Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

6 hours ago, Hardcover said:

Verwacht van one-shot Western  Jusqu'au dernier / Tot de Laatste echter wel meer (maar is nog niet voor te bestellen)...

 

Als het Frans geen probleem is zou ik toch voor de franstalige groot formaat versie gaan. De kleuren zijn veel veel mooier door het gebruikte papier in die groot formaat versie. En dat voor maar 30 euro.

 

9782818967959.jpg

 

Link naar reactie

@Mask. Klopt! Bedankt voor de tip, maar ook al kort na verschijnen: "stock épuisé".

 

a6bdfbe015c2443f9cb13de1f93840628069572e...Tot de Laatste

 

Wat minder goed loopt zijn blijkbaar de grand-format albums van Angel Wings. Op de Duitse Amazon werden ze onlangs voor € 29,90 aangeboden ipv € 35 plus portovrij. Ik heb ze altijd voorbesteld bij Amazon.fr in de veronderstelling dat ze snel uitverkocht zullen zijn. Vorig jaar was het nog spannend omdat de in de Kerstperiode verstuurde grand-format vertraagd en beschadigd arriveerde en of nog een vervangend exremplaar verstuurd kon worden. Helaas wordt ook dit jaar in de Kerstperiode de grand-format verstuurd. Arriveert ie nog voor Kerst en vooral: ditmaal geen transportschade?

Oplage wordt 2.500 ipv voorheen 3.000.

 

AW6-banner.jpg...Angel Wings #6

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
Op 29/11/2019 om 09:35, Mask zei:

In de Fnac in Brussel ligt er alvast nog een hele hoop en je kan ze ook nog online kopen. Ik veronderstel dat je ze in de stripwinkels ook nog wel zal vinden.

 

https://www.fr.fnac.be/a13684004/Jusqu-au-dernier-Edition-luxe-Histoire-complete-Jerome-Felix#omnsearchpos=2

Bedankt voor deze tip!

 

Trouwens, de grand-formats van Angel Wings lopen daarentegen niet zo goed. Deel 5 (met bonus) wordt nu op Amazon.de voor € 26,97 ipv € 35,= aangeboden, en is zelfs portovrij:  https://tinyurl.com/s9ffvaa

Van het op handen zijnde 6e grand-format deel is de oplage zelfs teruggebracht van 3.000 naar 2.500 (en de bonus stelt dit keer ook niet veel voor (poster met tig vouwen).

 

*************************************************************************************

 

Februari 2020 bij Saga:

 

Tot-de-Laatste-HC-NL.jpg

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
2 uren geleden, linthout zei:

Hij kruipt omhoog, want hij moet er een goed zicht op hebben voor hij schiet.

En daarna schiet hij. Vervolg in volgende deel.

Domste strip ooit.

Een sniper die naar een goed zichtbaar uitkijkpunt gaat van waar hij niet vlot weg kan en zelf een open doel is? Het bloed van Hendrik VIII is toch wel stevig verdund.

 

 

 

Link naar reactie
6 uren geleden, linthout zei:

Domste strip ooit.

Lijkt wel een stripversie van The bold and the beautiful zoals je het hier vertelt: toen ik vroeger bij mijn lief thuis kwam stond dat altijd op en moest ik meekijken. Als je tien afleveringen had gemist was in de elfde dezelfde scene nog altijd bezig.

Link naar reactie
On 12/4/2019 at 4:58 PM, Tanuki said:

Lijkt wel een stripversie van The bold and the beautiful zoals je het hier vertelt: toen ik vroeger bij mijn lief thuis kwam stond dat altijd op en moest ik meekijken. Als je tien afleveringen had gemist was in de elfde dezelfde scene nog altijd bezig.

Als grote fan zijnde sinds het verschijnen van deel 1 dan toch met XIII gestopt dit jaar en de laatste 2 albums links laten liggen.

De laatste delen boeiden me totaal niet meer. 

Link naar reactie
2 uren geleden, sanderg zei:

ik ben gestopt na het laatste deel van Van Hamme... verstandig, zo is gebleken:-)

Wel, je begint met iemand zonder geheugen, ... die blijkt uiteindelijk een nazaat te zijn van Hendrik VIII van Tudor en van the Virgin Queen. Dan zit er toch niets onwaarschijnlijks in het verhaal ;)  In het algemeen, zodra een serie te ver afdwaalt van zijn originele premisse, dan gaat het om zeep. Bij Thorgal had ik dat toen er goden en kaboutertjes begonnen rond te huppelen. Bij Largo Winch heb ik dat niet omdat die braaf binnen zijn context blijft.

