE betrokkenen. Standhouders, tekenaars en bezoekers.... Hij heeft wel meermaals zijn nek uitgestoken en voor heel wat plezier gezorgd...... oprechte waardering en DANK! Quote Link to comment
Sato Posted March 12, 2016 Share Posted March 12, 2016 Hoewel ik natuurlijk geen verstand heb van het organiseren van een beurs, heb ik mij al een aantal jaren afgevraagd waarom Frans niet eens met de organisatie van Haarlem gaat praten om te kijken of daar geen ruimte is voor zijn aansprekende signeersessie.....de Philharmonie is groot genoeg! Quote Link to comment
retep Posted March 12, 2016 Share Posted March 12, 2016 Het is jammer. Ik heb me altijd zeer geamuseerd op de hooligan beurzen....... Quote Link to comment
Menner Posted March 12, 2016 Share Posted March 12, 2016 Jammer. Misschien volgende keer meer succes op kleinere en goedkopere locatie, hopelijk weer in Rotterdam... Quote Menner strips en T-shirts te koop op: menner-stripwinkel.jouwweb.nl menner.marktplaza.nl Link to comment
Olsimar Posted March 12, 2016 Share Posted March 12, 2016 Heb mijzelf ook vorig jaar geamuseerd jammer.. Quote Link to comment
Daan Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 Hé Frans, lullig voor jou en jammer voor ons! Volgende poging beterschap gewenst! Quote Link to comment
shakeitupguy Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 Jammer. Misschien eens naar Rotterdam stappen in het kader van dat Cross Comix festival. Quote Link to comment
sjaakie Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 of het nieuwe strip museum Quote Link to comment
Guest Gast Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Het Cross Comix Festival draait nou juist NIET om dedi's. Het is volgens mij niet eens de bedoeling dat er boeken verkocht / gesigneerd gaan worden. Quote Link to comment
retep Posted March 14, 2016 Share Posted March 14, 2016 Leuk, een comic festival waar stripboeken verboten zijn ! Quote Link to comment
Recommended Posts