Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

26 minuten geleden, Hardcover zei:

De hele scène is bizar:  

1. Buck Danny en de Sea-Dart piloot liggen nog in het water, terwijl het vliegtuig al aan de kraan hangt...
2. Zelfs als zou de piloot bewusteloos zijn, zou Buck Danny gemakkelijk het drijfvest van de piloot hebben kunnen activeren  (welke in die tijd nog niet automatisch werd opgeblazen), in plaats daarvan om met moeite te proberen zijn (droge) hoofd boven water te houden...

Scenarist van dit album is de piloot Fred. Zumbiehl; hij zou beter moeten weten... De creatieve teams van doorgeef-strips doen maar wat... als het maar geld oplevert!

Ben je nu bezig over een strip of een item uit het nieuws.....geef mij dan toch maar het stripwereldje om even uit het echte leven te kunnen stappen en te relaxen en niet alles in vraag te stellen.

 

Link naar reactie
7 minuten geleden, bammar zei:

Ben je nu bezig over een strip of een item uit het nieuws.....geef mij dan toch maar het stripwereldje om even uit het echte leven te kunnen stappen en te relaxen en niet alles in vraag te stellen.

 

Zo is dat. Die scene waar Buck Danny op een zeepaardje stapt om uit het water te geraken en met zijn blote handen zijn kleding droogstoomt is helemaal niets om je druk over te maken. 😁

Link naar reactie
2 uren geleden, Hardcover zei:

De hele cover-scène is bizar:  

1. Buck Danny en de Sea-Dart piloot liggen nog in het water, terwijl het vliegtuig al aan de kraan hangt...
2. Zelfs als zou de piloot bewusteloos zijn, zou Buck Danny gemakkelijk het drijfvest van de piloot hebben kunnen activeren  (welke in die tijd nog niet automatisch werd opgeblazen), in plaats daarvan om met moeite te proberen zijn (droge) hoofd boven water te houden...

Scenarist van dit album is de piloot Fred. Zumbiehl; hij zou beter moeten weten... De creatieve teams van doorgeef-strips doen maar wat... als het maar geld oplevert!

Misschien is de piloot uitgegleden bij het instappen vanaf de onderzeeër en bewusteloos geraakt. Buck zijn haar zit natuurlijk stijf van de gel en in San Diego is het behoorlijk heet het hele jaar door weet ik uit ervaring.  En ach, er zijn wel meer covers die realistisch gezien niet kloppen maar daar malen we toch niet om......

Link naar reactie

De nieuwe Gomont, benieuwd of Sherpa dit na  Malaterre (volgens hun gegevens 'in opmaak' en pas gepland voor 2021) ook oppikt:

 

9782505083603-couv.jpg

 

18 april 1955: Albert Einstein blaast zijn laatste adem uit. Een groot verlies voor de wetenschap, maar voor zijn autopsie-arts, Thomas Stolz, is het een buitenkans. Hij steelt de hersenen van de wetenschapper. Als hij de geheimen en mysteries van Alberts brein kan doorgronden en blootleggen, zal ook hij eeuwige roem vergaren. 

 

Er is één probleem: het lichaam van Einstein achtervolgt hem!

 

Zonder hersenen blijft Albert bewegen, lopen en zelfs praten. En hij is bijzonder enthousiast over het macabere studieproject van zijn autopsie-arts. ‘Briljant idee, we gaan dit samen doen,’ zegt hij tegen Stolz. 

 

Maar waar verricht je ongezien en ongemerkt een onderzoek naar de werking van neuronen, als de FBI je op de hielen zit?

 

362187642_Screenshot2020-09-08at08_58_31.thumb.png.18cb0e2ca5f1b16d13cbecf818b52f8a.png

616419162_Screenshot2020-09-08at08_57_08.thumb.png.53d075b328614737d6c8f32471805a6b.png

 

Link naar reactie

Heel veel mensen bestelden de Stripweb-versie meerdere malen, soms tot 4 ex.

Gezien de beperkte oplage van 199 ex. gaan we die dus niet allemaal kunnen leveren.

Vaste Stripweb klanten die 1 exemplaar bestelden hebben hun bestelling normaal reeds ontvangen.

Vandaag worden alle andere klanten die meerdere exemplaren bestelden op de hoogte gebracht via mail omtrent hun bestelling.

Normaal gezien zullen ook deze mensen morgen 1 exemplaar ontvangen.

