djkeos Posted January 24, 2021 Posted January 24, 2021 In productie bij Arboris: De complete Tanguy en Laverdure 10 (HC en LUXE, release gepland voor maart/april) Quote
eriktex Posted January 24, 2021 Posted January 24, 2021 Dit voorjaar in de winkels: Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl
Yncke Posted January 25, 2021 Posted January 25, 2021 10 hours ago, eriktex said: Dit voorjaar in de winkels: Quote yncke.be
esteban² Posted January 25, 2021 Posted January 25, 2021 Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Chorasan Posted January 25, 2021 Posted January 25, 2021 Solo Legatus 2 voor het tweede kwartaal 2020 volgens DDB. Daar ben ik heel blij om... Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes
Chorasan Posted January 30, 2021 Posted January 30, 2021 Tijdje geleden gelezen op de Facebookpagina dat deel 4 van magiërs in de kronieken van Arwan het laatste deel zou zijn. Ik vond niet onmiddellijk verdere info hierover op Franse sites, maar kijk, op de facbookpagine van Jean-Luc Istin prijkt sinds kort de cover van het 5de deel: Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes
bammar Posted January 30, 2021 Posted January 30, 2021 3 uren geleden, Chorasan zei: Tijdje geleden gelezen op de Facebookpagina dat deel 4 van magiërs in de kronieken van Arwan het laatste deel zou zijn. Ik vond niet onmiddellijk verdere info hierover op Franse sites, maar kijk, op de facbookpagine van Jean-Luc Istin prijkt sinds kort de cover van het 5de deel: Was inderdaad aangekondigd als 4-delige subreeks van de werelden van Arran. Maar door het succes gaan ze toch nog verder. Quote
Chorasan Posted February 13, 2021 Posted February 13, 2021 2 uren geleden, alexjodo zei: deel 9 Dju, dacht even dat het om een integrale ging. Doodjammer dat er maar 4 vertaald zijn geraakt... Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes
cinco Posted February 13, 2021 Posted February 13, 2021 groot onrecht dat dit nooit verder vertaald is geworden Quote
kbellon Posted February 14, 2021 Posted February 14, 2021 2 uren geleden, cinco zei: later dit jaar: Was dit wat de moeite? Het genre trekt mijn aandacht, maar bij het doorbladeren leek het me wat te generic/één uit een dozijn. Daarom tot nu toe links laten liggen. Maar het blijft wel mijn aandacht trekken als ik er iets van zie passeren. Quote
cinco Posted February 14, 2021 Posted February 14, 2021 4 minuten geleden, kbellon zei: Was dit wat de moeite? Het genre trekt mijn aandacht, maar bij het doorbladeren leek het me wat te generic/één uit een dozijn. Daarom tot nu toe links laten liggen. Maar het blijft wel mijn aandacht trekken als ik er iets van zie passeren. Geen idee. Ik heb het ook nog niet gelezen. Al zit het wel goed met het tekenwerk. Quote
eriktex Posted February 21, 2021 Posted February 21, 2021 Later dit jaar, bij HUM!: Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl
Chorasan Posted February 22, 2021 Posted February 22, 2021 Op 21/2/2021 om 21:38, eriktex zei: Later dit jaar, bij HUM!: Vlug eens opgezocht op bdnet. Ziet er yummie uit... Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes
Chorasan Posted February 22, 2021 Posted February 22, 2021 Prequel op "De Lemen Troon", in april bij Silvester... Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes
kurisu74 Posted March 7, 2021 Posted March 7, 2021 Ugo Bienvenu heeft ook Death Stranding gespeeld? Quote
Timhardt Posted March 11, 2021 Posted March 11, 2021 Hoe fantastisch ziet dit er niet uit zeg. Na een dikke 35 jaar gaan we eindelijk het slot kunnen lezen! Ps. het volgende gaat Kobijn zijn, ik voel het gewoon! Quote
$tripofiel Posted March 11, 2021 Posted March 11, 2021 1 minuut geleden, Timhardt zei: Ps. het volgende gaat Kobijn zijn, ik voel het gewoon! Quote
Timhardt Posted March 11, 2021 Posted March 11, 2021 1 minuut geleden, $tripofiel zei: Of een mooie integrale van The last man van Vives. Of een mooie integrale van As van de Katharen van Jarbinet. 2 erfzondes, dat die nog niet in een integrale ultieme uitvoering zijn gegoten. Quote
$tripofiel Posted March 11, 2021 Posted March 11, 2021 Ik geef je volledig gelijk, maar ze (de uitgeverijen) hebben nog nooit naar ons (de kopers) geluisterd. Mijne box is al aangevraagd, hopelijk ontvang ik hem. Quote
cinco Posted March 11, 2021 Posted March 11, 2021 52 minuten geleden, Timhardt zei: Hoe fantastisch ziet dit er niet uit zeg. Na een dikke 35 jaar gaan we eindelijk het slot kunnen lezen! Ps. het volgende gaat Kobijn zijn, ik voel het gewoon! Is het alles of niets? Ik heb vooral interesse in die wat door Vicomte is getekend. Quote
Ambreville Posted March 11, 2021 Posted March 11, 2021 25 minuten geleden, cinco zei: Is het alles of niets? Ik heb vooral interesse in die wat door Vicomte is getekend. Yep. Enkel per serie. Nu in voor bestelling. Quote Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi! Stem hier op de Flaterfoon!!!
