Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

38 minutes ago, Ambreville said:

Die serie doet me enorm denken aan die oude films van Angelique. Zelfde periode. Volop avontuur. Elke aflevering een nieuwe rol.

 

angelique_et_le_sultan01.jpg

 

Jammer dat het einde in zicht komt.

Ha ja! Die films kwamen op de Nederlandse tv toen ik nog jong was (ik zie op imdb dat deze films al uit 1964 komen!) Ik heb er toen wel wat van gezien en ik meen dat ik ze erg leuk vond

Er is trouwens van Rani zelf ook een tv serie gemaakt (https://www.imdb.com/title/tt2039092/?ref_=fn_al_tt_1)
Deze heb ik nooit gezien maar een 6 is niet echt een geweldig cijfer..  Zoals zo vaak is het boek blijkbaar beter 😉

Link naar reactie

DirkCover.thumb.jpg.19f172f17106566cc766071ecd8c653d.jpg

 

Nu mag het verteld worden.

Op 6 maart verschijnt mijn nieuwste strip bij Ballon Media.

Een one shot in opdracht van de vzw Stop Darmkanker om de mensen bewust te maken van en op te roepen voor de preventie van darmkanker. Maar geen nood, het is geen saaie educatieve strip 😉 !

De strip zal trouwens in 4 talen tegelijk verschijnen: Nl, Frans, Engels en de weireldtoal Aantwaarps.

Link naar reactie
9 hours ago, marioboon said:

DirkCover.thumb.jpg.19f172f17106566cc766071ecd8c653d.jpg

 

Nu mag het verteld worden.

Op 6 maart verschijnt mijn nieuwste strip bij Ballon Media.

Een one shot in opdracht van de vzw Stop Darmkanker om de mensen bewust te maken van en op te roepen voor de preventie van darmkanker. Maar geen nood, het is geen saaie educatieve strip 😉 !

De strip zal trouwens in 4 talen tegelijk verschijnen: Nl, Frans, Engels en de weireldtoal Aantwaarps.

prachtig initiatief!!

Link naar reactie
11 uren geleden, marioboon zei:

DirkCover.thumb.jpg.19f172f17106566cc766071ecd8c653d.jpg

 

Nu mag het verteld worden.

Op 6 maart verschijnt mijn nieuwste strip bij Ballon Media.

Een one shot in opdracht van de vzw Stop Darmkanker om de mensen bewust te maken van en op te roepen voor de preventie van darmkanker. Maar geen nood, het is geen saaie educatieve strip 😉 !

De strip zal trouwens in 4 talen tegelijk verschijnen: Nl, Frans, Engels en de weireldtoal Aantwaarps.

Gefeliciteerd!

Link naar reactie
2 minuten geleden, linthout zei:

Interessant! Ik veronderstel dat het boek gratis verdeeld wordt? Of cadeau gegeven wordt als je je darmen laat onderzoeken? 🙂

Hoe raak je er aan?

 

Gewoon, in de stripwinkel naar keuze kopen. :) 

Er zijn wel onderhandelingen bij de associatie van huisartsen gaande en een aantal medische bedrijven hebben een eigen editie besteld.

 

Oh ja, en als je Europees parlementslid bent, krijg je 'm gratis in het Engels.

Link naar reactie
1 uur terug, linthout zei:

OO? dan krijg ik er een gratis! 🙂

Joepie!!! Eindelijk een stripverhaal dat zich richt tot vijftig plussers!!!!!

Tenminste, ik werd  pas uitgenodigd om dit onderzoek te ondergaan vanaf mijn zestigste.

Dan denk ik toch dat dit de belangrijkste groep is die gevaar loopt?

De Europese richtlijn is dat iedereen vanaf 50 zich laat screenen. In Vlaanderen krijgt iedereen die 54 wordt  een gratis zelftest om terug te sturen.

Dat wordt nu afgebouwd naar 50 maar pas binnen een paar jaar.

 

Maar in de apotheker kan je zelf ook die zelftest doen en dat is toch de boodschap die in de strip zit: wacht niet en doe de test.

 

Link naar reactie

Wat een heel belangrijke boodschap is trouwens.

Een zelftest klinkt voor mij alsof je het zelf kunt testen.

Maar dat is het niet. Je stuurt het op en je krijgt een week later een brief.

Alleen: als jullie vijftigplussers willen bereiken is de stripwinkel niet de juiste plaats.

De meeste mensen die een stripwinkel bezoeken zijn jonger en veel jonger.

Hebben jullie ook plannen om bij de juiste doelgroep terecht te komen?

Ik heb ook ergens gelezen dat de hele opbrengst naar onderzoek gaat.