Link naar reactie
29 minuten geleden, Stripweb.be zei:

Heel veel mensen bestelden de Stripweb-versie meerdere malen, soms tot 4 ex.

Gezien de beperkte oplage van 199 ex. gaan we die dus niet allemaal kunnen leveren.

Vaste Stripweb klanten die 1 exemplaar bestelden hebben hun bestelling normaal reeds ontvangen.

Vandaag worden alle andere klanten die meerdere exemplaren bestelden op de hoogte gebracht via mail omtrent hun bestelling.

Normaal gezien zullen ook deze mensen morgen 1 exemplaar ontvangen.

Pppfff

is al tijdje bezig dat : van beperkte uitgaves 

vlug meerdere HC vooraf bestellen en dan direct door verkopen op de catawiki en meestal flinke wist op maken .

want als ik lees 4 exempl dat is echt niet meer voor eigen collectie .

 

 

Link naar reactie
1 hour ago, belgiumdog said:

Pppfff

is al tijdje bezig dat : van beperkte uitgaves 

vlug meerdere HC vooraf bestellen en dan direct door verkopen op de catawiki en meestal flinke wist op maken .

want als ik lees 4 exempl dat is echt niet meer voor eigen collectie .

 

 

Meerdere exemplaren bezitten kan handig zijn als je strips op een onhandige manier in bad leest :-p

Link naar reactie
3 uren geleden, Stripweb.be zei:

Heel veel mensen bestelden de Stripweb-versie meerdere malen, soms tot 4 ex.

Gezien de beperkte oplage van 199 ex. gaan we die dus niet allemaal kunnen leveren.

Vaste Stripweb klanten die 1 exemplaar bestelden hebben hun bestelling normaal reeds ontvangen.

Vandaag worden alle andere klanten die meerdere exemplaren bestelden op de hoogte gebracht via mail omtrent hun bestelling.

Normaal gezien zullen ook deze mensen morgen 1 exemplaar ontvangen.

Ik heb mijn exemplaar vorige week ontvangen :e005: 

Link naar reactie
Op 24/8/2020 om 19:21, kurt cassauwers zei:

Hier ook reclame maken voor mijn nieuwe uitgave "AMA", met een preview!

 

Japan 1954 ergens langs de kust wordt een gevechtsvliegtuig van de Us navy neergehaald en belandt in het duikgebied van een jonge ama. Deze ama (Japanse parelduikster) is ook geen Japanse , dus dit is nog een mysterie dat opgelost moet worden.

Ama cover2.jpg

Pag1-2.jpg

Pag2-2.jpg

Pag3-2.jpg

Leuk verhaal Kurt en dito tekeningen.

 

Wel een puntje vind ik de documentatie voor het vliegkampschip 'USS Forrestal'  (CV-59):

 

in het eerste plaatje op blz 12 is het een schip van de Lexington-klasse (CV-2 & CV-3: vooroorlogse schepen) (met deknummer 9: behoort bij USS Essex, Essex-klasse)

 

Bij 2e plaatje volkomen fictief schip dat gespiegeld is: bovenbouw (eiland) altijd aan de rechterzijde (stuurboord) en landingsdek derhalve aan bakboord.

 

Vanaf blz 20 wel een scheepstype dat dicht in de buurt komt van genoemd schip.

 

Maar ach, een kniesoor misschien....Martin Lodewijk tekende ook een redelijk fictieve versie de 'Karel Portier' ....haha

Link naar reactie
Op 24/8/2020 om 19:21, kurt cassauwers zei:

Hier ook reclame maken voor mijn nieuwe uitgave "AMA", met een preview!

 

Japan 1954 ergens langs de kust wordt een gevechtsvliegtuig van de Us navy neergehaald en belandt in het duikgebied van een jonge ama. Deze ama (Japanse parelduikster) is ook geen Japanse , dus dit is nog een mysterie dat opgelost moet worden.

Ama cover2.jpg

 

 

De preview ziet er erg goed uit. Ook een aangename inkleuring.

Is dit een one-shot of een mogelijk begin van een reeks?

 

Link naar reactie
50 minuten geleden, Ambreville zei:

Die duimen laten streepjes plastic achter. Daarom moet je minstens 10 hardcovers kopen.

