Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Tijdje geleden gelezen op de Facebookpagina dat deel 4 van magiërs in de kronieken van Arwan het laatste deel zou zijn. Ik vond niet onmiddellijk verdere info hierover op Franse sites, maar kijk, op de facbookpagine van Jean-Luc Istin prijkt sinds kort de cover van het 5de deel:

 

Mages - Tome 5.jpg

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
3 uren geleden, Chorasan zei:

Tijdje geleden gelezen op de Facebookpagina dat deel 4 van magiërs in de kronieken van Arwan het laatste deel zou zijn. Ik vond niet onmiddellijk verdere info hierover op Franse sites, maar kijk, op de facbookpagine van Jean-Luc Istin prijkt sinds kort de cover van het 5de deel:

 

Mages - Tome 5.jpg

Was inderdaad aangekondigd als 4-delige subreeks van de werelden van Arran. Maar door het succes gaan ze toch nog verder.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
4 minuten geleden, kbellon zei:

Was dit wat de moeite?

Het genre trekt mijn aandacht, maar bij het doorbladeren leek het me wat te generic/één uit een dozijn.

Daarom tot nu toe links laten liggen.

Maar het blijft wel mijn aandacht trekken als ik er iets van zie passeren.

 

Geen idee. Ik heb het ook nog niet gelezen.

Al zit het wel goed met het tekenwerk.

 

afbeelding.png.c3086e5363bb8535d7f786e265b6214b.png

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
52 minuten geleden, Timhardt zei:

Hoe fantastisch ziet dit er niet uit zeg. 

Na een dikke 35 jaar gaan we eindelijk het slot kunnen lezen!

 

Ps. het volgende gaat Kobijn zijn, ik voel het gewoon!

land.png

 

Is het alles of niets?

Ik heb vooral interesse in die wat door Vicomte is getekend.

Link naar reactie
2 uren geleden, Timhardt zei:

Hoe fantastisch ziet dit er niet uit zeg. 

Na een dikke 35 jaar gaan we eindelijk het slot kunnen lezen!

 

Ps. het volgende gaat Kobijn zijn, ik voel het gewoon!

land.png

Jaloers, helaas zijn dergelijke uitgaven voor mij te duur. 

Had ik de serie nog niet in de kast staan, dan was het misschien nog te doen, maar voor de laatste 2 delen 175 euro betalen, dat weiger ik. 

Link naar reactie
2 uren geleden, cinco zei:

 

Is het alles of niets?

Ik heb vooral interesse in die wat door Vicomte is getekend.

ik weet dat ik hier (bijna) alleen mee sta, maar het scenario van Makyo blijft helemaal overeind tot waar ik las (deel 15).

Bovendien heb ik een zwak voor én Vicomte én Herenguel én Faure. De illustere onbekende Laval (tekenaar van de laatste cyclus) kon ik ook wel smaken).

Link naar reactie
16 minuten geleden, De Hollander zei:

Jaloers, helaas zijn dergelijke uitgaven voor mij te duur. 

Had ik de serie nog niet in de kast staan, dan was het misschien nog te doen, maar voor de laatste 2 delen 175 euro betalen, dat weiger ik. 

je kan de eerdere delen ook van de hand doen, zoals ik, ving op catawiki toch nog 110 euro ofzo, dan heeft zo'n box met alles erin toch ineens een heel ander prijskaartje.

Link naar reactie

Het ziet er een prachtige uitgave uit en als ik de eerdere delen nog niet had, zou ik dit wel kopen, ook al is het een serieus bedrag om in 1 keer neer te tellen. Ik hoop dat mijn (strip)bib de box aankoopt zodat ik alsnog het einde kan lezen (of ik moet mijn Frans nog eens oefenen).

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
13 uren geleden, lukoste zei:

Ken de reeks niet. Van "Balade au bout du monde" naar "Het land van langvergeten" lijkt een serieuze sprong. Welk verhaal schuilt er achter die vertaling?

Het 'echte' verhaal achter die vertaling ken ik niet, maar de Nederlandse titel dekt de lading wel en zit in dezelfde sfeer als de originele Franse titel.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Op 11/3/2021 om 14:01, Timhardt zei:

Of een mooie integrale van The last man van Vives.

Of een mooie integrale van As van de Katharen van Jarbinet.

 

2 erfzondes, dat die nog niet in een integrale ultieme uitvoering zijn gegoten.

Last man? Een boek van 2500 pagina's dan? Nee, 3000 pagina's...

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...