Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

3 uren geleden, De Hollander zei:

De aankondigingen van DDB gezien voor het 1e kwartaal 2019, zij vieren hun 10 jarig bestaan uitbundig. Heel veel uitgaven, als dat zo doorgaat dan zal DDB nog de grootste uitgever worden of waren zij dat al?

Er zitten best interessante uitgaven bij. Ben benieuwd!

 

Jammer trouwens dat die U47 niet in SC uitkomt. 

 

Hangt er een beetje van af wat je met ‘de grootste uitgever’ bedoelt.

 

Als ik het mij goed herinner, heeft DDB volgens het stripjaaroverzicht van Stripspeciaalzaak.be in 2017 de meeste titels uitgebracht als je alle labels van Ballon Media apart rekent.

Link naar reactie
Op 2/12/2018 om 13:12, De Hollander zei:

De aankondigingen van DDB gezien voor het 1e kwartaal 2019, zij vieren hun 10 jarig bestaan uitbundig. Heel veel uitgaven, als dat zo doorgaat dan zal DDB nog de grootste uitgever worden of waren zij dat al?

Er zitten best interessante uitgaven bij. Ben benieuwd!

Tja, ik dacht even dat het een overzicht was voor een jaar, maar het is het overzicht van wat er in het eerste kwartaal zal verschijnen. 

 

Het mag van mij wel wat minder. 

Link naar reactie

Previews Angel Wings deel 6 (okt. 2019):

- scène: zomer, 1945: Raleigh Hotel, Miami: Beach, Californië:

AW6-2.jpg
© R. Hugault, dec. 2018

Raleigh Hotel, Miami Beach, 1941:
AW6-2b.jpg

 

- Kawanishi K1K-J "George" en Boeing B-29 "Flying-Fortress":

 

vq1f6q.jpg

© R. Hugault, nov. 2018

 

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
2 minuten geleden, Noël zei:

@Van Ditmar Strips

 

Wanneer verschijnt het door jullie aangekondigde "STRIP , een nieuw maandelijks stripmagazine"?

Zodra wij hem van de uitgever geleverd krijgen, ik zal het aankondigen als we de levering hebben ontvangen en wanneer je hem in de winkels kunt verwachten. Tot nu toe geen levering gehad en wat we niet hebben kunnen we niet leveren. Geduld

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ucc Dolores spreekt me wel aan, deze week in het Frans. Is er al geweten wanneer er een vertaling komt? 

 

 

 

EE615225-4053-4116-81FE-C20958EF333D.jpeg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

20 januari 2019: de derde special, limited edition van ANGEL WINGS deel 5: 

 

vy86yc.jpg

 

Oplage: 250; prijs: € 199,=; porto: € 15,=
Meer details:
- Formaat: king size: 31 x 44 cm.
- Papier: 170 grams
- linnen rug
- boxset (karton)
- 120 pagina's: originele platen plus kleurenversie tegenover
- dossier met schetsen
- interview met Yann en Hugault
- Research en test covers
- 2x Ex-libris gesigneerd door Romain Hugault himself

 

PS

Volledigheidshalve: de albumcover betreft hergebruik, en die Kawanishi N1K-L "George" komt niet in het verhaal voor; collage: 

 

AW5-coll.png

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
1 uur geleden, Aerogi zei:

kweetnie, ik zat hier wel met een smile toen ik het zag

Cameo's in namen of potretten is toch vintage Asterix. Veel daarvan ging verloren in vertaling.

Zelfs in de films zitten ze :

   "bonjour, je m'appelle iténerix, ...et ...j'ai... deux ... messages pour vous"

 

En toch liever een JimmyHendrix dan een Justus Biebus.

 

 

 

Link naar reactie

5 april 2019: TANGUY & LAVERDURE CLASSIC deel 3 "Coups de feu dans les Alpes/Schoten in de Alpen":

 

2mhd192.jpg

ISBN: 978-2205078114 en zwart/wit ISBN: 978-2205078121 © Matthieu Durand, dec. 2018

 

Tevens dit jaar een T&L hommage album ivm 60 jaar T&L (okt. 1959 - okt. 2019), met verschillende tekenaars en scenario van Francis Bergese); bron:  https://www.ligneclaire.info/francis-bergese-2018-76927.html

 

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
6 minuten geleden, Frédéric zei:

Vraagje, weet iemand wanneer Saga Uitgaven deel 2 van Jean van Florette gat uitbrengen.

Het eerste deel dateert al van begin vorig jaar.

Bvd!

In Frankrijk is het tweede deel ook nog niet verschenen. Dus kan Saga dat niet in het Nederlands uitbrengen.

Link naar reactie
38 minuten geleden, olli zei:

Hopelijk gaat Daedalus wel door met de vertaling van deze mooie serie. Wat me wel stoort is de hoeveelheid fouten in de vertalingen....

 

Daar zijn een paar delen van gedaan door een abominabel slechte vertaler die ook Alice Matheson, Red Skin en de eerste delen van Meester-Inquisiteurs om zeep geholpen heeft. Maar zijn laatste vertaling voor Daedalus dateert al van 2017, dus ik denk dat ze het op een gegeven moment wel door hadden.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...