hego Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 Als test Atalante 5 Quote Link to comment
Diogenes Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Ziet er goed uit. Hopen dat Silvester dit ergens in de komende 4 jaar ook op de Nederlandse markt kan uitbrengen. Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
blacktiger Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 Is inderdaad één der betere reeksen waar ik op zit te wachten. Quote Link to comment
Diogenes Posted December 1, 2012 Share Posted December 1, 2012 Is inderdaad één der betere reeksen waar ik op zit te wachten. Zover zou ik niet willen gaan. Ik vind het aan de onderkant van middelmatig zitten maar is wel grappig. (mijn mening dan hé) Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Daan Posted December 3, 2012 Share Posted December 3, 2012 Vandaag deze mail van Arcadia in mijn inbox: Beste stripliefhebbers, Het einde van 2012 komt langzaamaan in zicht en het wordt dan ook hoog tijd om onze plannen voor 2013 met jullie te delen! Naar gewoonte doen we ons best om jullie opnieuw een mix van spanning, humor en nostalgie van de bovenste plank te brengen. Bovendien gaan we met Dossier Jan Bosschaert opnieuw van start met de Greyline Artistique-collectie, die de komende jaren nog zeker uitgebreid zal worden met nieuwe dossiers rond andere auteurs met internationale allure. In volgorde van verschijnen mogen jullie in 2013 van ons verwachten: - GREYLINE ARTISTIQUE 1 - Dossier Jan Bosschaert (Jan Bosschaert) - CUPIDO - een vriendinnetje voor Cupido (Malik) - JESSIE JANE - Flirt in Winchester (Mazel) - DE LIBELLENPATROELJE - de hond van de Cisterciënzers (Hardy) - FRANÇOIS JULLIEN - Weense nachten (Martin Jamar) Voor meer info en achtergrondinformatie verwijs ik jullie graag naar onze website www.arcadiastrips.be en de striplink 2013 op http://www.arcadiast...e/striplink.htm (binnenkort beschikbaar) Opgelet: vanaf 2013 wordt de prijs van de luxe editie van de Arcadia Archief albums verhoogd van 69,95 naar 74,95€. Deze prijsstijging geldt ook voor de vroegere titels in deze reeks (inclusief gereserveerde albums die nog niet betaald werden) Een lijst van nog beschikbare albums is steeds verkrijgbaar op aanvraag! Tot binnenkort! Het Arcadia-team Quote Link to comment
Campesino Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 - GREYLINE ARTISTIQUE 1 - Dossier Jan Bosschaert (Jan Bosschaert) Ik neem aan dat nu wel gezegd mag worden dat we Jan verwachten in Gorinchem en Wilrijk. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
stilte Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Staat er hier geeh "h" teveel in de tag? Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
Olsimar Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Staat er hier geeh "h" teveel in de tag? Jah Quote Link to comment
stilte Posted December 7, 2012 Share Posted December 7, 2012 Haha (en nee, da's geen woordspeling), zie nu pas dat ik daar zelf een geweldige blunder beging, helemaal in de war door die "h". Quote I was taught to dream this dream people call human life I was thought to dream Link to comment
shakeitupguy Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Een nieuwe Jeremiah in februari. Quote Link to comment
blacktiger Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Ondanks alle kritiek op zijn werk vind ik Hermann nog steeds één der betere tekenaars, die gewoon zijn ding doet zonder zich al te veel te storen aan iets of iemand. Quote Link to comment
Guest Ik ben niet Hermann Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Hermann is niet één der betere tekenaars, hij is gewoon een érg goede tekenaar, iemand die het tekenen in zijn ogen en in zijn vingers heeft. Hij ziet lijnen die wij niet zien. Hij ziet de tekeningen voor ze op het blad staat, en volgt met zijn potlood alleen maar de lijntjes. Middelmatige tekenaars zien de lijnen pas als ze die hebben getrokken. Hermann ziet ze voor ze er staan. Quote Link to comment