 

 

 

Link naar reactie

SSZ: Op 21 februari start Daedalus met de ambitieus opgezette fantasyreeks De 5 Rijken in hardcover (februari) en softcover (maart). "Ambitieus" als in een reeks van maar liefst 30 albums, verdeeld over 5 cyclussen van elk 6 albums met 3 te verschijnen albums per jaar. De personages zijn antropomorfe dieren.

5 terres 1.jpg

5 terres 2.jpg

5 terres 3.jpg

Link naar reactie
13 uren geleden, shakeitupguy zei:

Als grote fan zijnde sinds het verschijnen van deel 1 dan toch met XIII gestopt dit jaar en de laatste 2 albums links laten liggen.

De laatste delen boeiden me totaal niet meer. 

Same here. In 1 jaar tijd heb ik de stekker getrokken uit Largo Winch en XIII... Vroeger keek ik nochtans elke keer uit naar een nieuw album van deze reeksen. 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
Op 6/12/2019 om 17:50, bammar zei:

SSZ: Op 21 februari start Daedalus met de ambitieus opgezette fantasyreeks De 5 Rijken in hardcover (februari) en softcover (maart). "Ambitieus" als in een reeks van maar liefst 30 albums, verdeeld over 5 cyclussen van elk 6 albums met 3 te verschijnen albums per jaar. De personages zijn antropomorfe dieren.

5 terres 1.jpg

5 terres 2.jpg

5 terres 3.jpg

30 delen in 10 jaar tijd. 

Puf, dat is wel weer een hele rit. Benieuwd of die cyclussen afgeronde verhalen bevatten, met 6 delen in 2 jaar en een afgerond verhaal zie ik er nog wel brood in. Ik ben benieuwd.

Link naar reactie

image.thumb.png.6c8446381adf38d3bd66a90f1715a3d2.png

 

Uitgeverij HUM! zal Inspecteur Bayard album per album vertalen.  Wat een geweldig nieuws!  Het was één van mijn grote favorieten uit het S&W Weekblad en ik was verzot op de tekenstijl.  Toen ik daar in de laatste jaren naar vroeg, werd de kans als onbestaande afgedaan.  Nochtans, dacht ik zo, de populariteit van SCHWARTZ in beschouwing genomen, moet het toch een publiek kunnen vinden?  Enfin, hij komt er dus aan vanaf 2020.  Al zou het blijkbaar niet meer Inspecteur Sleutels gaan heten ...

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
3 uren geleden, eriktex zei:

Er is nog niks besloten over de naam. Het zou ook gewoon Bayard kunnen blijven, die naam is in de Duitse vertaling ook overgenomen.

 

Veel mensen kennen Sleutels niet meer zou ik zeggen. 

 

Bayard is ook een knipoog naar de originele franse uitgever: éditions Bayard.

 

Toen ik hier op het forum over Sleutels begon in een bepaalde thread, bleek anders wel dat er net wél veel mensen waren die hem nog kenden. :) Bleek ook elders al.  Een belangrijk deel van de doelgroep, denk ik.  Mocht het Bayard blijven, heb ik daar vrede mee.  Dat zou een logische keuze zijn.  Maar ik hoop stiekem wel nog steeds op Sleutels. Volgens SSZ is die laatste uitgesloten. Als het maar geen gevalletje Beaufort gaat worden.  Deze inspecteur had zijn Nederlandstalige naam al.

De Stripspeciaalzaak: 

 

Quote

Het is nog niet zeker dat Uitgeverij HUM! de reeks uitbrengt onder de reeksnaam Inspecteur Bayard. Het is niet ondenkbaar dat er, in navolging van Kitty Beaufort, naar een nieuwe naam wordt gezocht. Inspecteur Sleutels is al bij voorbaat uitge-heu-sloten.

 


En voor de duidelijkheid, ik kan in ieder geval niet wachten om eindelijk zijn andere avonturen te kunnen lezen! 👍

 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Op 18/12/2019 om 15:45, Fonske zei:

Zeer leuk dat Hum dit uitgeeft, een toppertje zogezegd!

 

Zelf zou ik de voorkeur geven dat het net zoals het in het Frans is verschenen.


4 delen Integraal met alle extra's, dat zou zeker een meerwaarde aan de serie en auteur geven!

 

Maar misschien is dat wel niet haalbaar.

Daar hoopte ik eigenlijk ook op, die integrales zouden mooi geweest zijn.  Maar eigenlijk ben ik gewoon al blij dat de reeks überhaupt verschijnt, die mogelijkheid werd door degenen die er wat thuis in zijn als redelijk onbestaande afgedaan.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...