eriktex Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 Welke Repers zijn er zoal aanwezig zondag??? Erik Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Bonte Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 ik natuurlijk ook, ook dit jaar leuke prenten gemaakt voor de organisatie Quote Link to comment
fluiten Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Me Quote Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, C'est une femme qui se noie. " Link to comment
Veto Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Ik kom sowieso af ! Altijd gezellig en lekker dichtbij. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Johan Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 Ik zal er alleen in gedachten bij zijn... Quote Link to comment
Poetzarelli Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 Kzal er ook zijn met potlood en papier Quote www.poetzarelli.be Link to comment
Campesino Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 I'm not in the mood. Ik had deze zaterdag naar een beurs willen gaan maar het niet gehaald omdat het treinverkeer gestaakt was als gevolg van een aanrijding. Jammer ik had me echt verheugd op: http://www.malmundarium.be/details-evenement/events/pierre-tombal-nl.html Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Guest krimson Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Ik ben geweest en het was een goede editie met een ruim aanbod en als je wat zocht , mooie dingen tegen schappelijke prijzen. Jammer dat ik al om 12u30 weg moest Volgende keer ben ik er weer Quote Link to comment
Jason Fly Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Geweest zoals gewoonlijk. Quote Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips... ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop Link to comment
Freakzilla Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Geweest en gebabbeld met Peter en Vik. Een aantal occazie aankopen gedaan. Twee keer aangeschoven aan tafel in de cafetaria om Repers te ontmoeten, maar de eerste keer was het een delegatie van Stripinfo, en de tweede keer was het een groepje kennissen. Geen Repers in die groepen, Quote I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR Link to comment
fluiten Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 de eerste keer was het een delegatie van Stripinfo. Geen Repers in die groepen, Hgrm, deze heer vertoeft op de twee sites, beste Freakzilla. Of is men van het één of van het ander zoals in den tijd met de Beatles en The Rolling Stones, misschien? Quote Je ne suis pas de ceux qui disent : " Ce n'est rien, C'est une femme qui se noie. " Link to comment
Freakzilla Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Hgrm, deze heer vertoeft op de twee sites, beste Freakzilla. Of is men van het één of van het ander zoals in den tijd met de Beatles en The Rolling Stones, misschien? Nochtans zegden jullie geen posters op dit forum te zijn. Of was je er niet bij? Wat heeft dat nu met aparte groepen te maken? Met groepen wordt hier bedoeld dat het om een aantal mensen gaat. De apartheid is al lang afgeschaft! Quote I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR Link to comment
Recommended Posts