marioboon Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Hermann is niet één der betere tekenaars, hij is gewoon een érg goede tekenaar, iemand die het tekenen in zijn ogen en in zijn vingers heeft. Hij ziet lijnen die wij niet zien. Hij ziet de tekeningen voor ze op het blad staat, en volgt met zijn potlood alleen maar de lijntjes. Middelmatige tekenaars zien de lijnen pas als ze die hebben getrokken. Hermann ziet ze voor ze er staan. Zou je wel mogen verwachten van iemand die al 40-50 jaar bezig is, niet Quote Link to comment
linthout Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Wat is dat voor iets raars op de achtergrond? Een monster? Totaal onduidelijk. Quote Link to comment
blacktiger Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Beste Linthout, waarschijnlijk heb je nog niet echt veel Jeremiah-strips gelezen. Dan zou je weten dat de verhalen zich afspelen ergens na de grote knal waardoor onze huidige wereld er heel anders uitziet. Wat geeft het dan dat een monster of om het even wat er wat anders uitziet. Kan mij geen donder schelen. Quote Link to comment
Timhardt Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Ik heb in elk geval genoeg jeremiah strips gelezen om te weten dat het al lang over is. de enige hermannen die ik nog graag lees zijn die van schemerwoude (hoewel het wshl ook guilty pleasure is, maar ik blijf die zeer goed vinden) Quote Link to comment
linthout Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Beste Linthout, waarschijnlijk heb je nog niet echt veel Jeremiah-strips gelezen. Dan zou je weten dat de verhalen zich afspelen ergens na de grote knal waardoor onze huidige wereld er heel anders uitziet. Wat geeft het dan dat een monster of om het even wat er wat anders uitziet. Kan mij geen donder schelen. Beste Blacktiger, ik heb alle Jeremiah-strips gelezen. Volgens mij komen daar (gelukkig) niet veel monsters in voor. Onze wereld ziet er in die strips wel wat anders uit, maar het blijft steeds herkenbaar. Ik vind dat een monster er als een monster moet uitzien. En niet als iets raar onduidelijk. Toch zeker op een cover. Ik heb trouwens alle strips van Hermann gelezen.. Vroeger was Hermann voor mij de beste tekenaar. Nu is hij nog steeds goed. Maar het gaat achteruit bij elk nieuw boek dat hij maakt... Quote Link to comment
mojo Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Volgens mij is dat een carnavalsmasker op de achtergrond Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
linthout Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Volgens mij is dat een carnavalsmasker op de achtergrond Nu je het zegt, dat zou kunnen, Maar gelukkig heeft Jeremiah zijn (klein) revolvertje mee! Hij gaat 'pang pang' doen en alles komt goed! :lol: Quote Link to comment
Timhardt Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Volgens mij is dat een carnavalsmasker op de achtergrond nu zie ik het ook, nu je het zegt. enfin, dat zegt genoeg he? Quote Link to comment
Swagman Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Speelt zich allemaal af in een "pretpark"/"kermis" zoiets toch. http://vimeo.com/48610077# Hou gewoon van Hermann, maar ik vind dat revolver veel te klein! Had hij Jeremiah nou niet een wat groter wapen in zijn hand kunnen geven/maken? Quote Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien. Link to comment
linthout Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Eerlijk is eerlijk, dat filmpje ziet er vrij goed uit, en zijn revolver is hier ook groter. Ik zal het boek toch maar weer kopen... Quote Link to comment
eddy0001 Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 http://issuu.com/silvesterstrips/docs/silvester_catalogus_2013_jan-feb-mrt Quote Link to comment
Guest ikigami Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 en wat is er nu aan van die doorstart van ikigami? Quote Link to comment