De Hollander Posted March 11, 2021 Posted March 11, 2021 2 uren geleden, Timhardt zei: Hoe fantastisch ziet dit er niet uit zeg. Na een dikke 35 jaar gaan we eindelijk het slot kunnen lezen! Ps. het volgende gaat Kobijn zijn, ik voel het gewoon! Jaloers, helaas zijn dergelijke uitgaven voor mij te duur. Had ik de serie nog niet in de kast staan, dan was het misschien nog te doen, maar voor de laatste 2 delen 175 euro betalen, dat weiger ik. Quote
cinco Posted March 11, 2021 Posted March 11, 2021 Zojuist, De Hollander zei: Had ik de serie nog niet in de kast staan, dan was het misschien nog te doen, maar voor de laatste 2 delen 175 euro betalen, dat weiger ik. ja, daarom jammer dat een alles-of-niets zaak iets. Quote
Timhardt Posted March 11, 2021 Posted March 11, 2021 2 uren geleden, cinco zei: Is het alles of niets? Ik heb vooral interesse in die wat door Vicomte is getekend. ik weet dat ik hier (bijna) alleen mee sta, maar het scenario van Makyo blijft helemaal overeind tot waar ik las (deel 15). Bovendien heb ik een zwak voor én Vicomte én Herenguel én Faure. De illustere onbekende Laval (tekenaar van de laatste cyclus) kon ik ook wel smaken). Quote
Timhardt Posted March 11, 2021 Posted March 11, 2021 16 minuten geleden, De Hollander zei: Jaloers, helaas zijn dergelijke uitgaven voor mij te duur. Had ik de serie nog niet in de kast staan, dan was het misschien nog te doen, maar voor de laatste 2 delen 175 euro betalen, dat weiger ik. je kan de eerdere delen ook van de hand doen, zoals ik, ving op catawiki toch nog 110 euro ofzo, dan heeft zo'n box met alles erin toch ineens een heel ander prijskaartje. Quote
Timhardt Posted March 11, 2021 Posted March 11, 2021 Op 22/2/2021 om 22:04, Chorasan zei: Prequel op "De Lemen Troon", in april bij Silvester... pfff....ze zouden beter de lemen troon eerst afmaken. Of nevermind, mijn interesse is al over. Quote
De Hollander Posted March 11, 2021 Posted March 11, 2021 5 minuten geleden, Timhardt zei: je kan de eerdere delen ook van de hand doen, zoals ik, ving op catawiki toch nog 110 euro ofzo, dan heeft zo'n box met alles erin toch ineens een heel ander prijskaartje. Ja, daar heb je gelijk in. Quote
mojo Posted March 11, 2021 Posted March 11, 2021 Het ziet er een prachtige uitgave uit en als ik de eerdere delen nog niet had, zou ik dit wel kopen, ook al is het een serieus bedrag om in 1 keer neer te tellen. Ik hoop dat mijn (strip)bib de box aankoopt zodat ik alsnog het einde kan lezen (of ik moet mijn Frans nog eens oefenen). Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
lukoste Posted March 11, 2021 Posted March 11, 2021 Ken de reeks niet. Van "Balade au bout du monde" naar "Het land van langvergeten" lijkt een serieuze sprong. Welk verhaal schuilt er achter die vertaling? Quote
mojo Posted March 12, 2021 Posted March 12, 2021 13 uren geleden, lukoste zei: Ken de reeks niet. Van "Balade au bout du monde" naar "Het land van langvergeten" lijkt een serieuze sprong. Welk verhaal schuilt er achter die vertaling? Het 'echte' verhaal achter die vertaling ken ik niet, maar de Nederlandse titel dekt de lading wel en zit in dezelfde sfeer als de originele Franse titel. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
Lefranc Posted March 15, 2021 Posted March 15, 2021 Morea begon goed maar op een bepaald moment ben ik de verhaallijn verloren. Quote
lukoste Posted March 15, 2021 Posted March 15, 2021 https://nl.ulule.com/geuzen/?utm_medium=Nieuwsbrief&utm_source=Yieha&utm_campaign=geuzen&utm_source=Nieuwsbrief&utm_campaign=0784836fd6-EMAIL_CAMPAIGN_2020_09_01_08_35_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_1d0c390326-0784836fd6-83315201 Quote
Ptrck Posted March 15, 2021 Posted March 15, 2021 Standaard Uitgeverij , PROJECTEIGENAAR Er zat een foutje in de beschrijving van de afwerking. De albums zullen wel degelijk ingenaaid zijn en dus niet 'garenloos gebonden Quote
Simon Posted March 19, 2021 Posted March 19, 2021 Op 15/3/2021 om 20:20, Ptrck zei: Standaard Uitgeverij , PROJECTEIGENAAR Er zat een foutje in de beschrijving van de afwerking. De albums zullen wel degelijk ingenaaid zijn en dus niet 'garenloos gebonden Wat is het verschil? Quote
linthout Posted March 19, 2021 Posted March 19, 2021 Op 11/3/2021 om 14:01, Timhardt zei: Of een mooie integrale van The last man van Vives. Of een mooie integrale van As van de Katharen van Jarbinet. 2 erfzondes, dat die nog niet in een integrale ultieme uitvoering zijn gegoten. Last man? Een boek van 2500 pagina's dan? Nee, 3000 pagina's... Quote
Timhardt Posted March 19, 2021 Posted March 19, 2021 5 uren geleden, linthout zei: Last man? Een boek van 2500 pagina's dan? Nee, 3000 pagina's... In een paar integrales hé? Quote
Recommended Posts