Ga naar inhoud

Guust Flater


Tricken76

Recommended Posts

15 minuten geleden, Kontiki zei:

Hier kijk ik meer naar uit.

Het is een project van de regisseur van de Franse verfilming van De Kleine Robbe, maar er is nog geen datum naar voor geschoven.

 

 

25245.jpg

Jammer van de fout: ofwel kiezen ze voor 'thou shalt' ofwel voor 'you shall'. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wederom: knap getekend.  Alhoewel er niets kan tippen aan Franquin's zwarte roetwolken, meestal opdoemend alwaar Guust aanwezig is en als resultaat zijnde van diens keuken en scheikundig gerelateerde kantoor-en labo-experimenten.

Link naar reactie
Op 7-2-2018 om 20:23, Lefranc zei:

Er bestaat al een Guust film uit 1981 : http://www.allocine.fr/film/fichefilm_gen_cfilm=34482.html

 

Op 7-2-2018 om 20:25, Lefranc zei:

Voor diegenen die echt veel tijd hebben : staat op volledig op YouTube (2 uur) :

 

Franquin was niet zo blij met die film. Hij heeft er ook geen toestemming voor gegeven om zijn strip te verfilmen. Vandaar dat dit een 'vrije' bewerking genoemd wordt. Guust heet G. en andere namen van personages uit de strip worden ook niet gebruikt.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
14 minuten geleden, Paul_NL zei:

Ja ALS ik de rug naar achter zet wel. Desondanks is de Franse box prachtig.

21 albums is veel te veel om in 1 box te plaatsen. Ik zou de box daarom nooit gekocht hebben. Maar het is jammer dat de uitgever besluit om de box niet uit te brengen omdat dit mogelijkheid ontneemt om de box aan te schaffen door verzamelaars die hem wel graag willen hebben.

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
3 minuten geleden, Paul_NL zei:

De Franse box wel eens gezien? Zeer goede kwaliteit en daar zit er zelfs 1 extra in (22)

Nee, maar boxen zijn onhandig als je er een album wil uithalen. Je moet de box iets naar voren kantelen om een album er uit te laten komen en dit wordt lastiger naarmate de box breder wordt.

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
22 uren geleden, Paul_NL zei:

Als ik mijn stripspeciaalzaak moet geloven (en dat doe ik) dan heeft de uitgeverij ervoor gekozen om van het oorspronkelijke plan om bij deel 0 tevens de box mee te geven af te zien, dit omdat ze de prijs dan te hoog zouden vinden, het idee leeft daar dat ze dan niet voldoende zouden verkopen (het pakket zou dan waarschijnlijk rond de €30 hebben gekost). Er is blijkbaar niet overwogen om de box gewoon los te koop aan te bieden voor hen die dat zouden willen. Ik vind het weer een klassiek voorbeeld van misleiding door de uitgeverij die toch weer op het laatste moment besluit om dit soort dingen te doen. Erg jammer. Je koopt 21 delen a €16,95 maar een verzameldoos kan er blijkbaar niet vanaf. Terwijl ik toch durf te wedden dat vrijwel iedereen die deze reeks compleet heeft ook de doos zou kopen...

Ik niet.

Link naar reactie

Na mijn verhuis ben ik nu eindelijk bezig mijn stripverzameling te klasseren. Van Legende heb ik een box met de eerste drie albums, een box met de volgende twee albums en een eenzaam zesde deel. Plus. Hoe moet ik mijn box in de kast zetten ? Met de gesloten kant naar voor ? Want daar staat een leuke tekening op. Of toch maar met de open kant naar voor, want tegenwoordig staat er op de rug van de strips ook een doorlopende tekening. Om de voor- of achterzijde van de box te zien, moet ik hem uit de kast halen. Om de strips te kunnen lezen moet ik wat wringen... Daarom koop ik nu geen boxen meer -_-

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...