Ga naar inhoud

Opera En Strips (Split Van Actieplan Voor De Vlaamse Strip / Stripcanon)


Recommended Posts

Het is verrassend genoeg wel waar. Lees het uitstekende boek van Rolf Falter. Vertelt ook hoe ongelofelijk het eigenlijk is dat Willem II (toen kroonprins) uit België weggejaagd werd ondanks zijn massale militaire overmacht.

 

1001004002129027.jpg

 

Oh, maar ik geloof het ook. Juist omdat het zo typisch Belgisch is 

Ik vertel tegen buitenlandse vrienden ook altijd dat het geen toeval is dat surrealisme in België is ontstaan ;-)

 

(maar dat boek moet ik dan es zoeken, ik heb zijn boek over 1302 en heeft me hel veel geleerd!)

Link naar reactie

Oh, maar ik geloof het ook. Juist omdat het zo typisch Belgisch is 

Ik vertel tegen buitenlandse vrienden ook altijd dat het geen toeval is dat surrealisme in België is ontstaan ;-)

 

(maar dat boek moet ik dan es zoeken, ik heb zijn boek over 1302 en heeft me hel veel geleerd!)

Ah dan moet ik 1302 ook eens opzoeken. Ik vind dat hij heel goed schrijft. Het is historisch heel gedetailleerd en goed gedocumenteerd, maar ook vlot leesbaar.

 

En die Belgische onafhankelijks'strijd' is inderdaad soms surrealistisch.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Dus, ik geen goedkope e-book omdat mijnheer Motte misschien, ooit eens binnen x aantal jaar zou kunnen zijn verzameling boeken van de hand te doen wegens plaatsgebrek en daar nog een hoop centen wil voor vangen? We moeten onze uitgaven en bijgevolg levens allemaal op elkaar afstemmen?

Je kunt nu al tweedehands boeken kopen aan een prijs waar geen eboek tegenop kan. Bovendien geven mensen gelezen boeken vaak cadeau aan anderen. Dat is gratis. En bibliotheken zijn ook gratis. En bibliotheken die een inschrijfgeld vragen, zijn nog altijd stukken goedkoper dan ebooks.

 

Bovendien heeft de lage prijs van ebooks bij Amazon er vooral voor gezorgd dat de schrijvers minder verdienen, want zij krijgen een percentage op de winkelprijs.

Amazon daarentegen werd er alleen maar groter door.

Of vind jij dat schrijvers gratis moeten schrijven/werken?

Link naar reactie

Je kunt nu al tweedehands boeken kopen aan een prijs waar geen eboek tegenop kan. Bovendien geven mensen gelezen boeken vaak cadeau aan anderen. Dat is gratis. En bibliotheken zijn ook gratis. En bibliotheken die een inschrijfgeld vragen, zijn nog altijd stukken goedkoper dan ebooks.

 

Bovendien heeft de lage prijs van ebooks bij Amazon er vooral voor gezorgd dat de schrijvers minder verdienen, want zij krijgen een percentage op de winkelprijs.

Amazon daarentegen werd er alleen maar groter door.

Of vind jij dat schrijvers gratis moeten schrijven/werken?

Schrijvers kunnen meer verdienen aan een e-boek van 2 euro dan een gewoon boek van 15 euro, er zijn veel minder kosten als je een bestaand platform gebruikt. Het grootste probleem blijft wel promotie en dergelijke.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...