Ga naar inhoud

28E Brabants Stripspektakel Op 24 En 25 Aug 2013


BSS

Recommended Posts

Nu zaterdag signeert Mazel zijn vers te verschijnen album Jessie Jane. Liefhebbers van zijn eerder bij Arcadia verschenen albums van de Musketiers en Vergeten Jungle zijn uiteraard even welkom!

Op zondag is Malik van de partij die zijn eerder verschenen albums, Johnny Paraguay en Cupido, weerom van prachtige tekeningen zal voorzien. Tot in Valkenswaard!

 

JessieJane.jpg

Link naar reactie

Bij iedere stripbeurs waar ik heen ga zijn er ook andere repers, maar ik spreek ze nooit want je weet niet hoe ze eruit zien. Hoe doen jullie dat?

Kruisbestuiving, je leert er eerst eentje kennen en die wijst weer andere aan enzovoort.

Wij kennen elkaar, ik zal er zaterdag proberen er nog een aantal aan te wijzen, maar geloof me, er zijn er veel die je liever niet kent......hahahaha.

Normaal veel repers in Valkenswaard, ook Belgen.....al is er ook Jette.

Link naar reactie

Bij iedere stripbeurs waar ik heen ga zijn er ook andere repers, maar ik spreek ze nooit want je weet niet hoe ze eruit zien. Hoe doen jullie dat?

 

Ik sta gewoon achter de kraam van Tex Willer / Uitgeverij HUM! (8 strekkende meters). Lijkt me dus simpel (we staan er met drie in de stand, maar ik ben degene met die intelligente blik :e005:  :e005: ). Ik zou zeggen, wandel effe langs...

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Hè, dan haal ik nu bepaalde personen door elkaar, kijk uit naar een heel druk groepje dedi sjacheraars, dat zijn Ssnerual, roodbaard, Campesino, Retep, velden8 en de sympathieke Lecram. Kan je niet missen.

Als je zoekt maar de sympathieke Lecram weet dan dat je die groep nooit zult vinden :e005:

Link naar reactie

Het 'feestboek' van DDB

 

Speciaal ter gelegenheid van de komst van Federico Bertolucci, de tekenaar van LOVE naar Brabants Stripspektakel op 24 & 25 aug in Valkenswaard hebben we 50 prenten laten maken die je kado krijgt bij aankoop van LOVE 1&2.

En natuurlijk zijn alle prenten genummerd en gesigneerd.

Wil je deze niet missen dan weet je dus waar je moet starten zaterdag [end of quote]

 

Hé, jammer dat ik m'n 2 LOVE boeken al kocht in ..........

Dat zullen er meer hebben gedaan.

Vandaar dat we een eenvoudig signeerbeleid hebben.

Koop voor 35 euro aan strips en je krijgt een signeer voucher.

Zo kun je toch nog een mooie originele tekening bemachtigen

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Ik bedenk me opeens dat ik nog nooit naar de beurs in Valkenswaard ben geweest.

 

Ik ook niet. Het is zelfs de enige Nederlandse stripbeurs waar ik nooit geweest ben. Valkenswaard heeft mij nooit geïnteresseerd.

Balen is het dat ik vorige zaterdag het Kamper Stripspektakel gemist heb, de gezelligste en sympathiekste stripbeurs in Nederland. Gewoon niet aan gedacht... En ze hadden nog wel speciale Rode Ridder uitgaven voor die stripbeurs!

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Hè, dan haal ik nu bepaalde personen door elkaar, kijk uit naar een heel druk groepje dedi sjacheraars, dat zijn Ssnerual, roodbaard, Campesino, Retep, velden8 en de sympathieke Lecram. Kan je niet missen.

 

sjacheraar = duitendief, kwanselaar, beunhaas, schraper, geldduivel, zakkenvuller, vrek

 

Misschien hopelijk in Nederland toch iets positiever....

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...