Guest ikigami Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Ik kan op m'n eigen vraag antwoorden met een bericht op Mangaheuvel: Meer Ikigami 06-01-2013 door Koen We beginnen het jaar met goed nieuws want Kana bevestigde dat ze doorgaan met Ikigami. Het 7de volume zal nog dit voorjaar in de winkels liggen en normaal wordt de reeks tot en met het laatste, tiende volume gepubliceerd in het Nederlands. Over de andere reeksen werd nog geen beslissing genomen. Tussen de lijnen lezen wij dat Kana alvast de intentie heeft om door te gaan met NL manga maar dat het lot van hun catalogus eerder in handen van de Japanse rechthebbenden ligt dan dat ze het in eigen handen hebben. Op Mangaheuvel lees je sowieso heet van de naald de nieuwstee ontwikkelingen rond Kana’s beslissingen. Dus, ja: Ikigami keert terug! Quote Link to comment
beus Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 hopelijk gaan ze ook verder met liar game, dat vond ik nog beter Quote Link to comment
Kool Thing Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 hopelijk gaan ze ook verder met liar game, dat vond ik nog beter 2 Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Guest Akiyama-san Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Liar Game en Ikigami zijn twee heel erg verschillende strips. Liar Game legt sterker de nadruk op de redeneringen, het lijkt een alternatief voor Death Note. Ikigami gaat meer over emoties. Misschien is dat ook de reden dat de tekeningen zo verschillen: die zijn in Ikigami veel realistischer getekend dan in Liar Game, waarschijnlijk omdat het in Ikigami nodig is om de emoties van de personages beter en gevarieerder uit te beelden. In Liar Game moet je vooral meeredeneren. Het emotionele aspect is daardoor minder belangrijk. Quote Link to comment
ivo Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Bah Death Note, constant zo'n geleuter over hoe ze moeten redeneren om de redenering van de tegenstrever te kunnen counteren. Maar wacht, wat als die tegenstrever dat zelf ook doet? Enz... Goed voor een paar afleveringen, maar uitgemolken dat dat werd...! Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be Link to comment
Veto Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Op dit album zit ik toch ook wel te wachten moet ik toegeven ! Ik geef toe dat deze reeks nogal sterk ruikt naar 'Léo'-invloeden maar ik vind daar op zich niets mis mee. Laat maar komen dus dit derde album. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
shakeitupguy Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Nog nooit van gehoord of zien liggen. Is wel een mooie cover Quote Link to comment
Kool Thing Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Nog nooit van gehoord of zien liggen. Is wel een mooie cover Dit vond ik ervan. Best aangenaam, niets wereldschokkends. http://www.stripspeciaalzaak.be/PHP/besprekingen/index.php?module=album&id=1722 Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Olsimar Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 Dit lijkt me heel mooi van Saga, maar welke moet ik kiezen? HC (links) of SC (rechts)? Quote Link to comment
Chorasan Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 Persoonlijk vind ik de bovenste (vrouw in zetel) mooier dan de onderste (vrouw prominent in beeld). Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes Link to comment
retep Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 De 500ste topic van de herboren Reep is voor de mensen die het Frans niet machtig zijn en geen illegale downloads op hun iPad willen lezen : http://www.getekende...0-vinland-saga/ Hrrrmm, Vikingen met grote rare ogen, no thank you ! Quote Link to comment
Diogenes Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 Hrrrmm, Vikingen met grote rare ogen, no thank you ! +1 Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Olsimar Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 Hrrrmm, Vikingen met grote rare ogen, no thank you ! +1 Barbaren Quote Link to comment
Campesino Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 In maart verschijnt "jeremiah deel 32" bij uitgeverij Dupuis! Ook dit keer zal er weer een “Stripwinkel Alex versie” zijn! Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Guest Kontiki Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Met als extraatje een Jeremiah-muismat. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Deel 3 komt binnenkort al uit in het Frans. Vond ik 1 van de leukere Fantasy reeksen van het afgelopen jaar. Quote Link to comment
Recommended Posts