Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

14 uren geleden, Chorasan zei:

Hopelijk wordt dit niet de definitieve cover. Een milliseconde na deze crash zijn beide personen op de cover morsdood...

Ja, ook op Franse forums kritiek op deze voorlopige cover. Zou dan Hugault's slechtste cover ooit zijn. 

edit

Update: de uitgever Paquet kent deze cover niet.

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Er komt volgens de facebook -pagina van DDB nog een nieuwe "Solo" uit bij hen van Oscar Martin, en Alvaro Iglesias Sanches (Solo Fortuna) maakt nog een verhaal in een nieuwe spin-off...

 

 

Die van Martin zal dan deze zijn van 80 pagina's...

 

 

 

9782413009214_cg.jpg

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

De 2de cyclus van "De buitengewone reis" zal ook worden vertaald door DDB, ergens in 2020. Dit zou enkel gebeuren mits de eerste cyclus voldoende verkocht, wat dus blijkbaar het geval is.

 

Daar ben ik alvast heel blij mee, ik hou wel van die tekenstijl met die grote ogen.

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Als Verlinden zo doorrookt zoals in het tekeningetje, dan zitten er niet al teveel albums meer in het verschiet...

(Strip)tekenaars...feitelijk wel een ongezond beroep...:e011:

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
On 7/15/2019 at 8:57 PM, Suske said:

Volgens mij is het Tome op de tekening en niet Dan Verlinden.

Inderdaad. Maar omdat de tekening een tekenaar en Dan Verlinden de tekenaar is van Soda, vernoemde ik Dan verlinden.

Link naar reactie
Op 15/7/2019 om 20:57, Suske zei:

Volgens mij is het Tome op de tekening en niet Dan Verlinden.

Natuurlijk is het Tome. 

Die moet met het pistool tegen het hoofd gedwongen worden om eindelijk eens aan het werk te gaan.  

Warnant en Gazotti waren het wachten al beu en nu is Dan Verlinden aan de beurt.  

Link naar reactie
7 minuten geleden, De Hollander zei:

Schitterende cover. Ik kijk er naar uit. Zal waarschijnlijk nog wel even duren. Daedalus geeft zoveel uit en geeft nieuwere reeksen vaak de nodige voorrang. Zie bijvoorbeeld de serie Bloodhorne, in nog geen half jaar 4 delen. Ik blijf daar moeite mee hebben. 

SSZ op 13 juni 'Daedalus blijft in de komende maanden haar belofte nakomen om vertaalachterstanden bij te benen, zie ook dit lijstje.'zie SSZ')? BloodBorne is de lancering van comics voor Daedalus en daarmee de snelle uitgave.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 17/7/2019 om 14:43, Kameraad Mauser zei:

Inderdaad. Maar omdat de tekening een tekenaar en Dan Verlinden de tekenaar is van Soda, vernoemde ik Dan verlinden.

Waarom zou dat geen tekening van een scenarist kunnen zijn? Een groot deel van de stripscenaristen tekent zijn scenario's.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...