Ga naar inhoud

België Gestript ( Geert De Weyer )


Kool Thing

Recommended Posts

Dit is de voorkant, met Belgie eruit gesneden. De tekening is de binnenkant. 

 

Ik vind het wel mooi. Vanuit het kleine Belgie kijkt men je toe

 

Belgie-Gestript.jpg

Ik denk wel dat het wat naïef is om te denken dat België er echt uitgesneden is (De stripspeciaalzaak schreef: In de kartonnen kaft zit aan de voorzijde een gat met de vorm van België.). Immers, als er echt een gat in de voorkaft zit, en je slaat het open, dan ga je in dat gat niet Krimson en co zien, maar de tafel waarop je boek ligt (maar misschien wordt een speciale tafel bijgeleverd, waarop dat stuk van de tekening staat? :P)

Er zit dus geen echt gat, maar een getekend gat :). Soit, als je maar begrijpt wat ik bedoel :)

Link naar reactie

Ik had de tekst ondertussen aangepast omdat de volledige illustratie er inderdaad niet direct achter zit. Er zit namelijk een echt gat in de cover. Een tip: koop je boek snel voordat ze beschadigd raken in winkels door dat gat.

Link naar reactie

Als je goed kijkt vind je iets van Flip terug, hoor.

En kijk even goed naar wat er op de grond ligt voor Lucky Luke. Hij was even besluiteloos, denk ik dan.

Titeuf is een tenger mannetje, Cowboy Henk een brede man. Het is dus Cowboy Henk.

En yep, het is XIII.

Blij dat jullie het een mooie cover vinden. Leuk!

Zijn er misschien al plannen om (dit boek) te komen signeren op de boekenbeurs?

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...