Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Op 17/3/2019 om 14:36, Chorasan zei:

Op de Facebook pagina van Daedalus staat dat ze bezig zijn met het afsluitende deel van de Zang van de Vampiers te letteren.

Zomer 2019...

 

Yippie-ka-yee!

echt het einde deze keer? Of komt er nog een cyclus? want ze hebben me al eens liggen gehad met die 3e cyclus... 

Link naar reactie
59 minuten geleden, Aerogi zei:

echt het einde deze keer? Of komt er nog een cyclus? want ze hebben me al eens liggen gehad met die 3e cyclus... 

Ik geloof dat er nog een 4de komt. Als ik me nog goed herinner heeft Kontiki dat hier ooit eens gepost.

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
1 uur geleden, Chorasan zei:

Ik geloof dat er nog een 4de komt. Als ik me nog goed herinner heeft Kontiki dat hier ooit eens gepost.

Dit staat bij deel 18 op de site van Delcourt : "Une fois encore, entrez dans le Mythe avec ce dix-huitième tome de Corbeyran et Richard Guérineau qui concluent magistralement la série devenue en vingt ans un véritable monument de la bande dessinée fantastique. " Vertaling: Nog een keer binnenkomen in de mythe met dit 18de deel door Corbeyran en Gyérineau, die deze serie, die in 20 jaar een waar monument van de fantastische strip is geworden, magistraal afsluiten.

Het is dus duidelijk de afsluiter van de reeks.

Link naar reactie
2 uren geleden, bammar zei:

Dit staat bij deel 18 op de site van Delcourt : "Une fois encore, entrez dans le Mythe avec ce dix-huitième tome de Corbeyran et Richard Guérineau qui concluent magistralement la série devenue en vingt ans un véritable monument de la bande dessinée fantastique. " Vertaling: Nog een keer binnenkomen in de mythe met dit 18de deel door Corbeyran en Gyérineau, die deze serie, die in 20 jaar een waar monument van de fantastische strip is geworden, magistraal afsluiten.

Het is dus duidelijk de afsluiter van de reeks.

Mooi, dan kan ik ruim van te voren beginnen met het herlezen van de reeks. Ik kijk hier al langere tijd naar uit. Dit is echt wel een hele mooie serie.

Link naar reactie

cover_france_poets_light.thumb.jpg.c87a569212ae30a225e7d72a7a520338.jpg

 

Album is gepland voor Breda, midden september. Even een copy paste van het bijbehorende persbericht:

 

Dit najaar begint HUM! met de vertaling van een nieuwe reeks: Louise Petibouchon.

 

Louise is een jonge, ambitieuze inspecteur van de politie in het Franse Limoges van de jaren ‘60. De strip ademt de sfeer van de albums van Guus Slim en de auteurs maken er dan ook geen geheim van dat de strip een hommage is aan Maurice Tillieux.

 

Echter… de naam “Louise Petibouchon” is wel erg Frans en daarom zal ze een Nederlandse naam moeten krijgen.

 

Wie helpt ons met de perfecte naam voor deze stripheldin? De winnaar van deze wedstrijd krijgt de luxe hardcover editie van het eerste deel uit deze reeks, naamsvermelding in het colofon en nog een goody bag met HUM-albums!

 

Stuur jouw suggestie, eventueel met tekst en uitleg, naar: erik@uitgeverijhum.nl

De wedstrijd loopt tot 15 juni 2019…

 

Exlibris-RVB.thumb.jpg.cfbc589d6b89704703444ceed68f4a1d.jpg

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...