Een zeer goed initiatief dus.

Link naar reactie
18 uren geleden, linthout zei:

Wat een heel belangrijke boodschap is trouwens.

Een zelftest klinkt voor mij alsof je het zelf kunt testen.

Maar dat is het niet. Je stuurt het op en je krijgt een week later een brief.

Alleen: als jullie vijftigplussers willen bereiken is de stripwinkel niet de juiste plaats.

De meeste mensen die een stripwinkel bezoeken zijn jonger en veel jonger.

Hebben jullie ook plannen om bij de juiste doelgroep terecht te komen?

Ik heb ook ergens gelezen dat de hele opbrengst naar onderzoek gaat.

Een zeer goed initiatief dus.

 

De Fec-o-test is die zelftest. Die geeft je een indicatie na 3 dagen of er occult bloed in je stoelgang zit. Als die "positief" is dan ga je best naar de dokter. Een beetje te vergelijken met een zwangerschapstest.

 

Wel, als je de strip niet voor jezelf koopt, dan voor je vader, kameraad, broer, nonkel, tante... kans is groot dat je toch iemand in de doelgroep kent :)

En Luc Colemont doet zo'n 150-200 lezingen per jaar en daar komt de doelgroep dik op af. 

 

Link naar reactie

Bij stom toeval kwam ik de nieuwe cover tegen van het nieuwste deel in de reeks "De jonge jaren van Thorgal" met als titel: De blauwe tand.

Het album ligt op 3 april in de winkels in soft- en hardcover.

 

Korte beschrijving:

Aaricia wordt opgevist door een Arabisch schip en heeft geen keuze: ze moet naar het Land van de Denen… waar de bemanning hoopt de verschrikkelijke Harald met de blauwe tand aan te treffen. Gandalf besluit manschappen te sturen om zijn dochter te zoeken. Zij worden vergezeld door Thorgal. Het wordt allesbehalve een plezierreisje. Verraad, schipbreuk, gevangenschap… Thorgal heeft al zijn kracht en zijn gewiekstheid nodig om zijn geliefde terug te vinden.

 

ISBN SC 9789064212567 € 7,95 BE / € 8,20 NL

ISBN HC 9789064212840 € 15,95 BE / € 16,40 NL

9782803672882.jpg

Meer op onze Facebook pagina.

Link naar reactie
13 hours ago, Van Ditmar Strips said:

Bij stom toeval kwam ik de nieuwe cover tegen van het nieuwste deel in de reeks "De jonge jaren van Thorgal" met als titel: De blauwe tand.

Het album ligt op 3 april in de winkels in soft- en hardcover.

 

Korte beschrijving:

Aaricia wordt opgevist door een Arabisch schip en heeft geen keuze: ze moet naar het Land van de Denen… waar de bemanning hoopt de verschrikkelijke Harald met de blauwe tand aan te treffen. Gandalf besluit manschappen te sturen om zijn dochter te zoeken. Zij worden vergezeld door Thorgal. Het wordt allesbehalve een plezierreisje. Verraad, schipbreuk, gevangenschap… Thorgal heeft al zijn kracht en zijn gewiekstheid nodig om zijn geliefde terug te vinden.

 

ISBN SC 9789064212567 € 7,95 BE / € 8,20 NL

ISBN HC 9789064212840 € 15,95 BE / € 16,40 NL

9782803672882.jpg

Cover is precies van Surhzenko. Is dus het voorlaatste deel.

Link naar reactie

Yep. Dezelfde wereld.

 

FB vertaald uit het spaans

 

Quote

It's official, so I'm pleased to announce that the next title I'll post as a cartoonist will be the 1th of magicians We expand our universe of the lands of Arran. I feel very proud of the team result. The characters are charismatic, within a rich world, and a script that touches the heart, with many surprises, like the ones that have us used to Jean-Luc Istin. Thanks to nanjan for her work to color and editions Soleil for her trust in me.

 

 

 

 

Link naar reactie
11 uren geleden, shakeitupguy zei:

Ik lees dat wel allemaal graag maar het begint wat teveel te worden., zeker omdat daar al vlug 6 delen in het Frans per reeks per jaar verschijnen. 

2

 

Het is zelfs zo erg dat ik met diepe droefenis de eerste 2 delen van Orks en Goblins in SC heb gekocht. Ik was er het hart van in, maar het begint allemaal ferm veel plek in te nemen en ik heb er stilaan te kort. Ik had ook gehoord in De Poort dat deze er ook nog eens zat aan te komen, dus ja... Als er daar in totaal 20 delen per jaar van verschijnen...

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...