Ik ga er geen nieuw topic over openen maar dat lezen in bad is wel een dingetje. Ik lees graag in bad en veel strips zijn luchtig genoeg om als badgenoot te dienen. Maar dan zegt dat stomme innerlijke stemmetje dat dat 'zonde' is. Misschien moeten er meer goedkope badedities komen in plaats van dure hc's.

Link naar reactie
10 uren geleden, Stripweb.be zei:

Heel veel mensen bestelden de Stripweb-versie meerdere malen, soms tot 4 ex.

Gezien de beperkte oplage van 199 ex. gaan we die dus niet allemaal kunnen leveren.

Vaste Stripweb klanten die 1 exemplaar bestelden hebben hun bestelling normaal reeds ontvangen.

Vandaag worden alle andere klanten die meerdere exemplaren bestelden op de hoogte gebracht via mail omtrent hun bestelling.

Normaal gezien zullen ook deze mensen morgen 1 exemplaar ontvangen.

Ik heb een mail gehad met volgende:

32aca33d-281d-4f39-876f-3ce5362d6240.thumb.jpg.d52e2f30a58cb0d16e39efb4584a7a41.jpg

En heb dan ook 2 exemplaren besteld, eentje voor mezelf en als cadeau voor mijn petekind. Hopelijk is hij niet ontgoocheld???

Link naar reactie

Er staat wat er staat: "normaal gezien" krijg je 1 exemplaar. Misschien vallen petekinderen onder de niet-normale gevallen, maar ik denk het niet. Dus ik zou gewoon een sc naar de boekbinder brengen, leren bandje erom, uniek exemplaar, klaar.

 

Of anders:

https://www.marktplaats.nl/a/boeken/stripboeken/m1597190553-roodbaard-gehangen-maar-niet-dood-luxe-met-prent.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Link naar reactie

Dus een ontgoocheld petekind, die uitkeek naar een nieuwe Roodbaard. Zal mij dan maar een gewone kopen en hem de gelimiteerde uitgave bezorgen. Maar het album is niet eens genummerd???

 

Ik versta natuurlijk hun manier van werken, maar het antwoord die ik kreeg klinkt voor mij als 'niet' klant allesbehalve belovend.

Hun vaste klanten krijgen voorrang ...

Als ze mij niet de korting kunnen geven die ik in mijn vaste stripzaak heb zal ik daar dan ook alleen de 'speciallekes' proberen te bestellen met kans dat ik er geen heb.

 

De tijd dat ik alles kocht wat er mij interesseerde (en dat was veel) is allang voorbij, ik zal er niet van wakker liggen.

Link naar reactie
1 uur geleden, $tripofiel zei:

Dus een ontgoocheld petekind, die uitkeek naar een nieuwe Roodbaard. Zal mij dan maar een gewone kopen en hem de gelimiteerde uitgave bezorgen. Maar het album is niet eens genummerd???

 

Ik versta natuurlijk hun manier van werken, maar het antwoord die ik kreeg klinkt voor mij als 'niet' klant allesbehalve belovend.

Hun vaste klanten krijgen voorrang ...

Als ze mij niet de korting kunnen geven die ik in mijn vaste stripzaak heb zal ik daar dan ook alleen de 'speciallekes' proberen te bestellen met kans dat ik er geen heb.

 

De tijd dat ik alles kocht wat er mij interesseerde (en dat was veel) is allang voorbij, ik zal er niet van wakker liggen.

Voor iemand die beweert dat hij eigenlijk niet veel meer aanschaft en alleen voor 'speciallekes' op de eerste rang wil zitten zou het me verbazen dat je een extra exemplaar van ze toegeschoven krijgt. Ik schrik ervan dat dit bovendien gepaard gaat met een dreigement omtrent te verkrijgen korting. Alsof dat een verworven recht is... Niet sjiek.

Link naar reactie
45 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Voor iemand die beweert dat hij eigenlijk niet veel meer aanschaft en alleen voor 'speciallekes' op de eerste rang wil zitten zou het me verbazen dat je een extra exemplaar van ze toegeschoven krijgt. Ik schrik ervan dat dit bovendien gepaard gaat met een dreigement omtrent te verkrijgen korting. Alsof dat een verworven recht is... Niet sjiek.

Tenzij de post werd gewijzigd kan je daar toch moeilijk een dreigement in lezen???

En een recht is het misschien niet, maar op een of andere manier kan je toch bij elke ssz korting krijgen of verdienen...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...