Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Evenals vorig jaar met ANGEL WINGS deel 5, is nu deel 6 ook uitgesteld. En wel van 23 oktober naar 27 november. Release van de vertaling zal dus ook wel weer in 2020  zijn...

 

En evenals vorig jaar valt verzending dan weer in de drukke kerstperiode, met kans op beschadigingen en zoekraken.

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
Op 21/9/2019 om 16:40, esteban² zei:

Mag ik aanvullen dat ik daar zelf op 't eerste zicht eerst een jongen in zag?  Een DiCaprio-achtig type van 20 jaar geleden.  Overigens nog steeds een compliment, het is een mooie persoon, welk geslacht dan ook.  Knap werkje.

Dat kan wel kloppen. Looks vermoedelijk tbv deze situatie (preview):

 

mattheo.jpg

 

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
17 minuten geleden, Waldorf zei:

Het is een leuke reeks, maar ik denk dat ik de eerste delen gekocht heb toen ik nog een korte broek droeg. En ondertussen ben ik er 42. Deel tien is er nog steeds niet. 

Hmmm. Deel 1 kwam uit in 2001 in het Frans.  Deel 12 in 2016. Eigenlijk een traag maar vrij normaal ritme. Maar jammer genoeg compleet verneukt door Arboris.

Je hebt wel vrij lang gewacht met lange broeken.

 

Ik zie nu net dat er in 2002 al een toneelopvoering is geweest. Daarvan is later een gratis bijlage gemaakt en verdeeld met de albums.

Couv_102412.thumb.jpg.427eaacc0b6c1604a31b33941ecd8e07.jpg

 

 

 

Link naar reactie
10 uren geleden, esteban² zei:

 

 

Sabels en Galjoenen, deel 10.  Deze strips zijn mij eerlijk gezegd ontgaan.  Wel benieuwd geworden hiernaar.  Deze vertaling staat op de planning bij Arboris.

Aanrader, ook al is deel 10 er nog steeds niet. Benieuwd wie er gaat winnen trouwens: Arboris of JRR Martin met Winds of Winter.

Link naar reactie
21 minuten geleden, Tanuki zei:

Aanrader, ook al is deel 10 er nog steeds niet. Benieuwd wie er gaat winnen trouwens: Arboris of JRR Martin met Winds of Winter.

Hier had een like knop moeten staan met zo'n smiley :) Ik denk dat het een fotofinish gaat worden. Alhoewel JRR ons meer kan verrassen, en de franstaligen hier al liggen ;)

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...